UnknownDBB
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn mijn tips dan toch zo gek nog niet?Zorro is de "onbekende" rol die eigenlijk inmiddels wel min of meer bekend is

Ja, ik zag het ook gelijk.Zien jullie dat? SAFE THE INNOCENT...Zorro heeft mij beschermd dus.....![]()
Zien jullie dat? SAFE THE INNOCENT...Zorro heeft mij beschermd dus.....![]()
en mensen maar zeuren op Whami vanwege verhaal wendingen Ja, ik zag het ook gelijk.
Vandaar ook dat Biobeast zei dat je niet dood zou gaan als je goed was. Er zijn nu echt te veel rollen en posities bekend eigenlijk.
Nu kan dit nog even zeggen:
Omdat sommigen gaan "rebelleren". Denk eens na hoeveel goeden hen rol je al weet? Wist je in andere spellen al van zo veel personen zeker dat ze goed waren? Ik weet van sommige goeden zelfs al absoluut zeker dat ze minstens 3 andere goeden kennen, door hen rol en of tips.
De balans is er nog helemaal.
Nu kan dit nog even zeggen:
Omdat sommigen gaan "rebelleren". Denk eens na hoeveel goeden hen rol je al weet? Wist je in andere spellen al van zo veel personen zeker dat ze goed waren? Ik weet van sommige goeden zelfs al absoluut zeker dat ze minstens 3 andere goeden kennen, door hen rol en of tips.
Laatste wat ik hierover zeg want anders wordt het al helemaal gek. Ik doe mn best.
De rollen op zich vind ik tof, maar mensen zijn er te open over geweest. Prima dat er een Zorro en een magier zijn maar ze hadden zichzelf niet bekend mogen maken.Nu kan dit nog even zeggen:
Laatste wat ik hierover zeg want anders wordt het al helemaal gek. Ik doe mn best.
Ja maarja, wat weten we nu? Sjors is er niet uit. Maarja, dus? We weten dus niets over de rol van Remi. Wat hebben we er aan dat sjors niet dood was? Ze heeft toch helemaal niets meer in het spel gedaan nu?

Hmmmmm