Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
De wolf is helemaal niet pro. Golderado was DUIDELIJK goed en als Whami niet zo'n rare shit in het spel had verstopt had golderado gewoon nog geleefd. Trust me. Want ik wist gisteren rond de avond zeker dat hij wolf target zou worden gezien hij samen met jimbooo als enige de hints ontcijferde en stemde op de vis. Hij was het hele spel al bezig met hints en verder geen duidelijke speler die beschermd moest worden (voor de wolf teminste).

Dat was mijn plan ook (ja ik had een goed plan), maar aangezien het duidelijk was dat de vis toch niet ging hangen aangezien alle goodguys al op hem stemde ben ik afgeweken (jammer had hem het liefste zien gaan vanwege mogelijke hints dacht ik).

Als burger probeer je uit handen van de wolf te blijven. Je weet nooit écht zeker wie zou moeten hangen. Voor mij leek het tot heel kort voor het einde duidelijk dat Kane ging hangen. Ik was het daar niet helemaal mee eens maar voor de info wilde ik het wel door laten gaan, en het leek toch onvermijdelijk dus dacht niet echt invloed te hebben.

Mijn last minute vote was deel van mijn plan. Aangezien Kane ging hangen (8 votes en anderen maar 4) en Remi voor mij waarschijnlijk goodguy leek te zijn (suicide bomber was dood. Hij had normaal 50% te sterven maar die kans werd groter als zijn targets burger waren. Ik ben goed, z1000 leek mij goed gezien zijn rol, suus was goed en daarom dacht ik dat Remi ook best goed zou kunnen zijn). Ik wilde zelf uit handen van de wolf blijven. Blijven hangen op de vis leek me daarom niet slim. Switchen naar Remi leek me een cult move. Geen invloed op het spel, ik geen wolf voer.

Dat Remi dan zelf de handdoek in de ring smijt, dat jimbooo dat ook doet en Daniel nog wisselt had ik echt niet kunnen voorzien (zelfde gebeurde ook bijna met jimbooo in ronde 1, die ik ook niet wilde hangen maar waarbij ik ook uit handen van de wolf wilde blijven).

Maar ok. Als Remi ging hangen was dat ook nog geen totale ramp want het zou iig EINDELIJK wat informatie geven. Wat dus uiteindelijk niet het geval was door die (imo) belachelijke plotwendingen. Ik had er dus geen zin in en ben dus verder niet actief geweest waar ik voor 10 uur zeker een plan had.

Nu weten we geen zak over Remi. We weten geen zak over Kane. Golderado is dood en die was voor mij duidelijk goed. Jimbooo weet ik nu ook niet meer door die switch. Remi zijn switch, ja, denk dat hij er wel echt klaar mee was. Daniel, tja, snap ik ook niet helemaal maar zou ook nog gewoon kunnen zijn dat hij het echt niet wist.

En z1000. Als jij goed bent, dan ben je echt zo blind als het maar zijn kan.

Verder wil ik nog zeggen dat whami heel veel tijd in het spel steekt. Hij wil het voor iedereen leuk houden en geeft daarom mensen die normaal een saaie burger rol hebben nu extra krachten. Dat is leuk voor ons burgertjes maar levert gisteren een extreme anti climax op. Ik ben iemand die nogal actief speelt. Ik vind de leukste aspecten van het spel het manipuleren van andere spelers en heb dus het liefst 0 invloed van de organisator en DUIDELIJKE regels. Anders wordt het bijna onmogelijk actief mee te spelen. Ik vind dat die soort spellen er voor zorgen dat iedereen beter gewoon inactief en erg op de achtergrond kan blijven. Je weet tenslotte nooit wat er kan gebeuren en als je dus jezelf wat te veel laat zien, met het idee dat dit goed uit gaat pakken, loop je te veel risico.

