AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Headhunter!
Godver ik ging slapen en had mn telefoon al weggelegd dus dacht ik post morgen wel, volgende ochtend wist ik dat ik iets vergeten was. (Had zorro ook, waren er dus 2 in 1 post geweest.....)

waarom zit iedereen heel de tijd te switchen wtf, ik wordt helemaal gek van jullie wazige posts man.
mijn stem staat al sinds vanochtend op walied
doet geen moeite om ergens energie in te steken veel op de achtergrond bezig en loopt overal achteraan.

Ohw Joey pls, kies je weer de meeste easy way. Zonder onderbouwing.
Cult alert

Headhunter!
Godver ik ging slapen en had mn telefoon al weggelegd dus dacht ik post morgen wel, volgende ochtend wist ik dat ik iets vergeten was. (Had zorro ook, waren er dus 2 in 1 post geweest.....)

Headhunter stond toch al gewoon in de openingspost ???

Ja de rol was al bekend inderdaad, alleen nog niet wie hem had.

maar dat wist pure B natuurlijk allang dat Felipe die had.

@ Rob-G
Sure, want elke vrouwelijke rol hoort per definitie bij een vrouw.

Wat een debiel ben je toch ook. Heb je mijn afscheidspost niet goed gelezen of wat?
Jij doet wel erg je best om mij weer aan de galg te hangen he? Misschien zit de rest er toch niet zo naast met jou.

Trouwens, er zijn nu 9 goede spelers uit, van totaal 29 spelers. Pak die pie-chart er maar weer bij..

Beter op de hints letten was het toch?

Mijn redenering was toch niet raar.

Remi is goed, wordt gered door zorro. Biobeast beweerd zorro te zijn. Jij wil biobeast er uit.

Ik geef al aan dat dit iets kan zeggen over alle 3 de personen.

Maar ik volg JoeyC ook wel. Personen als Wallied of wwe ofzo horen we ook erg weinig van. Denk ook dat de cults tot nu toe niet heel veel hebben hoeven doen.

Remi, wat denk jij van de rol van jimbooo?

hmm ik zie nu ook wat in het verhaal staan, biobeast liegt over zijn rol

biobeast
Iets gemist of heb je nog geen veklaring gegeven?
Rob G zei:
Maar ik volg JoeyC ook wel. Personen als Wallied of wwe ofzo horen we ook erg weinig van. Denk ook dat de cults tot nu toe niet heel veel hebben hoeven doen
Markrot iemand?

Zou vandaag actief meedoen, maar nog niks gezien. Kan natuurlijk. Maar heeft naar ik heb begrepen de reputatie van een goede speler. Beschuldig hem niet, want dat deed ik in het vorige potje al en dat liep niet goed af.

Beter op de hints letten was het toch?

Mijn redenering was toch niet raar.

Remi is goed, wordt gered door zorro. Biobeast beweerd zorro te zijn. Jij wil biobeast er uit.

Ik geef al aan dat dit iets kan zeggen over alle 3 de personen.

Maar ik volg JoeyC ook wel. Personen als Wallied of wwe ofzo horen we ook erg weinig van. Denk ook dat de cults tot nu toe niet heel veel hebben hoeven doen.

Bio beweert dat, maar is dat dan een gegeven?
Er zit nog een leugenaar in he...

Wallied doet niks, Tremendes doet niks..zo zijn er nog een paar.
Misschien moet daar een lijst van komen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand met een leuke of krachtige rol zich gedeisd gaat houden. De enigen die een goed motief hebben om zichzelf niet in de kijker te spelen zijn de cults en de wolf.

Wat ik al eerder zei, de stemmingen nu lijkt weer op een kopie van de afgelopen dagen : burger vs burger.
Resultaat is dat 9 burgers toedeledokie zijn.
You do the math.

need for speed, jouw post -2 en -5 komt op beginpost van needforspeed uit

tilburg kan tg zijn

je post is geedit zoals in de hint en -2&-5 kan op jou slaan

hier kan ik me wel in vinden, hints naar the rock in een worstelpakje kan slaan op de wwe= wwe (vind deze zelf wel heel erg opzichtig als het een hint is dus dat denk ik dan weer niet, is er eventueel nog een fast and the furious topic waarin spelers veel gepost hebben?

need for speed, jouw post -2 en -5 komt op beginpost van needforspeed uit

tilburg kan tg zijn

je post is geedit zoals in de hint en -2&-5 kan op jou slaan
Maar die hint zou volgens verhaal (nacht 4) naar een rol moeten leiden en niet naar een persoon.

Een heel duidelijk hint die naar een rol verwijst, en jullie komen met zoiets die dan ook nog eens naar een persoon verwijst ???
Het is duidelijk. Iedereen is compleet de weg kwijt...

Een heel duidelijk hint die naar een rol verwijst, en jullie komen met zoiets die dan ook nog eens naar een persoon verwijst ???
Het is duidelijk. Iedereen is compleet de weg kwijt...

hoe bedoel je?
gewoon daniel laten hangen nu toch?

hoe bedoel je?
gewoon daniel laten hangen nu toch?

Whami zegt "onderstaande hint is erg duidelijk" en jullie verwijzen naar een topic met oude posts waar je 2 en 5 posts moet aftrekken om op need for speed uit te komen.
Whami zegt dat de hint naar een rol verwijst en jullie verwijzen naar een persoon.

Mocht ik redenen hebben om te denken dat Daniel slecht is, zal ik de eerste zijn om er op te stemmen, maar dit is duidelijk geen correct opgeloste hint...

Terug
Naar boven