XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
voor nu op z1000 omdat vandaag zijn rol niet duidelijk is en we hem er dan uit mochten stemmen. indien hij kan uitleggen waarom het vandaag niet duidelijk werd zal ik mogelijk mijn rol bijstellen. mits het geen BS verhaal is.

z1000

Op woopy moeten we niet gaan iig, maar de hint op quibus brengt nu ook verwarring. Je moet meer hints plaatsen whami het enige waar t spel momenteel om gaat is speculeren zonder enige extra hints :D

Maar ik heb quibus al een paar keer beschuldigd maar hij gaat er geen één keer op in, hij wil iets te graag buiten de schijnwerpers blijven ...

z1000 IIII

Kane III
Unknown III

Quibus I
Rob G I
stefanovich I

Thanks.

Piem0l.

Ja wat heeft dat nou voor meerwaarde? moet ik al die pagina's weer gaan lezen.. Don't think so :D

Zodat je weet wie op wie stemt?
Duidelijk dat je een cult bent en weet wie aan jouw kant staat ;)

z1000 - Kane
z1000 - Jorgyboy
Kane - z1000
Unknown - Kane
wwe - z1000
Biobeast - Rob G
Roth - Kane
Jimbooo - stefanovich
Rob G - Biobeast
Pure B - Unknown
Stefanovich - z1000
z1000 - Kane
Golderado - Quibus
Woopy - Unknown
Rob G - Unknown

Thanks cult-brah.
Duidelijk dat jij geen cult bent. ;)

Waarom wil je dat nu al van me weten?

zal ik je een hint geven? Jij staat in m'n bad-guy lijstje

Jij vertrouwt mij niet, ik vertrouw jou niet en dus hoewel we het perfecte koppel zouden zijn, wil ik weten op wie jij stemt, zodat ik op de andere kan stemmen :)

Waarom wil je dat nu al van me weten?

zal ik je een hint geven? Jij staat in m'n bad-guy lijstje

Zonde om nu al op Jorgy te stemmen, ik heb hem ook in mijn mogelijk cult lijstje staan. Maar vanavond vliegt hij er toch niet uit.

soon.jpg

Zou gaan nadenken over de keuze kane/unkown.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.206
Even enkel ter info:
Deze avond zal er extra dode vallen "FREAKING HUGE" wegens inactiviteit.
En at risk: Flippie22 wegens verre van voldoende actief. Flippie22 krijgt nog even respijt tot morgen. Er komt wel een tip naar welke rol hij heeft.
Al de rest voldoende actief.

voor nu op z1000 omdat vandaag zijn rol niet duidelijk is en we hem er dan uit mochten stemmen. indien hij kan uitleggen waarom het vandaag niet duidelijk werd zal ik mogelijk mijn rol bijstellen. mits het geen BS verhaal is.

z1000

naked-gun-facepalm.gif

Even enkel ter info:
Deze avond zal er extra dode vallen "FREAKING HUGE" wegens inactiviteit.
En at risk: Flippie22 wegens verre van voldoende actief. Flippie22 krijgt nog even respijt tot morgen. Er komt wel een tip naar welke rol hij heeft.
Al de rest voldoende actief.

Top, prima beslissing.

??????
wat heeft dat met namen opzoeken van stemmers, die je zelf binnen 2 minuten kunt lezen op de vorige pagina's? :roflol:

Ik hou je in de gaten "piem0l"

Iedereen heeft zijn lijstje van cults al opgemaakt en dus wil je niet stemmen op dezelfde persoon als waarop zij stemmen, snap je? Tenzij het je geen reet uitmaakt omdat je onderling constant PM's stuurt naar elkaar, zoals Suus en ik, en dat je dus weet wie bij jou staat en wie niet.

Iedereen heeft zijn lijstje van cults al opgemaakt en dus wil je niet stemmen op dezelfde persoon als waarop zij stemmen, snap je? Tenzij het je geen reet uitmaakt omdat je onderling constant PM's stuurt naar elkaar, zoals Suus en ik, en dat je dus weet wie bij jou staat en wie niet.

haha, bijna duidelijk :roflol:

speciaal voor jouw:

z1000 IIII
Kane III
Unknown III

Quibus I
Rob G I
stefanovich I

Kane > z1000
wwe > z1000
Stefanovich > z1000
Joey C > z1000

Unknown > Kane
Roth > Kane
z1000 > Kane

Pure B > Unknown
Woopy > Unknown
Rob G > Unknown

Golderado > Quibus
Biobeast > Rob G
Jimbooo > stefanovich

Jij vertrouwt mij niet, ik vertrouw jou niet en dus hoewel we het perfecte koppel zouden zijn, wil ik weten op wie jij stemt, zodat ik op de andere kan stemmen :)

Hahaha ga jij op je mede-cults stemmen dan?

Zonde om nu al op Jorgy te stemmen, ik heb hem ook in mijn mogelijk cult lijstje staan. Maar vanavond vliegt hij er toch niet uit.

soon.jpg

Zou gaan nadenken over de keuze kane/unkown.

Ik wacht rustig af (en denk hard na)

haha, bijna duidelijk :roflol:

speciaal voor jouw:

z1000 IIII
Kane III
Unknown III

Quibus I
Rob G I
stefanovich I

Kane > z1000
wwe > z1000
Stefanovich > z1000
Joey C > z1000

Unknown > Kane
Roth > Kane
z1000 > Kane

Pure B > Unknown
Woopy > Unknown
Rob G > Unknown

Golderado > Quibus
Biobeast > Rob G
Jimbooo > stefanovich

Ga je er nou al voorde tweede keer vandoor met mijn credits?

z1000

inb4 roth beschermd z1000

Maar wat je zegt klopt niet helemaal. Hij zij gisteren dat vandaag zijn rol duidelijk zou worden. Ik neem dus aan dat hij bedoelt dat zijn rol duidelijk wordt bij het volgende verhaal (wat dus vandaag 22:00 is).

Ik heb echt nog nooit zoveel karma in zo een korte tijd gekregen haha.

Terug
Naar boven