Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Voor mij verandert er sinds gisteren vooralsnog niks, behalve dat unknownDBB innocent blijkt te zijn. De kracht van zorro was namelijk, save the "innocent."

Kane

z1000

Ok hij is magiër, maar Whami kennende bestaat er zo'n 75% kans dat die dan eigenlijk vanaf hij iemand heeft gered slecht wordt.

In b4 random getriggerd event.

Ik stem op sjors want 100% van de tijd 50% van de tijd zal sjors na haar dood opeens slecht worden want dat is wel iets voor whami

Mijn verjaardag valt op 16 november. Jullie hebben me, ik ben de wolf :(

Ik raad trouwens de rol hot-dog

Waarom zou ik op profiel klikken als ik ook gewoon direct bij zijn naam op 'stuur prive bericht' kan klikken? Zo stuur ik pm, en ik heb er genoeg naar whami gestuurd trust me.

En ok de profiel pagina bezoeken is idd een manier om het te doen. Dus het zou op kunnen gaan.

Ik zeg toch ook niet dat die theorie alles omvattend is. Zoals ik al zei weet ik dat als iemand de gewoon een prive bericht stuurt via de naam en dan "prive bericht sturen" dat ie niet op de lijst geregistreerd staat. Ik geef het alleen aan en zeg er ook bij dat je je niet kunt focussen op de lijst omdat de lijst inderdaad met allerlei argumentaties onderuit te halen is

Wat ik al zeg, je punt kan wel op gaan.

Verder moet je weten Remi dat ik geen haat richting je heb. Dat kan misschien lijken in dit spel. Maar op dag 1 waren mijn stemmen tegen jou semi tactisch. Op zich vond ik het wel erg opvallend dat je zo de hand boven het hoofd gehouden werd.

Gisteren was het wederom tactisch. Na de bomaanslag had ik een sterk gevoel dat je goed was vanwege de redenen die ik al aangaf. Mijn laatste switch was ook zeker niet bedoeld om je het spel uit te krijgen.

100% zeker ben ik niet van je goodguy side. Maar mocht je evil zijn dan is het wel erg belabberd allemaal en zitten we als goodguys wel echt bizar dom te spelen (vooral het jou in leven houden verhaal).

Ik moet daarbij wel zeggen dat ik het niet erg had gevonden mocht je uit het spel vliegen, puur vanwege de info.

Als Remi, Sjors, Biobeast en z1000 evil zijn hebben ze het erg goed gespeeld, maar zijn ze wel allemaal door rare regeltjes in leven gehouden. Daar ga ik dus maar niet vanuit. Anders krijgt Whami nooit meer karma en veel haatmail van mij.

Ik stem dus maar stefanovich omdat ik hem wil zien gaan.

Wat een gezeur allemaal.

Net als gisteren Kane. Vrij zeker cult, zeker nu hij op Z1000 blijft stemmen.

Als biobeast evil is. Tja. Wie heeft dan gisteren Remi levend gehouden? Biobeast heeft zeer vaak gehint hier verantwoordelijk voor te zijn. Mocht dat niet zo zijn heeft hij het knap gespeeld. Mocht dat wel zo zijn heeft hij zijn rol wel redelijk verraden imo.

Als je in google tremendes en weerwolf intypt, kom je uit op een weerwolf topic op dbb. Deze speler moeten we in de gaten houten!

Als biobeast evil is. Tja. Wie heeft dan gisteren Remi levend gehouden? Biobeast heeft zeer vaak gehint hier verantwoordelijk voor te zijn. Mocht dat niet zo zijn heeft hij het knap gespeeld. Mocht dat wel zo zijn heeft hij zijn rol wel redelijk verraden imo.
ja het is ook niet meer te begrijpen met al die onbekende rollen

Als stefanovich geen cult is, is dat srs mindblowing.

Oke dan hier de reden dat ik dacht dat Wallied de wolf was.
Zoals jullie weten moeten alle belangrijke rollen naar Whami een pm sturen.

