XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ik ben mijn afscheids-speech al aan het voorbereiden ^_^

' het waren twee fantastische dagen '

2mqnatz.jpg

Laatst bewerkt:
ik zie dat er al een duidelijke stemming is ontstaan met 2 verschillende kampen, ben benieuwd wat er vanavond gebeuren zal in het verhaal

Wel ff stemmen vandaag he Bio. 2 dagen achter elkaar niet stemmen, wordt een kort spelletje.

Zo, t duurde ff maar ik ben weer bij.
Conclusies: Sjors is de lul omdat ze haar stem wijzigde op t laatste moment, ze is wel verdacht door haar spelgedrag, ze stelt zeker te zijn over iemands rol, wat mij weer t idee geeft over haar rol, waarin ze, als ze meteen goed gokt wel degelijk iemands rol kan weten, ook gezien eerdere reacties nog voor de game begon van Sjors zelf.
Kan cultgedrag zijn maar daar geloof ik niet zo in.

Jorgyboy is als ik t goed heb begrepen begonnen tegen Sjors en heeft een behoorlijke groep meegekregen, als hij dezelfde conclusie heeft gemaakt als ik dan is de kans aanwezig dat hij cult is omdat die een dergelijke rol eruit wil hebben.

Z1000 stond al op m'n verdachten lijstje, hij is erg druk met de verdenkingen op een ander schuiven zodra hij verdenkingen op zichzelf krijgt.

Dus t is twijfelen tussen die 2.
Op Z1000 staan meer stemmen dus ik neig op hem te stemmen

Disclaimer: correct me if I'm wrong, ik heb nog niet actief de hints onderzocht.

Laatst bewerkt:
De hint aan de hand van het raden door mij van de zelfmoordterrorist is wel moeilijk.

Ik verander mijn stem naar Jorgyboy.
Omdat hij mij beschuldigd om een vreemde reden (het wisselen van een stem naar Jimboo terwijl dat niet het geval was)

Yes

jorgyboy

dat dere traditie van de eerste dag jorgy eruit

not srs

Zo, t duurde ff maar ik ben weer bij.
Conclusies: Sjors is de lul omdat ze haar stem wijzigde op t laatste moment, ze is wel verdacht door haar spelgedrag, ze stelt zeker te zijn over iemands rol, wat mij weer t idee geeft over haar rol, waarin ze, als ze meteen goed gokt wel degelijk iemands rol kan weten, ook gezien eerdere reacties nog voor de game begon van Sjors zelf.
Kan cultgedrag zijn maar daar geloof ik niet zo in.

Jorgyboy is als ik t goed heb begrepen begonnen tegen Sjors en heeft een behoorlijke groep meegekregen, als hij dezelfde conclusie heeft gemaakt als ik dan is de kans aanwezig dat hij cult is omdat die een dergelijke rol eruit wil hebben.

Z1000 stond al op m'n verdachten lijstje, hij is erg druk met de verdenkingen op een ander schuiven zodra hij verdenkingen op zichzelf krijgt.

Dus t is twijfelen tussen die 2.
Op Z1000 staan meer stemmen dus ik neig op hem te stemmen

Disclaimer: correct me if I'm wrong, ik heb nog niet actief de hints onderzocht.

Als jij op z1000 stemt stem ik met je mee

Lol, suus deed precies het zelfde als ik gister. Wordt lekker genaaid.

Maarja, **** it. Stem mij er maar uit. De burgers weten straks op wie ze moeten stemmen als ze zien dat ik goed bent. En ander voordeel is dat ik me zelf weer op school kan focusen.

Ik heb duidelijke hints gegeven naar mijn rol vandaag. Echt letterlijk, heb alleen de naam er niet bij geschreven.

Als jij op z1000 stemt stem ik met je mee

Goed, leg uit, ik ben geneigd doordat je een ervaren speler bent om met je mee te gaan.
Met t risico dat je een cult bent die aan t ****en is.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 21:38 ----------

Maarja, **** it. Stem mij er maar uit. De burgers weten straks op wie ze moeten stemmen als ze zien dat ik goed bent. En ander voordeel is dat ik me zelf weer op school kan focusen.

Ik heb duidelijke hints gegeven naar mijn rol vandaag. Echt letterlijk, heb alleen de naam er niet bij geschreven.

Ik heb srs geen hints van je kunnen ontdekken

Goed, leg uit, ik ben geneigd doordat je een ervaren speler bent om met je mee te gaan.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 21:38 ----------

Ik heb srs geen hints van je kunnen ontdekken

Het staat in de post over dat ik sjors kan redde.

SJORS

Mocht ze burger zijn, komt t goed straks;)

Als je iemand moest uitkiezen als cult en/of wolf? wie staat er dan op je lijstje?

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 21:41 ----------

SJORS

Mocht ze burger zijn, komt t goed straks;)

lawl subtiel

Je weet zeker dat je zelf geen cult bent?

Volg mij

Als je iemand moest uitkiezen als cult en/of wolf? wie staat er dan op je lijstje?

lawl subtiel

Ik verdenkt sowieso kane, jorgyboy en Golderado.
De rest weet ik nog niet zeker.

seems legit, als sjors een burgertrut is haar tot leven wekken ipv de feeks.

lawl subtiel

Hahaha wat wil je nou dat ik daarop antwoord?
Als ik zeg dat ik burger ben dan ben ik een hapklare brok voor de wolf, zou niet zo slim zijn.
Als ik zeg dat ik cult ben dan lig ik er zo uit
Kan niet echt een normaal antwoord geven imo

Mooi, dan zijn we er. Als Sjors burger is, dan redt of Biobeast haar, of Z1000, aangezien ze claimen beide de reincarnator te zijn en dan kunnen we meteen de lijst van voters op Sjors nemen omdat waarschijnlijk daarin de cults zitten en dus jawel, ook ik.

Als Sjors cult is, wel ... dan wordt het tijd dat we Suus ophangen :D

Terug
Naar boven