MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Die wolf weet inderdaad wel wat die doet... Zo maar een de vorige verhaaltjes terug lezen ivm de foto van nacht 4 :)

Ervaren spelers: RobG, Daniel20, Kane, UnknownDBB en de rest weet ik niet zo 1,2,3
Kunnen nog zeker tien mensen in dat lijstje volgens mij. En het is nou ook weer niet zo dat je tien keer moet hebben meegespeeld om dit te kunnen. Ervaring ja, maar we moeten het niet overdrijven.

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 09:47 ----------

Het voordeel van uit de dood herrijzen is dat je meer weet dan een levende :rolleyes:
Ik zou dan ook voor vandaag als tactiek kiezen dat de hints nog eens worden nagelopen, ipv het over en weer met de vinger wijzen en je laten leiden door speculatie en stemgedrag. Vorige rondes wijst uit dat stemgedrag jack shit zegt.
De enige succesvolle executie was nav een hint ( origineel ). Just sayin'
Dat was een succesvolle executie ja, maar de hint was verkeerd opgelost. Als we een dobbelsteen met 29 vlakken hadden gegooid hadden we evenveel kans gehad.

Als ik moet kiezen ga ik voor Rob G. Die kerel speelt het spelletje altijd goed, maar deze editie doet hij wat vreemd.

Ik denk dat hij een cult is, cq de wolf.
Maargoed, alleen maak ik toch geen kans met stemmen.

De enige succesvolle executie was nav een hint ( origineel ). Just sayin'

Mee eens! Dus een duidelijke hint in het afgelopen verhaal is de foto van een game (need for speed), in forumgame 10 word ook gebruik gemaakt van een game namelijk Assasins Creed. Dit zou een duidelijke link kunnen zijn!

Assasin/Huurmoordenaar

Edit: gamerep vloeit niet rijkelijk deze game vind ik :p

Laatst bewerkt:
Als ik moet kiezen ga ik voor Rob G. Die kerel speelt het spelletje altijd goed, maar deze editie doet hij wat vreemd.

Ik denk dat hij een cult is, cq de wolf.
Maargoed, alleen maak ik toch geen kans met stemmen.

Ik wil wel meestemmen, heb ik gister ook gedaan. Andere spelers die naar unknowndbb gingen, vind ik ook goed.

Ik wil wel meestemmen, heb ik gister ook gedaan. Andere spelers die naar unknowndbb gingen, vind ik ook goed.

Ja mijn stem staat soieso vast. Ik moet optijd weg vandaag ivm werk, en ik heb het een aantal dagen aangekeken maar Rob G speelt verdacht dit spelletje.
Normaliter is hij niet zo van het switchen last minute etc.

• Like
Waarderingen: kane
Ja mijn stem staat soieso vast. Ik moet optijd weg vandaag ivm werk, en ik heb het een aantal dagen aangekeken maar Rob G speelt verdacht dit spelletje.
Normaliter is hij niet zo van het switchen last minute etc.

Daarom, ik vind zijn speelstijl dit potje ook anders. Vorige potjes was hij steeds 100% overtuigd, maar nu ging hij zelfs zeggen dat unknown's rol niet duidelijk was:roflol:

Gisteren wilde ik kane stemmen, omdat de meeste stemmen naar hem gingen.
Vervolgens begon remi enorm te pushen, dus stemde ik op remi.

Maar beide stemmen die ik uit wilde brengen waren gewoon meeloperij, volkomen kansloos dus.

Vandaar dat ik afga op mijn gevoel, en blijf ik bij mijn stem voor Rob

Ik ga ook mee op Rob G, zo ook naar school en veel blokke.
Niet de tijd om alles door te lezen

• Like
Jorgyboy, stop eens met karma verwijten sturen aub.
Anders report ik je bij Whami.

Je zal toch moeten meegaan met de goede burgers bro. Anders lig jij er ook uit.

Ik ben zo niet van het meestemmen zonder na te denken.

