MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Shit weer een goede eruit. Nu maar afwachten wat de wolf gaat doen of heb ik dat verhaal al gemist?

Laatst bewerkt:
Sowieso hebben ze Sjors liever dood, laat ze tenminste wat toe in bed. Ze zijn nu flink bezig, nu ze nog warm is.

:roflol:

dat der beurtenrol

:roflol:

Sow nieuw dagje. Lol. Hoe ****ing duidelijk was het dat sjors geen cult was. Die jorgy met zijn geneuzel. En iedereen er in trappen. Hoop maar dat ik voldoende onder de radar gebleven ben om geen wolvenvoer te worden. Maar die shitstorm richting sjors was vrij snel een duixelijke faal.

Stem maar morgen op mij. Ben toch niet aanwezig. School en date. De burgers zien dan direct de role van kane. Ik heb mijn rol vandaag letterlijk verteld. Het resultaat zal zich kenbaar maken. Ik verwacht dat ik vannacht word opgegeten door de wolf of dat ik morgen er uit word gestemd. Anywway ik heb kunnen doen. Wat ik moest doen

Sow nieuw dagje. Lol. Hoe ****ing duidelijk was het dat sjors geen cult was. Die jorgy met zijn geneuzel. En iedereen er in trappen. Hoop maar dat ik voldoende onder de radar gebleven ben om geen wolvenvoer te worden. Maar die shitstorm richting sjors was vrij snel een duixelijke faal.

Sup?

Inderdaad, het was zo duidelijk dat er maar 10 mensen op sjors hebben gestemd. Echt, iedereen had het door!

Night night everyone, I'm out
Ben benieuwd hoe we morgen verder gaan

Stem maar morgen op mij. Ben toch niet aanwezig. School en date. De burgers zien dan direct de role van kane. Ik heb mijn rol vandaag letterlijk verteld. Het resultaat zal zich kenbaar maken. Ik verwacht dat ik vannacht word opgegeten door de wolf of dat ik morgen er uit word gestemd. Anywway ik heb kunnen doen. Wat ik moest doen
Je hebt er ook geen hart voor. Ik heb voor morgen gewoon een date afgezegd omdat ik moet weerwolven (dus wolf eet me alsjeblieft niet op ...!). :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.017
Nacht 3 (ga het eens zeer simpel houden hihi)

Na het dagverhaal heerst er grote verdeeldheid. Wie zijn de goeden en wie zijn de slechten? Zou de wolf het even moeilijk hebben om er de juiste slachtoffers er uit te pikken?

Woopy is moe en wil gaan slapen. Hij laat het rolluik van de woonkamer naar beneden. Hij ziet enkele takken van de haag bewegen. Bang dat hij het volgende slachtoffer van de wolf zou kunnen zijn, controleert hij of alle deuren goed op slot zijn. Tijdens zijn controle ziet hij iemand vanachter zijn tuinhuis gluren. Woopy is bang en spurt naar zijn slaapkamer, doet de deur op slot en kruipt onder het bed. Ineens klinkt er een luide knal. En daarna hoort hij “pieuw, pieuw”. De kamer van Woopy begint naar ammoniak te ruiken.
NFS tg! Edit. -> N1
Maar niemand is geïnteresseerd in Woopy zijn mede Killy-is-een-homo-zelfmoordterrorist-rader: Penose:(. Daar profiteert de wolf van.
De wolf kijkt door de ruit van Penose zijn woning. Hij ziet Penose tranen met tuiten huilen met een foto van Sjors in zijn handen. De wolf klopt op de deur. Penose is zo verdrietig dat hij zonder nadenken de deur open doet. Hij ziet de wolf staan, “eet me maar op, Sjors is dood boehoehoe”. De wolf heeft medelijden. “Wat scheel er?” Vraagt hij aan Penose.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

“Sjors is dood, whèèèè”, antwoord Penose.
“Wat is daar nu zo erg aan???” W
“Nou ja, ik vind het ook niet erg hoor” P
“Net zei je van wel?” W
“Ze had zo’n k*tkarakter en ze zag me toch niet staan” P
“Waarom huil je dan?” W
“Ze had zo’n lekker lichaam, nu schieten er enkel mannen over” P
“Wat is daar zo erg aan?” W
“Ik moet van hen altijd de b*ch zijn en dat vind ik niet leuk, boehoehoe” P
“En Suus dan? Die heeft toch ook dikke t**ten, of ben je dat vergeten uit het eerste verhaaltje?” W
“Je hebt gelijk mijnheer de wolf!” Penose stopt met huilen en knuffelt de wolf. “Dank je vriend, dankzij jou heeft mn leven weer zin!”
De wolf eet Penose:( op.

Penose:( is dood, hij was (cheese)burger

Blijven geen goeden meer over zo, spel rolt

****, je maakt wel een slappe lul van me in je verhaal wammi.

Succes jongens/meisjes.

Terug
Naar boven