Dit kun je doen door simpelweg op z'n naam te klikken en dan prive bericht sturen, ware het niet dat enorm veel mensen altijd eerst naar whami's profielpagina gaan en via die weg een prive bericht sturen.

Het leuke daarvan dat al die spelers geregistreerd worden als laatste bezoeker .

De bezoekerslijst bestond er eerst zo uit

Alley Cat Golderado jimbooo lloydatoni IMBAatWork Sjors26 Stefanovich SuuS141 Wallied UnknownDBB

Nu is de bezoekerslijst zo :

Alley Cat Golderado jimbooo lloydatoni Penose:) Sjors26 Stefanovich SuuS141 Tremendes UnknownDBB

Dit betekent dat al deze mensen dus op z'n priflepagina geweest zijn en het is aannemelijk dat 80% van hen dat gedaan heeft en vervolgens een pm gestuurd heeft, want waarom zou je anders zn profielpagina bekijken?

Neem Sjors26 en IMBA bijvoorbeeld en uiteraard Golderado. Die allen een pm stuurde naar Whami.

Natuurlijk hoeft dat niet te betekenen dat de wolf hier tussen zit. Zeer zeker niet, maar het is wel aannemelijker dat de wolf ertussen zit dan dat het iemand anders is.

Nu wil ik me niet volledig focussen op dit rijtje. Maar stevanovich wil ik zeker wel zien hangen vandaag
Waarom ga je nou weer niet mee op Rob G?

Ik snap echt nog steeds niet waarom jij en Remi gisteren op Remi hebben gestemd. Was dat nou echt een **** dit spel actie? Hij was er gewoon in gebleven en Kane was er uit gevlogen. Ik snap die move ook echt weer niet.

Laatst bewerkt:
Ik snap echt nog steeds niet waarom jij en Remi gisteren op Remi hebben gestemd. Was dat nou echt een **** dit spel actie? Hij was er gewoon in gebleven en Kane was er uit gevlogen. Ik snap die move ook echt weer niet.
ik had liever remi eruit dan kane

Als Remi, Sjors, Biobeast en z1000 evil zijn hebben ze het erg goed gespeeld, maar zijn ze wel allemaal door rare regeltjes in leven gehouden. Daar ga ik dus maar niet vanuit. Anders krijgt Whami nooit meer karma en veel haatmail van mij.

Ik stem dus maar stefanovich omdat ik hem wil zien gaan.
Zijn niet evil, de kaartjes zijn allemaal groen.
Het zijn juist de goede die door whami in het zadel gehouden worden.

Stefanovich stemmen is gebaseerd op niks. Jimbooo begon ermee op basis van een hint waarvan we nu weten dat hij niet klopt. Remi nam deze hint over uit lijfsbehoud. Het is echt onzin om hier nu aan vast te houden.
Stefanovich stemt nu op Remi omdat Remi hem eruit wil hebben. Als wolf zou je toch nooit zoiets doms doen. Dan zou je wachten en bidden, op het laatst eventueel nog stemmen op een persoon die ook veel stemmen heeft en Remi lekker 's nachts opeten.

stefanovich

Een paar dingen:

Whami zei bij aanvang dat de rollen ondanks de random trekking heel typisch waren uitgevallen. Met andere woorden: de rollen passen wel erg goed bij de spelers.

Hints staan er niet voor niets.
Plaatje van need for speed komt uit hot pursuit, kan onmogelijk random zijn. De releasedatum ( nov 2010 ) komt overeen met de registratiedatum van Bio.
Als je googled op Biobeast + need for speed, dan verschijnt de reeks: wat heeft vandaag je dag goed gemaakt waarin Sayer post dat hij Need for Speed : Most Wanted te koop heeft.
Daaronder post Biobeast dat hij jarig is.
Zijn avatar lijkt op de wolf uit de link van Jimbooo
Zelfs zijn username is verdacht

Maar Whami's hoofd is wel ondoorgrondelijk, blijkens de rare plot-twists, dus of zijn hints wel logisch zijn weet ik ook niet.

Terug
Naar boven