Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Het valt me trouwens in elk spel, dat cults lekker achterover liggen. Veel smilies gebruiken in hun post en met waardeloze tot geen onderbouwingen komen.

AKA kane. Jouw stem gedrag, meteen mij als verdacht neer zetten, je posts met smilies en geen onderbouwing zegt mij genoeg dat je cult bent.

Zouden er kernwoorden aan moeten koppelen:

Een RobG'ke pullen: Meteen voor de jackpot gaan en obvious cults links laten liggen. Resulteert meestal in een burgerkill.

Precies en daardoor ging het in het vorige spel ook fout. Waarom niet eerst de obvious cults eruit?

Zouden er kernwoorden aan moeten koppelen:

Een RobG'ke pullen: Meteen voor de jackpot gaan en obvious cults links laten liggen. Resulteert meestal in een burgerkill.

Ik ben altijd wel te porren om een RobG'ke te pullen.

Sjors26

Wallied ??? Ik hoop dat dit niet de move van de culttrein is, want dan vind ik em wel zwak.

Zoals ik zei, ben ik niet geneigd om nu op Sjors te stemmen, maar ik kan de redenen wel begrijpen.
Maar nu op Wallied stemmen omdat 1 persoon het zegt ??? Kan best dat die door hints of andere krachten goede aanwijzingen heeft om Wallied te verdenken, ofwel zijn we net als in het vorige spel in het wilde weg op deelnemers aan het stemmen die toevallig wat overeenkomsten met hints hebben, ofwel probeert een cult ons er een burger te laten uitstemmen.

Zonder argumentatie ga ik alleszins niet zomaar volgen...

Ik heb een vraag voor Woopy... Stel in ben cultist.. Waarom zou ik dan Wallied eruit willen?

Kerel is aardig inactief, voegt niet veel toe.. Als ik cult was zou ik eerder actievere deelnemers eruit willen hebben.

Tussenstand:
penose > sjors
Jimbooo > sjors
JoeyC > Sjors
Golderado > Sjors
Roth > Sjors
jorgyboy > Sjors
WWE > Sjors
Snepke1990 > Sjors
Daniel20 > sjors
Flippie22 > sjors

UnknownDBB > Wallied
Alley Cat > Wallied

Quibus > UnknownDBB

Kane > roth

Z1000 > kane

Ik heb een vraag voor Woopy... Stel in ben cultist.. Waarom zou ik dan Wallied eruit willen?

Kerel is aardig inactief, voegt niet veel toe.. Als ik cult was zou ik eerder actievere deelnemers eruit willen hebben.
Wat is je reden voor Wallied dan? en waarom zou je nu al voor de wolf gaan?

Het valt me trouwens in elk spel, dat cults lekker achterover liggen. Veel smilies gebruiken in hun post en met waardeloze tot geen onderbouwingen komen.

AKA kane. Jouw stem gedrag, meteen mij als verdacht neer zetten, je posts met smilies en geen onderbouwing zegt mij genoeg dat je cult bent.
Ons meestergenie heeft gesproken.

:roflol: :D :roflol: :D :roflol: :D :roflol:

Genoeg smileys?

Wil jouw argumenten wel eens zien trouwens. Veel roepen, maar met weinig feiten afkomen.

Feiten:

1. Ik stem mee op orgineel.
2. Jij stemt op Jimboo, de man die de hint naar Orgineel had opgelost.
3. Roth komt met een theorie af dat al diegene die niet op Orgineel hebben gestemd wel eens cult kunnen zijn. Hijzelf had er trouwens ook NIET op gestemd. Z1000 en Sjors ook NIET.
4. Roth is bijgevolg even verdacht. Z1000 is dat ook.
5. Ik stem op Roth vanwege nr1-4. De man is afwezig vanwege examens en kan zich dus moeilijk zelf verdedigen.
6. Z1000 komt het even zeggen hoe het is en neemt zijn buddy in bescherming

Zal mijn stem wijzigen naar Z1000, die kan zich tenminste wel verweren. Al slaagt het op niet veel ofc. :D

Daar heb je een punt natuurlijk...
Maar dan blijf ik wel nog bij het verhaal van wat het vorige spel bij Rob G gebeurde. We zitten ook nog maar in de 2de ronde.

Ons meestergenie heeft gesproken.

:roflol: :D :roflol: :D :roflol: :D :roflol:

Genoeg smileys?

Wil jouw argumenten wel eens zien trouwens. Veel roepen, maar met weinig feiten afkomen.

