- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens![]()
Hahah same here!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens![]()

Heel scherp, maar wellicht dat je ontgaan is dat ik ertussen sta omdat ik van dood naar levend ging en daar dus PM-contact voor vereist was![]()

Moet zo werken helaas tot vanavond laat dus zal niks/weinig kunnen posten! Vandaar mijn stem op Remi
UnknownDBB
De hint met de game NFS refereert naar Forumgame 10 waarin Remi Assasins Creed gebruikt. Beide zijn games en wijzen dus duidelijk naar hem. Ook is hij wel erg heftig tegen mij terwijl er eigenlijk geen 1 verwijzing naar mij is.
Verder vind ik het ook heel erg verdacht dat Remi op mijn profiel heeft gekeken...![]()

Moet zo werken helaas tot vanavond laat dus zal niks/weinig kunnen posten! Vandaar mijn stem op Remi
UnknownDBB
De hint met de game NFS refereert naar Forumgame 10 waarin Remi Assasins Creed gebruikt. Beide zijn games en wijzen dus duidelijk naar hem. Ook is hij wel erg heftig tegen mij terwijl er eigenlijk geen 1 verwijzing naar mij is.
Verder vind ik het ook heel erg verdacht dat Remi op mijn profiel heeft gekeken...![]()
Bro, dit is echt onzin.Moet zo werken helaas tot vanavond laat dus zal niks/weinig kunnen posten! Vandaar mijn stem op Remi
UnknownDBB
Is daar nog iets uitgekomen?Ik heb op iedereen zn profiel gekeken om te kijken wie er op elkaar z'n profiel gekeken heeft om mogelijk de cults te herleiden
Bro, dit is echt onzin.
Unknown is 100% goed (mag ik zeggen, want het is al vaker gezegd en super obvious). Kijk naar de Zorro-kaart. Snap dat het vervelend is dat hij je eruit wil hebben (en ik snap ook niet waarom hij dat wil) maar jij weet ook best dat hij er niet nog een keer uit gestemd gaat worden.
---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 12:07 ----------
Is daar nog iets uitgekomen?

Die zorro kaart zegt vrij weinig.
Het kan best het doel van "de zorro" zijn om de goeden te beschermen, maar uiteindelijk weet de speler die die rol heeft ook niet 100% zeker wie goed is en wie niet. Tenzij Whami het zo gemaakt heeft dat die power niet werkt op cults...
doe es moeite en lees 2 pagina's door en je hebt de votes.
Die need for speed foto komt uit Hot Pursuit.
Need for Speed: Hot Pursuit werd ontwikkeld door Criterion Games. Het richt zich in tegenstelling tot eerdere edities alleen nog op het racen en achtervolgen door politiewagens. De garage-mode waarbij men de auto kon aanpassen zit niet in het spel.
Hot Pursuit keert, zoals de naam al aangeeft, terug naar de beginjaren, en is geïnspireerd op het originele 3DO-Need For Speed-spel.
De releasedatum was 16 november 2010
Wie heeft registratiedatum 16-11-2010?![]()