- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
eh?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Suus heb je nou de rol van Kane nog niet door. Reageer er gewoon niet op.
ben samen met biobeast en z1000 de reïncarnist

ben samen met biobeast en z1000 de reïncarnist
magic triple
mr. Z kan haar niet uitstaanEn jullie willen Sjors niet tot leven brengen omdat....?
Sow nieuw dagje. Lol. Hoe ****ing duidelijk was het dat sjors geen cult was. Die jorgy met zijn geneuzel. En iedereen er in trappen. Hoop maar dat ik voldoende onder de radar gebleven ben om geen wolvenvoer te worden. Maar die shitstorm richting sjors was vrij snel een duixelijke faal.
Je hebt er ook geen hart voor. Ik heb voor morgen gewoon een date afgezegd omdat ik moet weerwolven (dus wolf eet me alsjeblieft niet op ...!).Stem maar morgen op mij. Ben toch niet aanwezig. School en date. De burgers zien dan direct de role van kane. Ik heb mijn rol vandaag letterlijk verteld. Het resultaat zal zich kenbaar maken. Ik verwacht dat ik vannacht word opgegeten door de wolf of dat ik morgen er uit word gestemd. Anywway ik heb kunnen doen. Wat ik moest doen

. Daar profiteert de wolf van.
” W
op.
is dood, hij was (cheese)burgerJammer dat niemand mij gevolgt is.
Ik zeg Jorgyboy.
Penose zei:Het ging erom dat ik een hint gekregen had nadat ik, zelfmoordterrorist geraden had.
Daar borduur ik op verder.