XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Tremendes doet niks..zo zijn er nog een paar..

Nah..heb nog leuk plaatje gisteren voor je geplaatst.:p

Srs...ik snap er geen klote van, zie geen hints helemaal niks nada noppes. Speel voor spek en bonen mee geloof ik.:o

Daarnaast is het lastig om je door alle postings te worstelen en te zien of er iets is waar je wat uit op kunt maken.

Misschien als er wat minder over zijn het wat overzichtelijker voor me word..

Nah..heb nog leuk plaatje gisteren voor je geplaatst.:p

Srs...ik snap er geen klote van, zie geen hints helemaal niks nada noppes. Speel voor spek en bonen mee geloof ik.:o

Daarnaast is het lastig om je door alle postings te worstelen en te zien of er iets is waar je wat uit op kunt maken.

Misschien als er wat minder over zijn het wat overzichtelijker voor me word..
Als je maar niet weer over die kat begint :o

politie

vrijheidsstrijder
advocaat
keizer

En wat nou als ik, nadat ik alles gelezen heb, dezelfde mening ben toegedaan?

Zonder alle verhalen en posts gelezen te hebben denk ik ook dat je evil bent, dus een hint die dat bevestigd of eventueel niet bevestigd maakt in principe niet echt uit

[Link niet meer beschikbaar]

veldwachter

verpleger

wtf hebben we aan een rol in dit stadium van het spel

Dafuq?

Whami geeft een hint die naar een rol verwijst.
Jij lost hem op door een persoon te geven naar wie je denkt dat de hint verwijst.
Ik zeg verschillende keren dat je verkeerd zit te denken aangezien Whami zegt dat de hint naar een rol verwijst.
Jij blijft bij je punt want een persoon zoeken is nuttiger.

Dit kan je toch niet serieus menen?

Dafuq?

Jij lost hem op door een persoon te geven naar wie je denkt dat de hint verwijst.
Ik zeg verschillende keren dat je verkeerd zit te denken aangezien Whami zegt dat de hint naar een rol verwijst.

Eens.

whami zei:
Nog maar 1 rol waar ik tips naar ga geven, is 3de tip naar deze rol.
Rol dus.

Net als in het eerste verhaal, twee tips naar een rol en een naar een persoon/cult (letterlijk gezegd). Hint naar de cult was het lange nummer en dus niet de need for speed shit.

Dafuq?

whami hint al 3 nachten naar NFS. Waarom zou ie dat nog doen in dit stadium van het spel als het niet naar een belangrijke slechte speler wijst. Waarom los jij dan niks op met je geneuzel in de rondte.

whami hint al 3 nachten naar NFS. Waarom zou ie dat nog doen in dit stadium van het spel als het niet naar een belangrijke slechte speler wijst. Waarom los jij dan niks op met je geneuzel in de rondte.

Als hij zegt dat het naar een rol verwijst, verwijst het toch gewoon naar een rol? Of jij dat nu een goed idee vindt of niet.

Los jij het maar op dan

ik stem wel op die nietsnutten die niets toevoegen aan het spel

stefanovich

Als je op wwe wil stemmen vanwege die hint, mij goed, aangezien ik wwe zelf ook op mijn lijst staan heb. Vind het alleen ergerlijk om te zien hoe de afgelopen pagina's de vreemdste oplossingen gevonden worden voor hints, die niet eens mogelijk zijn.
Dit moet echt het meest verwarrende spel in de weerwolfgeschiedenis zijn. Er is helemaal niets duidelijk :roflol:

Terug
Naar boven