Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ik heb echt nog nooit zoveel karma in zo een korte tijd gekregen haha.

Ik heb een keer 50+ karma gehad voor 1 post! :roflol:
maar dit topic is wel goed voor je groene balk idd. (teminsten, sommige mensen geven veel terug, andere mensen zijn echt gierig)

Ik heb een keer 50+ karma gehad voor 1 post! :roflol:
maar dit topic is wel goed voor je groene balk idd. (teminsten, sommige mensen geven veel terug, andere mensen zijn echt gierig)

Ja klopt wel, paar greedy ****s hier;)

Maar 50 karma, ben benieuwd wat dat voor wreede post was dan!

2becdd.png
jorgyboy

Ja klopt wel, paar greedy ****s hier;)

Maar 50 karma, ben benieuwd wat dat voor wreede post was dan!

Idd, en die greedy ****s ga ik ook geen game reps meer geven.

Ik zal hem eens opzoeken en PM'en naar je, was in 2010 ergens :D

ben er achter wie de zelfmoordterrorist is, maar onduidelijk is het mij of deze goed of slecht is?

Is één doel voor de terrorist die altijd goed is. Gewoon op whami doen, is die ook af van zijn ghost zijn :)

Via een hint of hoe ben je hier achter gekomen?

een hint in het verhaal, maar lijkt mij een goede rol aangezien diegene 1 keer iemand kan meenemen naar de dood of iets dergelijks lijkt me, kan als hij het slim is de wolf zijn, zoniet 2 burgers eruit. maar dat is mijn bescheiden mening

Laatst bewerkt:
inb4 roth beschermd z1000

Maar wat je zegt klopt niet helemaal. Hij zij gisteren dat vandaag zijn rol duidelijk zou worden. Ik neem dus aan dat hij bedoelt dat zijn rol duidelijk wordt bij het volgende verhaal (wat dus vandaag 22:00 is).

ja ok, maar in dat geval zal hij dat zelf ook toe kunnen lichten. zal het even in de gaten houden. heb m straks wel online zien staan nadat ik er al voor gevraagd had. maar hij heeft nog niet gepost.

Volgens mij had penose zijn hint opgelost en wees de hint naar jorgyboy de karmavalsspeler (of onbekende cult met als speciale kracht mogelijkheid tot karmaberichten met boodschap versturen)

zou jorgyboy niet om zoiets eruit sturen denk ik, moeten meer concrete bewijzen hebben

Volgens mij had penose zijn hint opgelost en wees de hint naar jorgyboy de karmavalsspeler (of onbekende cult met als speciale kracht mogelijkheid tot karmaberichten met boodschap versturen)

Ik zou echt de domste wolf ooit zijn dan :roflol:

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 16:59 ----------

Is één doel voor de terrorist die altijd goed is. Gewoon op whami doen, is die ook af van zijn ghost zijn :)

Hoe heb je dit gedaan trouwens, Golderado?

Forumgame !4: Final... 19 June 2013 16:44 Golderado game karma
Forumgame !4: Final... 19 June 2013 16:43 Golderado game karma

2x karma binnen de minuut!
Ik moet weer 24u wachten vooraleer ik weer karma kan geven :(

Nee stem maar op een andere waar je geen enkel bewijs voor hebt.

frustrerend k*t spel dit

zie je zelf geen hints in de verhalen?

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 17:01 ----------

heeft wwe nou mijn avatar gejat of zie ik dit verkeerd?

Nee stem maar op een andere waar je geen enkel bewijs voor hebt.

frustrerend k*t spel dit

wtf :roflol: easy jimmibooy

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 17:03 ----------

zie je zelf geen hints in de verhalen?

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 17:01 ----------

heeft wwe nou mijn avatar gejat of zie ik dit verkeerd?

nee jij hebt plots een andere. je had eerst een met rood en blauwe kleurtjes

Ik ben naar mijn date.

Jammer als ik er uitga vanavond, maar ik ben gelukkig met het idee dat er morgen iemand terugkomt die goed is. Vervolgens kunnen alle burgers en andere goodguys zien, wie de badguy zijn. Ik weet haast met zekerheid dat Kane, Jorgyboy in ieder geval cult zijn.

En owjah Jorgyboy, misschien lig jij er vanavond sowieso uit;). Want lees de regels over karma geven

2vcta1w.jpg

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 17:06 ----------

Ik stem op Kane

wtf :roflol: easy jimmibooy

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 17:03 ----------

nee jij hebt plots een andere. je had eerst een met rood en blauwe kleurtjes

ja was van dota 2 nu van meta gear solid aangezien er iemand snake had, even weer aanpassen

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 17:07 ----------

1681 karma, is this the real life?

Hahahaha jongens toch, alsof jullie voor de rest enkel maar 'game rep' of 'game karma' sturen :roflol:

Schijnheiligaards :o

Terug
Naar boven