Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
:roflol:

Ok, bij deze ben je ook verdacht.
Als je de hint al zo ver hebt kunnen oplossen maar de volledige uitkomst niet ziet, moet je het er wel om doen :o
alle delen van de hints in dat verhaal zijn opgelost. Vertel maar eens waarom er wat anders uit zou moeten komen dan

Ik denk dat we vandaag z1000 kunnen laten leven, als hij morgen niet nakomt wat hij zegt, hangt hij. Dan twijfel ik nog tussen kane en roth.

Dit roept hij al dagen, snap echt niet dat een aantal van jullie hier in blijft geloven

:roflol:

Ok, bij deze ben je ook verdacht.
Als je de hint al zo ver hebt kunnen oplossen maar de volledige uitkomst niet ziet, moet je het er wel om doen :o

Care to explain? Aangezien ik hem ook niet vat :o

En kwiebus = natuurlijk leven met je hond.
Durven we te stellen dat hond = wolf? Of is dat te gemakkelijk?

Want anders moeten we dat eens proberen?

En Suus, ik maak geen rare posts. Nooit.

Tja ik ga een hint die mijn rol vertelt niet uitleggen natuurlijk. Is in mijn nadeel of ik nu goed of slecht ben.
Denk er nog es over na, maar zolang ik (of quibus die zowat de zelfde hint heeft) niet in gevaar kom eruit gestemd te worden, ga ik hem zelf niet uitleggen :)

Mag ik ook speciale krachten van een rol raden?

Ik kan geen wijs uit whamis verhalen, no offence whami. Vandaar dat ik liever alle posts lees en vanuit daar een stem wil maken dan echt hints zoeken. Wat is de tussenstand?

Kane III
Unknown III
z1000 III

Quibus I
Rob G I
stefanovich I

fontein was rood en als ruud erin rukt zou het roze worden (wit met rood mengen)

tot zover was ik ook gekomen maar zie daar verder geen verbanden mee.

Tja ik ga een hint die mijn rol vertelt niet uitleggen natuurlijk. Is in mijn nadeel of ik nu goed of slecht ben.
Denk er nog es over na, maar zolang ik (of quibus die zowat de zelfde hint heeft) niet in gevaar kom eruit gestemd te worden, ga ik hem zelf niet uitleggen :)

hmm ik snap de hint naar jou, maar zie niet of het goed of slecht zou zijn..

Suus, op wie ga jij stemmen?

En daniel; wil je even erbij zetten wie op wie stemt? Thanks!

wtf die houden we in de gaten :roflol:

wtf xD

Ja wat heeft dat nou voor meerwaarde? moet ik al die pagina's weer gaan lezen.. Don't think so :D

Suus, op wie ga jij stemmen?

En daniel; wil je even erbij zetten wie op wie stemt? Thanks!

z1000 - Kane
z1000 - Jorgyboy
Kane - z1000
Unknown - Kane
wwe - z1000
Biobeast - Rob G
Roth - Kane
Jimbooo - stefanovich
Rob G - Biobeast
Pure B - Unknown
Stefanovich - z1000
z1000 - Kane