Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
z1000
Ok hij is magiër, maar Whami kennende bestaat er zo'n 75% kans dat die dan eigenlijk vanaf hij iemand heeft gered slecht wordt.
In b4 random getriggered event.
Slechte argument wat ik hier heb gezien.75% is niet niets man
Waarom zou ik op profiel klikken als ik ook gewoon direct bij zijn naam op 'stuur prive bericht' kan klikken? Zo stuur ik pm, en ik heb er genoeg naar whami gestuurd trust me.
En ok de profiel pagina bezoeken is idd een manier om het te doen. Dus het zou op kunnen gaan.
Ik zeg toch ook niet dat die theorie alles omvattend is. Zoals ik al zei weet ik dat als iemand de gewoon een prive bericht stuurt via de naam en dan "prive bericht sturen" dat ie niet op de lijst geregistreerd staat. Ik geef het alleen aan en zeg er ook bij dat je je niet kunt focussen op de lijst omdat de lijst inderdaad met allerlei argumentaties onderuit te halen is
ja het is ook niet meer te begrijpen met al die onbekende rollenAls biobeast evil is. Tja. Wie heeft dan gisteren Remi levend gehouden? Biobeast heeft zeer vaak gehint hier verantwoordelijk voor te zijn. Mocht dat niet zo zijn heeft hij het knap gespeeld. Mocht dat wel zo zijn heeft hij zijn rol wel redelijk verraden imo.
Waarom ga je nou weer niet mee op Rob G?Als stefanovich geen cult is, is dat srs mindblowing.
Oke dan hier de reden dat ik dacht dat Wallied de wolf was.
Zoals jullie weten moeten alle belangrijke rollen naar Whami een pm sturen.
Dit kun je doen door simpelweg op z'n naam te klikken en dan prive bericht sturen, ware het niet dat enorm veel mensen altijd eerst naar whami's profielpagina gaan en via die weg een prive bericht sturen.
Het leuke daarvan dat al die spelers geregistreerd worden als laatste bezoeker .
De bezoekerslijst bestond er eerst zo uit
Alley Cat Golderado jimbooo lloydatoni IMBAatWork Sjors26 Stefanovich SuuS141 Wallied UnknownDBB
Nu is de bezoekerslijst zo :
Alley Cat Golderado jimbooo lloydatoni PenoseSjors26 Stefanovich SuuS141 Tremendes UnknownDBB
Dit betekent dat al deze mensen dus op z'n priflepagina geweest zijn en het is aannemelijk dat 80% van hen dat gedaan heeft en vervolgens een pm gestuurd heeft, want waarom zou je anders zn profielpagina bekijken?
Neem Sjors26 en IMBA bijvoorbeeld en uiteraard Golderado. Die allen een pm stuurde naar Whami.
Natuurlijk hoeft dat niet te betekenen dat de wolf hier tussen zit. Zeer zeker niet, maar het is wel aannemelijker dat de wolf ertussen zit dan dat het iemand anders is.
Nu wil ik me niet volledig focussen op dit rijtje. Maar stevanovich wil ik zeker wel zien hangen vandaag
ik had liever remi eruit dan kaneIk snap echt nog steeds niet waarom jij en Remi gisteren op Remi hebben gestemd. Was dat nou echt een **** dit spel actie? Hij was er gewoon in gebleven en Kane was er uit gevlogen. Ik snap die move ook echt weer niet.
Zijn niet evil, de kaartjes zijn allemaal groen.Als Remi, Sjors, Biobeast en z1000 evil zijn hebben ze het erg goed gespeeld, maar zijn ze wel allemaal door rare regeltjes in leven gehouden. Daar ga ik dus maar niet vanuit. Anders krijgt Whami nooit meer karma en veel haatmail van mij.
Ik stem dus maar stefanovich omdat ik hem wil zien gaan.