AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Volgens mij kan een persoon alleen tot leven gebracht worden als je van te voren hebt aangegeven dat je dat wilt doen (voordat ie dood gaat nog doorgeven) ?

lol, ja jongeee.

Remi wordt weer uit de brand geholpen hoor. Want z gaat imba tot leven wekken en die gaat dan de rol van Remi vertellen en daarom wil je stefanovich uit het spel werken? Dem logic.
Wat is er niet logisch aan? heb toch al gezegd dat die vis + bloed in fontein naar stefanovich leidt. IMBA heeft zelf gezegd dat ie de rol van Remi heeft opgevraagd en helaas niet kon vertellen omdat ie diezelfde nacht werd opgegeten

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 15:24 ----------

Ben jij de magiër? ja of nee?

Ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren waardoor de rol van Z ineens duidelijk wordt, dus van mij mag je nog blijven leven.
Jorgyboy en Kane vertrouw ik voor geen meter.
Als je srs denkt dat ik een cult ben dan moet je echt ff beter lezen

Ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren waardoor de rol van Z ineens duidelijk wordt, dus van mij mag je nog blijven leven.

Nou. Als jij denkt dat ik cult ben, dan moet jij echt ff beter lezen.Nah! :mad:

Dit heeft hij al meerdere dagen gezegd, en telkens gebeurd en niets.
Dus jouw kant is ook wel duidelijk suus.

orgineel probeerde zichzelf ook nog te redden door te zeggen, ''dan maakt whami mn rol bekend'' we weten allemaal wat dat opleverde :P

Het is gewoon een regel uit de 'cult-rule-book' die ze hebben ^^

Nou. Als jij denkt dat ik cult ben, dan moet jij echt ff beter lezen.Nah! :mad:

Oh kom op, moet ik nou weer die rare post van jou gaan quoten?
Je weet wel, die ene die Penose ook heeft gezien.

Dit heeft hij al meerdere dagen gezegd, en telkens gebeurd en niets.
Dus jouw kant is ook wel duidelijk suus.

Ik heb gister op hem gestemd, dus wat zegt dat precies over mijn rol dan?

Zit te twijfelen tussen UnknownDBB en Kane.

Sjors ging er toch hoe dan ook uit. Prima om je dan met die stem undercover te maken.

Ja zo kan je t ook bekijken, ware t niet dat ik wel degelijk argumenten had om Sjors erin te houden.
En goh, die argumenten klopten nog ook....
Waarom ga je zo vol tegen mij in? Wordt t een beetje warm onder je voeten?

De grootste discussie lijkt toch over de stemmen tegen z1000 te gaan (tenzij ik het verkeerd zie).
Over de stemmen tegen kane en unknowndbb wordt minder gerept.

Verhaal dag 1:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Natuurlijk leven met je hond 603D

:wiet::eek::eek::popcorn::yell: 15 603D

[/spoiler]
Naar woopy en quibus zou ik ook niet teveel luisteren:
natuurlijk leven met je hond = quibus
emoticons = met eerste letter woopy en 15 staat gelijk aan is. Dus woopy is 603D.
Quibus en woopy frauderen dus

hehe tja hoe ga ik die weerleggen, ach ik doe het gewoon niet, mijn stem blijft ongewijzigd.

Frauderen lijkt mij slecht wat zou betekenen dat in ieder geval 1 van de 2 slecht is.( De 1 kan ook de andere, mogelijk een goede, verplicht hebben mee te frauderen)

wtf dit spel is echt niet bij te houden xD t*ring jantje wat een massa posts xD

Ik denk dat er gewoon veel te weinig tips in de verhaaltjes staan.

Laatste tip kan ook weer 2 kanten op, rock = bad ass / good guy, welke moet je kiezen... verder nauwelijks tips de laatste 2 verhaaltjes die echt ergens naartoe leiden.

waar haal jij die hint van "rock" vandaan? je bedoelt dat plaatje dwayne johnson? heb hem opgezocht bij imdb en zie geen films die imo gerelateerd zijn aan spelers, wel dat hij uit 1972 is maar denk niet dat er spelers van zijn leeftijd mee doen?

Wat zijn dit voor redeneringen? Sjors is burger dus nu komt het goed Bio? Ik heb gisteren toch wel de hele dag Sjors lopen verdedigen. Jij hebt op haar gestemd. En jouw manier van 'goed komen' is dus nu op mij te stemmen? Epic logic.

hmm vindt bio ook beetje verdacht. vorig spel deed hij echt goed zijn best met de hints e.d. maar werd verkeerd begrepen. nu doet hij veel minder zijn best om iets te ontdekken imo

Kane

En jezus mensen. Mijn stem op Sjors en mijn rol wordt morgen duidelijk.
Kijk bij de rollen en doe het sommetje. Hoe duidelijker moet ik worden gvd zeg.

Ik heb het idee dat de meeste burgers behoorlijk lomp zijn dit spel. Ja ik ben slecht in het onderbouwen en schrijven van het verweer. Mijn grammatica skills, zijn nog van de brugklas. Maar pls geloof mij echt.

Wat is er slecht aan mij? Denk nou eens na? Ik heb alles al gezegd. Meer kan ik er niet aan doen. Als ik vanavond sterf, dan heb ik er vrede mee. Mijn powers zijn al ingezet en worden morgen duidelijk. Daarnaast zullen de burgers nu hopelijk zien wie er slecht is.
jij zei gisteren ook dat je stem vandaag duidelijk zou worden. mits je nog kunt vertellen waarom die vandaag niet duidelijk is geworden gaat mn stem straks naar jou.

dus verklaar je nader want ik heb niet echt het idee dat je slecht bent. maar vindt het vreemd dat vandaag je rol niet duidelijk is.

Z1000 beweert dat zijn rol morgen duidelijk wordt. Als dat zo is dan is er nu geen enkele reden om hem eruit te stemmen want als ie liegt is ie morgen de volgende. Als z1000 gelijk heeft dan wordt IMBA weer tot leven gebracht en aangezien IMBA weet wat de rol van UnknownDBB is, is er op dit moment ook geen reden om het risico te nemen om UnknownDBB. Volg liever de hints in het verhaal en stem op stefanovich of los zelf wat op in plaats van te speculeren

hoe heb je die hints ingevult? bloed en fontein heb ik gemist denk ik. vis wel gezien maar heeft imo betrekking op onbekende rol

vindt kane ook verdacht, jorgyboy niet ondanks dat hij er flink naast zat voor wat betreft sjors.

kane en roth houdt ik nog even in de gaten. denk dat het 2 burgers zijn die aan het bekvechten zijn, want als het beide cults oid zijn zouden ze wel met elkaar PM'en. kan wel dat er 1 slecht is maar dat zie ik nog ff aan

ff rollen raden:
Lokker/lokaas na aanleiding van de vis als lokaas
kelpie (mytisch wezen dat onschuldige in de val lokt)

Naar woopy en quibus zou ik ook niet teveel luisteren:
natuurlijk leven met je hond = quibus
emoticons = met eerste letter woopy en 15 staat gelijk aan is. Dus woopy is 603D.
Quibus en woopy frauderen dus

:roflol:

Ok, bij deze ben je ook verdacht.
Als je de hint al zo ver hebt kunnen oplossen maar de volledige uitkomst niet ziet, moet je het er wel om doen :o

Ik denk dat we vandaag z1000 kunnen laten leven, als hij morgen niet nakomt wat hij zegt, hangt hij. Dan twijfel ik nog tussen kane en roth.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.180
Expliciet de rol die je hebt vrij geven kan leiden tot diskwalificatie (dood).

Terug
Naar boven