Nu zijn we imo dus geen enkele stap verder. Ik heb eigenlijk ook niet meer veel zin om nog na te denken over wie wat kan zijn. Voor mij had er deze nacht gewoon duidelijkheid moeten komen. Ik vond dat in het vorige spel ook al met het tot leven wekken van AlleyCat. Ik vind al die nieuwe rollen maar bagger. Sorry Whami. Ik had een heel leuk idee voor een volgend spel maar mijn weerwolf lust is aardig tot een 0 punt gezakt deze nacht. Noem het huilen of wat je wilt.

Rob G klinkt gedemotiveerd, laten we hem eruit stemmen :trollface:

Vind het leuk gevonden, maar ben toch niet overtuigd.

In de eerste plaats krijgt whami momenteel moeilijk veel pm's (heeft hij al eens gezegd). Zeker gisteren zullen er heel wat mensen geweest zijn die hun frustratie kwijt wilden.
Als ik op mijn eigen profiel kijk staan daar geen mensen van wie ik ooit een pm heb gekregen (*edit*er staan natuurlijk wel mensen van wie ik een pm heb gekregen, maar dus ook mensen van wie ik dat niet heb gekregen).

Bovendien weet iedereen toch dat dit zo werkt? Dus een slimme wolf zou zorgen dat hij juist niet in dit lijstje staat.

Laatst bewerkt:
Als stefanovich geen cult is, is dat srs mindblowing.

Oke dan hier de reden dat ik dacht dat Wallied de wolf was.
Zoals jullie weten moeten alle belangrijke rollen naar Whami een pm sturen.

Dit kun je doen door simpelweg op z'n naam te klikken en dan prive bericht sturen, ware het niet dat enorm veel mensen altijd eerst naar whami's profielpagina gaan en via die weg een prive bericht sturen.

Het leuke daarvan dat al die spelers geregistreerd worden als laatste bezoeker .

De bezoekerslijst bestond er eerst zo uit

Alley Cat Golderado jimbooo lloydatoni IMBAatWork Sjors26 Stefanovich SuuS141 Wallied UnknownDBB

Nu is de bezoekerslijst zo :

Alley Cat Golderado jimbooo lloydatoni Penose:) Sjors26 Stefanovich SuuS141 Tremendes UnknownDBB

Dit betekent dat al deze mensen dus op z'n priflepagina geweest zijn en het is aannemelijk dat 80% van hen dat gedaan heeft en vervolgens een pm gestuurd heeft, want waarom zou je anders zn profielpagina bekijken?

Neem Sjors26 en IMBA bijvoorbeeld en uiteraard Golderado. Die allen een pm stuurde naar Whami.

Natuurlijk hoeft dat niet te betekenen dat de wolf hier tussen zit. Zeer zeker niet, maar het is wel aannemelijker dat de wolf ertussen zit dan dat het iemand anders is.

Nu wil ik me niet volledig focussen op dit rijtje. Maar stevanovich wil ik zeker wel zien hangen vandaag

Hmm. Scherp :)

Vind het leuk gevonden, maar ben toch niet overtuigd.

In de eerste plaats krijgt whami momenteel moeilijk veel pm's (heeft hij al eens gezegd). Zeker gisteren zullen er heel wat mensen geweest zijn die hun frustratie kwijt wilden.
Als ik op mijn eigen profiel kijk staan daar geen mensen van wie ik ooit een pm heb gekregen.

Bovendien weet iedereen toch dat dit zo werkt? Dus een slimme wolf zou zorgen dat hij juist niet in dit lijstje staat.

Nee klopt maar je eigen profielpagina vergelijken met die van de spelleider is niet helemaal correct.

Daarom heb ik ook de bezoekers van eergisteren ook getoond, omdat ik er inderdaad vanuit ging dat whami gisteravond 'klaag pm' s zou hebben gehad' & true een wolf die het goed doordacht heeft of simpelweg altijd een pm stuurt door op de naam te klikken en dan klikt op privé bericht sturen ' zal nooit geregistreerd worden op de lijst.

