MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Zorro is de "onbekende" rol die eigenlijk inmiddels wel min of meer bekend is

Z1000 was dus de magier? Dat mag ik wel zeggen lijkt me aangezien hij dat nu niet meer is. We blijven immers geen mensen terugroepen.
Maar hoe kon Biobeast dan weten dat Unknown én Sjors terug zouden komen?

Wazige shit.

Verder ben ik toch ook wel wat gefrustreerd. Ik ben denk ik de grootste fan van whami zijn verhalen maar de plotwendingen worden me ook even wat te veel.
Prima op zich dat Unknown terug is, vanaf morgen ging hij immers weer tijd hebben om ons zijn genialiteit te tonen maar helemaal eerlijk vind ik het niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.583
Zorro is de "onbekende" rol die eigenlijk inmiddels wel min of meer bekend is
Zijn mijn tips dan toch zo gek nog niet?

Zorro842457.png

Ja, ik zag het ook gelijk.

Vandaar ook dat Biobeast zei dat je niet dood zou gaan als je goed was. Er zijn nu echt te veel rollen en posities bekend eigenlijk.

Ja ik dacht ik zet die naam er niet bij, maar is wel obvious natuurlijk..

Klopt zijn erg veel rollen bekend nu idd

• #2.588
Nu kan dit nog even zeggen:

Omdat sommigen gaan "rebelleren". Denk eens na hoeveel goeden hen rol je al weet? Wist je in andere spellen al van zo veel personen zeker dat ze goed waren? Ik weet van sommige goeden zelfs al absoluut zeker dat ze minstens 3 andere goeden kennen, door hen rol en of tips.

De balans is er nog helemaal.

Laatste wat ik hierover zeg want anders wordt het al helemaal gek. Ik doe mn best.

Omdat sommigen gaan "rebelleren". Denk eens na hoeveel goeden hen rol je al weet? Wist je in andere spellen al van zo veel personen zeker dat ze goed waren? Ik weet van sommige goeden zelfs al absoluut zeker dat ze minstens 3 andere goeden kennen, door hen rol en of tips.

hen = hun

Laatste wat ik hierover zeg want anders wordt het al helemaal gek. Ik doe mn best.

Geloof ook helemaal dat de balans er is. Denk zelf minimaal 5 bad guys

De rollen op zich vind ik tof, maar mensen zijn er te open over geweest. Prima dat er een Zorro en een magier zijn maar ze hadden zichzelf niet bekend mogen maken.

En dat de Zorro-kaart bekend maakt dat Unknown goed was is ook jammer. Hij schijnt een heel goede speler te zijn en is bij deze dus nooit meer weg te spelen. Standaard de jager voor zijn deur en niemand durft er uberhaupt nog aan te denken om op hem te stemmen.

• #2.594
Nacht 4Gent

De wolf lacht in zijn vuistje. Die gekke burgers willen bijna enkel elkaar doden.
The+Rock+WWE+TItle.png
->Fight!!!
De wolf heeft al even stiekem geproefd van Suus terwijl de dorpsbewoners al lang weer naar huis waren gegaan. Hij vond haar een lekker hapje. Ondanks dat zijn honger al deels gestild is, wil hij nog iemand oppeuzelen. De wolf trekt naar Golderado zijn huis, breekt in en begint Golderado levend op te eten. Niemand hoort Golderado schreeuwen want zijn buren zijn al dood. Leuven

Golderado is dood
Hunter.png
Kortrijk
Nog maar 1 rol waar ik tips naar ga geven, is 3de tip naar deze rol. Onderstaande alleen is erg duidelijk maar je kan het wellicht niet / moeilijk oplossen zonder de vorige 2 tips in oude verhalen hiernaar. Welke dit zijn zou ook erg duidelijk moeten zijn.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Machtsverhouding zoals beloofd. Houdt met vééél - objectieve dingen - rekening (niet enkel rollen). Aantal cults kan je er niet uit afleiden dus je hoeft niet te proberen. Normale machtsverhouding voor zo ver in het spel. Subjectief gezien machtsverhouding wel nog net iets meer voor de groene zijde.
Machtsverhouding.png

en weer een goede eruit, gaat goed zo :p

Sowieso een toppertje die wolf. Drie perfecte kills, waaronder twee erg belangrijke burgerrollen.

Ja maarja, wat weten we nu? Sjors is er niet uit. Maarja, dus? We weten dus niets over de rol van Remi. Wat hebben we er aan dat sjors niet dood was? Ze heeft toch helemaal niets meer in het spel gedaan nu?

Ik heb meer met dit spel gedaan dan je denkt :roflol:

Dat inzicht komt wel als het spel gespeeld is. Tot die tijd : rien ne va plus :rolleyes:

^_^

De ironie, dat uitgerekent Z1000 mij heeft gered. Irl had ik een paar stompe te pakken denk ik :roflol:

Terug
Naar boven