- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
donder toch op man, je bent gewoon een cultist.. phaggot
proof? dikkehomo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
donder toch op man, je bent gewoon een cultist.. phaggot
of heel goede cults. terwijl die imo juist weinig doen deze pot.
waarom zit iedereen heel de tijd te switchen wtf, ik wordt helemaal gek van jullie wazige posts man.
mijn stem staat al sinds vanochtend op walied
doet geen moeite om ergens energie in te steken veel op de achtergrond bezig en loopt overal achteraan.
Headhunter!
Godver ik ging slapen en had mn telefoon al weggelegd dus dacht ik post morgen wel, volgende ochtend wist ik dat ik iets vergeten was. (Had zorro ook, waren er dus 2 in 1 post geweest.....)

@ Rob-G
Sure, want elke vrouwelijke rol hoort per definitie bij een vrouw.
Wat een debiel ben je toch ook. Heb je mijn afscheidspost niet goed gelezen of wat?
Jij doet wel erg je best om mij weer aan de galg te hangen he? Misschien zit de rest er toch niet zo naast met jou.
Trouwens, er zijn nu 9 goede spelers uit, van totaal 29 spelers. Pak die pie-chart er maar weer bij..
Iets gemist of heb je nog geen veklaring gegeven?hmm ik zie nu ook wat in het verhaal staan, biobeast liegt over zijn rol
biobeast
Markrot iemand?Rob G zei:Maar ik volg JoeyC ook wel. Personen als Wallied of wwe ofzo horen we ook erg weinig van. Denk ook dat de cults tot nu toe niet heel veel hebben hoeven doen
http://forum.dutchbodybuilding.com/f246/xbox-360-omgebouwd-plus-accessoires-257659/
nfs -2&-5
daniel20 zijn post -2 en -5
of is dit ook weer toeval?
in nacht 3 staat in het wit: NFS tg! Edit. -> N1
De post in 5 is geedit door daniel20
Beter op de hints letten was het toch?
Mijn redenering was toch niet raar.
Remi is goed, wordt gered door zorro. Biobeast beweerd zorro te zijn. Jij wil biobeast er uit.
Ik geef al aan dat dit iets kan zeggen over alle 3 de personen.
Maar ik volg JoeyC ook wel. Personen als Wallied of wwe ofzo horen we ook erg weinig van. Denk ook dat de cults tot nu toe niet heel veel hebben hoeven doen.
need for speed, jouw post -2 en -5 komt op beginpost van needforspeed uit
tilburg kan tg zijn
je post is geedit zoals in de hint en -2&-5 kan op jou slaan
Maar die hint zou volgens verhaal (nacht 4) naar een rol moeten leiden en niet naar een persoon.need for speed, jouw post -2 en -5 komt op beginpost van needforspeed uit
tilburg kan tg zijn
tilburg kan tg zijn
Een heel duidelijk hint die naar een rol verwijst, en jullie komen met zoiets die dan ook nog eens naar een persoon verwijst
Het is duidelijk. Iedereen is compleet de weg kwijt...
"En hij is rood dus evil"