Zeg ook alleen dat het aannemelijker is, niet dat het 100% zeker is. Want zelf ook wel dat de theorie met allerlei argumenten onderuit te halen is. ..

Laatst bewerkt:
De wolf is helemaal niet pro...
Volgens mij is Whami wel wat te ambitieus geweest inderdaad. Meer is niet altijd beter.

Zie trouwens de rol zorro ook nog niet tussen de rollenlijst staan. Als je daar over hebt gelezen zou je het nog altijd niet weten dat die rol er is.

Pffff zat er mooi naast, kan het eerlijk gezegd niet volgen, teveel rollen teveel posts.
Iedereen wijst naar elkaar, ik blijf op me gevoel afgaan, unknown, bio, sjors, z1000, zijn iig goed.
Daniel wist vorige game dondersgoed wat te doen en roept nu bij elke stem iwh al heb ik het mis ben ik verdacht, dat is imo overbodig.

daniel20

Nee klopt maar je eigen profielpagina vergelijken met die van de spelleider is niet helemaal correct.

Daarom heb ik ook de bezoekers van eergisteren ook getoond, omdat ik er inderdaad vanuit ging dat whami gisteravond 'klaag pm' s zou hebben gehad' & true een wolf die het goed doordacht heeft of simpelweg altijd een pm stuurt door op de naam te klikken en dan klikt op privé bericht sturen ' zal nooit geregistreerd worden op de lijst.

Zeg ook alleen dat het aannemelijker is, niet dat het 100% zeker is. Want zelf ook wel dat de theorie met allerlei argumenten onderuit te halen is. ..

Sorry sir, but ur terribly wrong. Ik zit op een ipad en mss daarmee dat de anderen direct op zijn profiel klikken. Maar ik doe gewoon wat het simpelste was.

Je hebt nu iemand die een speler terug tot leven kan wekken. Blijkbaar heeft diegene (Sjors) wél invloed op het spel gehad maar niet kunnen posten. Nu mag ze ineens weer mee posten.

Dan hebben we nog iemand die er voor heeft gezorgd dat Remi niet dood is (Bio beweerd die persoon te zijn). Maarja, als je ziet hoe het verhaal geschreven is kan het er ook op wijzen dat er gewoon een inactieve speler uitgeschreven is en Remi gespaard is. Whami heeft gisteren al die niemand vote geopperd omdat er te veel spelers uit vlogen voor hem.

Kijk, als een WW spelletje na 2 dagen af is, jammer maar helaas. Dat is lullig als je er als organisator zoveel tijd en moeite in steekt. Maar voor mij hoeft het allemaal geen 6 a 7 dagen te duren.

Pffff zat er mooi naast, kan het eerlijk gezegd niet volgen, teveel rollen teveel posts.
Iedereen wijst naar elkaar, ik blijf op me gevoel afgaan, unknown, bio, sjors, z1000, zijn iig goed.
Daniel wist vorige game dondersgoed wat te doen en roept nu bij elke stem iwh al heb ik het mis ben ik verdacht, dat is imo overbodig.

daniel20

Je blijft op je gevoel afgaan? Gisteren stemde je gewoon nog op me..

Stemmen op Stefanovich.. Daniel20 zal momenteel echt niet de meeste stemmen krijgen

daniel20

goed argument bro.

Ik sta op die lijst, dus dat maakt het lastig om hier tegenin te gaan. Maak ik mezelf maar verdacht mee enzo.

Maar simpel geredeneerd: Z1000 en Biobeast hadden logischerwijs op de lijst moeten staan lijkt me. Staan ze niet. Zelfde voor Jorgyboy. En dat zijn ook drie mensen waarvan we weten dat ze pm's gestuurd hebben. En dan ook nog drie mensen die niet echt hun best hebben gedaan om hun rol te verbergen.

Dit kun je doen door simpelweg op z'n naam te klikken en dan prive bericht sturen, ware het niet dat enorm veel mensen altijd eerst naar whami's profielpagina gaan en via die weg een prive bericht sturen.