Feiten:

1. Ik stem mee op orgineel.
2. Jij stemt op Jimboo, de man die de hint naar Orgineel had opgelost.
3. Roth komt met een theorie af dat al diegene die niet op Orgineel hebben gestemd wel eens cult kunnen zijn. Hijzelf had er trouwens ook NIET op gestemd. Z1000 en Sjors ook NIET.
4. Roth is bijgevolg even verdacht. Z1000 is dat ook.
5. Ik stem op Roth vanwege nr1-4. De man is afwezig vanwege examens en kan zich dus moeilijk zelf verdedigen.
6. Z1000 komt het even zeggen hoe het is en neemt zijn buddy in bescherming

Zal mijn stem wijzigen naar Z1000, die kan zich tenminste wel verweren. Al slaagt het op niet veel ofc. :D

Na vanavond zal alles duidelijk worden dat ik goed ben bro;) als sjors een burger blijkt te zijn

Maar dan blijf ik wel nog bij het verhaal van wat het vorige spel bij Rob G gebeurde. We zitten ook nog maar in de 2de ronde.

Dan heb je een punt voor de volgende ronde, nietwaar?

Damn, ben gewoon naar de wc gegaan om dbb te checken, dit spel ****ed met mijn mind.
Sjors ligt ver op kop zie ik..

Mooi, iemand die op z1000 stemt. Een stem waar ik me beter kan in vinden.
Ik ben zo meteen weg tot laat vanavond, dus sluit me bij deze aan: z1000
Of het nut zal hebben, weet ik niet. Maar er zijn nog enkele uren en de ervaring leert dat alles nog kan omslaan.

Na vanavond zal alles duidelijk worden dat ik goed ben bro;) als sjors een burger blijkt te zijn
Benieuwd.

Ik persoonlijk denk ook dat Sjors wel eens een burger zou kunnen zijn. Maar waarom kom je met dit af man:

Heel goed Maximation

Het is nu wel duidelijk dat jij een cult bent hoor, samen met kane, joey c en jorgyboy.
Je noemt net 3 mensen op die gewoon op orgineel hebben gestemd als ik het goed heb. Een cult opofferen zo vroeg in het spel wordt gewoon nooit gedaan. DAT maakt jou verdacht.

Jij bedoeld Rob G die Daniel de cult en Supersized de cult er zomaar uit knalt? :p

En daarna Biobeast met zijn citizen horloge wipt middels epic fail?

En die obvious cults die we daarna er uit zijn gaan stemmen bleken ook nog eens burger te zijn. Fitness beginner bv. Markrot die ook nog door biobeast werd aangewezen als cult.

JoeyC was de enige obvious cult die het ook daadwerkelijk was. Ik heb nog geopperd destijds om hem ipv fitness beginner te stemmen. Maar zo obvious zijn de meeste cults niet.

Ja, vorige game was een grote mind ****. Nu komen daar nog is die onbekende rollen bij. :(

Wat is je reden voor Wallied dan? en waarom zou je nu al voor de wolf gaan?

Waarom zou je niet voor de wolf gaan? De kans dat een cult actief is is groot dus actieve medebewoners worden het meest verdacht,ddaarmee is er dus ook de kans dat er een actieve burger weggestemd wordt.

De wolf is vaak tamelijk inactief..Wallied & Flippie22. En iets actievere zoals Suus141 & Stefanovich

WAarom dan niet de gok wagen? Je stemt of de wolf weg of een inactieve burger..Beide lijken me niet een geweldig verlies.
Enige reden is natuurlijk wel dat je meer aanwijzingen hebt voor een actieveling dan een inactieve.

Je noemt net 3 mensen op die gewoon op orgineel hebben gestemd als ik het goed heb. Een cult opofferen zo vroeg in het spel wordt gewoon nooit gedaan. DAT maakt jou verdacht.

Jij doet het net alsof de mensen die op orgineel hebben gestemd goed zijn. We weten helemaal niet of orgineel contact had met de cults. En persoonlijk lijkt het me van niet. Anders hebben we te makken met domme cults.

Dus ik denk gewoon dat de cults dachten dat orgineel burgertje was en er niet veel reden was zich met de hele stemronde te bemoeien.

En waar is Biobeast?!

Jij doet het net alsof de mensen die op orgineel hebben gestemd goed zijn. We weten helemaal niet of orgineel contact had met de cults. En persoonlijk lijkt het me van niet. Anders hebben we te makken met domme cults.

Dus ik denk gewoon dat de cults dachten dat orgineel burgertje was en er niet veel reden was zich met de hele stemronde te bemoeien.

En waar is Biobeast?!
Vorige game's wisten de cults blijkbaar ook wie de leugenaar was. Lijkt me dat ze nu dan ook wisten wie Loa was.

Er ging blijkbaar iets mis rond 22:00. Paar stemmen die iets te laat waren, aka een klassieke last minute cultswitch die fout afliep.

Enigste persoon waar ik naar overweeg te switchen is z1000

Terug
Naar boven