Golderado
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 493
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is er niet logisch aan? heb toch al gezegd dat die vis + bloed in fontein naar stefanovich leidt. IMBA heeft zelf gezegd dat ie de rol van Remi heeft opgevraagd en helaas niet kon vertellen omdat ie diezelfde nacht werd opgegetenlol, ja jongeee.
Remi wordt weer uit de brand geholpen hoor. Want z gaat imba tot leven wekken en die gaat dan de rol van Remi vertellen en daarom wil je stefanovich uit het spel werken? Dem logic.
Ben jij de magiër? ja of nee?
Ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren waardoor de rol van Z ineens duidelijk wordt, dus van mij mag je nog blijven leven.
Jorgyboy en Kane vertrouw ik voor geen meter.
Als je srs denkt dat ik een cult ben dan moet je echt ff beter lezen

Ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren waardoor de rol van Z ineens duidelijk wordt, dus van mij mag je nog blijven leven.
Nou. Als jij denkt dat ik cult ben, dan moet jij echt ff beter lezen.Nah!![]()
Dit heeft hij al meerdere dagen gezegd, en telkens gebeurd en niets.
Dus jouw kant is ook wel duidelijk suus.
Ik heb gister op hem gestemd, dus wat zegt dat precies over mijn rol dan?
Sjors ging er toch hoe dan ook uit. Prima om je dan met die stem undercover te maken.

Naar woopy en quibus zou ik ook niet teveel luisteren:Verhaal dag 1:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Natuurlijk leven met je hond 603D
15 603D
[/spoiler]
Ik denk dat er gewoon veel te weinig tips in de verhaaltjes staan.
Laatste tip kan ook weer 2 kanten op, rock = bad ass / good guy, welke moet je kiezen... verder nauwelijks tips de laatste 2 verhaaltjes die echt ergens naartoe leiden.
Wat zijn dit voor redeneringen? Sjors is burger dus nu komt het goed Bio? Ik heb gisteren toch wel de hele dag Sjors lopen verdedigen. Jij hebt op haar gestemd. En jouw manier van 'goed komen' is dus nu op mij te stemmen? Epic logic.
jij zei gisteren ook dat je stem vandaag duidelijk zou worden. mits je nog kunt vertellen waarom die vandaag niet duidelijk is geworden gaat mn stem straks naar jou.Kane
En jezus mensen. Mijn stem op Sjors en mijn rol wordt morgen duidelijk.
Kijk bij de rollen en doe het sommetje. Hoe duidelijker moet ik worden gvd zeg.
Ik heb het idee dat de meeste burgers behoorlijk lomp zijn dit spel. Ja ik ben slecht in het onderbouwen en schrijven van het verweer. Mijn grammatica skills, zijn nog van de brugklas. Maar pls geloof mij echt.
Wat is er slecht aan mij? Denk nou eens na? Ik heb alles al gezegd. Meer kan ik er niet aan doen. Als ik vanavond sterf, dan heb ik er vrede mee. Mijn powers zijn al ingezet en worden morgen duidelijk. Daarnaast zullen de burgers nu hopelijk zien wie er slecht is.
Z1000 beweert dat zijn rol morgen duidelijk wordt. Als dat zo is dan is er nu geen enkele reden om hem eruit te stemmen want als ie liegt is ie morgen de volgende. Als z1000 gelijk heeft dan wordt IMBA weer tot leven gebracht en aangezien IMBA weet wat de rol van UnknownDBB is, is er op dit moment ook geen reden om het risico te nemen om UnknownDBB. Volg liever de hints in het verhaal en stem op stefanovich of los zelf wat op in plaats van te speculeren
Jorgyboy en Kane vertrouw ik voor geen meter.
Als je srs denkt dat ik een cult ben dan moet je echt ff beter lezen
Naar woopy en quibus zou ik ook niet teveel luisteren:
natuurlijk leven met je hond = quibus
emoticons = met eerste letter woopy en 15 staat gelijk aan is. Dus woopy is 603D.
Quibus en woopy frauderen dus