Het leuke daarvan dat al die spelers geregistreerd worden als laatste bezoeker .

Alley Cat Golderado jimbooo lloydatoni IMBAatWork Sjors26 Stefanovich SuuS141 Wallied UnknownDBB

Alley Cat Golderado jimbooo lloydatoni Penose:) Sjors26 Stefanovich SuuS141 Tremendes UnknownDBB

Dit betekent dat al deze mensen dus op z'n priflepagina geweest zijn en het is aannemelijk dat 80% van hen dat gedaan heeft en vervolgens een pm gestuurd heeft, want waarom zou je anders zn profielpagina bekijken?

Neem Sjors26 en IMBA bijvoorbeeld en uiteraard Golderado. Die allen een pm stuurde naar Whami.

Natuurlijk hoeft dat niet te betekenen dat de wolf hier tussen zit. Zeer zeker niet, maar het is wel aannemelijker dat de wolf ertussen zit dan dat het iemand anders is.

Nu wil ik me niet volledig focussen op dit rijtje. Maar stevanovich wil ik zeker wel zien hangen vandaag

Waarom zou ik op profiel klikken als ik ook gewoon direct bij zijn naam op 'stuur prive bericht' kan klikken? Zo stuur ik pm, en ik heb er genoeg naar whami gestuurd trust me.

En ok de profiel pagina bezoeken is idd een manier om het te doen. Dus het zou op kunnen gaan.

Volgens mij moet 3/4 van de spelers die gast een pm sturen ofzo, niet moeilijk dat zijn pmbox dan zo snel vol zit :roflol:

Begrijp je frustraties Rob G.
Er blijft heel veel onduidelijkheid. Ik denk dat de cults het allemaal wel leuk vinden op deze manier.

Stefanovitch... Tja. Er was gisteren die hint met de vis (die ik al erg onduidelijk en vergezocht vond), maar die bleek dus niet naar hem te verwijzen. En om dan op hem te stemmen omdat hij naar Whami zijn profiel gegaan is...

Wie ik momenteel verdenk als cults die rustig op de achtergrond werken, puur op basis van postgedrag en vermoedens, geen harde argumenten:
- wwe
- snepke

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 11:45 ----------

Er blijft heel veel onduidelijkheid. Ik denk dat de cults het allemaal wel leuk vinden op deze manier.

Stefanovitch... Tja. Er was gisteren die hint met de vis (die ik al erg onduidelijk en vergezocht vond), maar die bleek dus niet naar hem te verwijzen. En om dan op hem te stemmen omdat hij naar Whami zijn profiel gegaan is...

Wie ik momenteel verdenk als cults die rustig op de achtergrond werken, puur op basis van postgedrag en vermoedens, geen harde argumenten:
- wwe
- snepke

- wwe
- snepke

Ja ik snap dat het voor de cults wel grappig is. En voor de spelleider is het een leuk sociaal experiment (net als de valse hint van Remi), maar als burger is het gewoon erg irritant imo.

Heel scherp, maar wellicht dat je ontgaan is dat ik ertussen sta omdat ik van dood naar levend ging en daar dus PM-contact voor vereist was ;)

Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens :(

Waarom zou ik op profiel klikken als ik ook gewoon direct bij zijn naam op 'stuur prive bericht' kan klikken? Zo stuur ik pm, en ik heb er genoeg naar whami gestuurd trust me.

En ok de profiel pagina bezoeken is idd een manier om het te doen. Dus het zou op kunnen gaan.

Ik zeg toch ook niet dat die theorie alles omvattend is. Zoals ik al zei weet ik dat als iemand de gewoon een prive bericht stuurt via de naam en dan "prive bericht sturen" dat ie niet op de lijst geregistreerd staat. Ik geef het alleen aan en zeg er ook bij dat je je niet kunt focussen op de lijst omdat de lijst inderdaad met allerlei argumentaties onderuit te halen is

Terug
Naar boven