Was het unknown die een tijd geleden opriep om op Wallied te stemmen met het argument "geloof me nu maar"? Dacht dat hij dan misschien de puzzelaar was, maar dat is die dus niet. Misschien eens wat meer uitleg geven over waarom op Wallied te stemmen?

Ik ben zo niet van het meestemmen zonder na te denken.

Was het unknown die een tijd geleden opriep om op Wallied te stemmen met het argument "geloof me nu maar"? Dacht dat hij dan misschien de puzzelaar was, maar dat is die dus niet. Misschien eens wat meer uitleg geven over waarom op Wallied te stemmen?
Dat wil hij al niet eens meer joh. Gisteren was het weer Stefanovich vanwege een vis. Maar die vis verwees naar iets anders dus dat gaat nu ook niet meer op.

• Like
Pfff :p

Mja, Kane of Rob G er uit zou mogelijk wel wat kunnen verhelderen.

Stond net op het punt om te verklaren waarom ik juist voor Roth en z1000 ging, maar heb besloten om het voor mezelf te houden.

Stond net op het punt om te verklaren waarom ik juist voor Roth en z1000 ging, maar heb besloten om het voor mezelf te houden.

Waarom?
Zie niet in wat het probleem is met uitleggen waarom iemand slecht is? Als je aan de goede kant staat.

Dat wil hij al niet eens meer joh. Gisteren was het weer Stefanovich vanwege een vis. Maar die vis verwees naar iets anders dus dat gaat nu ook niet meer op.

Als stefanovich geen cult is, is dat srs mindblowing.

Oke dan hier de reden dat ik dacht dat Wallied de wolf was.
Zoals jullie weten moeten alle belangrijke rollen naar Whami een pm sturen.

Dit kun je doen door simpelweg op z'n naam te klikken en dan prive bericht sturen, ware het niet dat enorm veel mensen altijd eerst naar whami's profielpagina gaan en via die weg een prive bericht sturen.

Het leuke daarvan dat al die spelers geregistreerd worden als laatste bezoeker .

De bezoekerslijst bestond er eerst zo uit

Alley Cat Golderado jimbooo lloydatoni IMBAatWork Sjors26 Stefanovich SuuS141 Wallied UnknownDBB

Nu is de bezoekerslijst zo :

Alley Cat Golderado jimbooo lloydatoni Penose:) Sjors26 Stefanovich SuuS141 Tremendes UnknownDBB

Dit betekent dat al deze mensen dus op z'n priflepagina geweest zijn en het is aannemelijk dat 80% van hen dat gedaan heeft en vervolgens een pm gestuurd heeft, want waarom zou je anders zn profielpagina bekijken?

Neem Sjors26 en IMBA bijvoorbeeld en uiteraard Golderado. Die allen een pm stuurde naar Whami.

Natuurlijk hoeft dat niet te betekenen dat de wolf hier tussen zit. Zeer zeker niet, maar het is wel aannemelijker dat de wolf ertussen zit dan dat het iemand anders is.

Nu wil ik me niet volledig focussen op dit rijtje. Maar stevanovich wil ik zeker wel zien hangen vandaag

Waarom?
Zie niet in wat het probleem is met uitleggen waarom iemand slecht is? Als je aan de goede kant staat.
Zonder iets teveel te zeggen over mijn rol:

Ik stelde het aantal onbekende rollen gelijk aan de aantal vraagtekens uit de openingspost. Dus 2 onbekende rollen in kamp goed, 1 in kamp slecht en 2 in kamp neutraal.

Vervolgens kwam ik door het uitoefenen van mijn rol erachter wat Roth zijn rol min of meer inhield, dus wist door middel van eliminatie dat die sowieso in kamp evil moest thuishoren.

Nu blijkt dat er nog een handvol speciale rollen aanwezig zijn en Roth dus zowel goed als slecht kan zijn. Het feit dat z1000 hem zo hard verdedigde had mijn vermoeden alleen maar versterkt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven