XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Btw, als ik in de postgeschiedenis van Biobeast ga kijken, kom ik niet eens tot aan die post. Ik kan slechts 10 pagina's posts bekijken en dan stopt het. En al die posts zijn nog in 2013. Dus hoe heeft Whami die dan gevonden ??? Of mis ik ergens een instelling?

daniel20: ik heb weinig zin in discussies met jou persoonlijk. Want meestal wil je me toch niet begrijpen en blijf je maar discussieren.

z1000: ik heb mee op orgineel gestemd. Ik heb niet op Sjors gestemd (kan die nu eigenlijk nog slecht zijn of niet? Is me niet helemaal duidelijk) en in de laatste stemronde heb ik uiteindelijk op Kane gestemd, waarover wel meer mensen denken dat die cult is. Dus ga je nu weer beginnen met je vreemde stemgedrag, dat je bij Kane ook als argument gebruikte terwijl je op zijn stemgedrag weinig kon aanmerken?

Dit is o.a. een rede waarom ik op jouw stem Rob, je bent deze editie niet jezelf. Je speelt veel te wispelturig voor jouw doen. Veel te verdacht.

Heb al aangegeven:

1e ronde: stem op orgineel was ik niet mee eens, maar wilde hem op zich wel zien gaan. Laatste wissel: 'cult move' om uit handen van de wolf te blijven.
2e ronde: dacht bijna zeker dat sjors niet evil was en ook van z1000 dacht ik dat. Vandaar allebei niet. Beetje random stem op Roth.
3e ronde: stem op kane was ik niet mee eens, maar wilde hem op zich wel zien gaan. Laatste wissel: 'cult move' om uit handen van de wolf te blijven.

Geen flauw idee meer wie wat is. Door alle speciale rollen totaal het overzicht kwijt. Jimbooo wilde liever Remi zien vliegen dan Kane? Jij stemt op het einde weer op Remi. En Remi stemt ook op zichzelf.

Ja daar stond ik wel ff van te kijken.

Duidelijk rob, maar toch vind ik ronde 1 + 3 wel een beetje apart.
Mijn switch naar remi was omdat hij zo aan het pushen was, alsof hij iets te verbergen had.

Is uiteindelijk alleen maar beter, heb ook op mezelf gestemd om Kane te redden.. Dan is de verwarring over mijn identiteit voorbij en kunnen de burgers zich volledig op de cults richten
Zie hier het bewijs dat Remi AFCA goed is, hij wist hier nog niet dat hij het zou overleven

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 22:32 ----------

nieuwe pagina

Opgeofferd en gered, duidelijk dat we iets op het spoor waren. Is kijken of hij morgen nog zo gelukkig is.
Speke is a goodguy

Remi komt er achter dat hij nog leeft

We weten geen zak. Rob G please. Kom op man. Mijn rol is nu bekend.
Waarschijnlijk ga jij of kane er morgen uit.

Ja maarja, wat weten we nu? Sjors is er niet uit. Maarja, dus? We weten dus niets over de rol van Remi. Wat hebben we er aan dat sjors niet dood was? Ze heeft toch helemaal niets meer in het spel gedaan nu?

Sorry maar **** dit. Wat heeft dit voor toegevoegde waarde? Joepie sjors was niet dood? Dus? Ze heeft toch niets meer gedaan? We weten niets over de rol van Sjors. Niets over de rol van Remi. Het is dus een weg gegooide dag. Epic waste of time. Sorry...
Rob gaat hier al de onschuld spelen, want weten dus wel alles over de rol van Remi
Van Remi weten we dat wel Rob;)

Rob doet alsof ie het niet weet:rolleyes:
Biobeast geeft het hier nog even aan, dat we dus wel alles van Remi zijn rol weten. En dat Rob G de boel bij elkaar zit te liegen

Ik vind het heel tof dat je dit spel organiseert Whami. Ik weet dat er veel tijd in gaat zitten.

Maar het spelen van dit spel kost ook veel tijd. En met deze onverwachte plotwendingen en weet ik wat heeft het gewoon geen zin meer om het normaal te spelen. Waarom nog risico lopen om bepaalde moves te maken als er toch allerlei random shit kan gebeuren? Kan op alles en iedereen stemmen want de helft komt weer terug tot leven, blaast zichzelf en andere op en weet ik wat.
Rob G gaat hier langzaam in flipmode

We weten niets? Mijn "wacht maar tot morgen" verhaal is uit gekomen.
Draai de zaken nou niet om. Alles valt op zijn plek.

Ja en dan? Joepie je hebt iemand tot leven gewekt? Dat je die rol had dat heb je vandaag en gisteren wel overduidelijk gemaakt. We weten niets over de rol van sjors, of ze goed of kwaad is. Niets over jouw rol. Niets over de rol van Remi. En voor hetzelfde geld zit er een rol in dat morgen de halve bende omgedraaid wordt en alle goede rollen ineens evil zijn.

Ik kan vanaf nu net zo goed gewoon random gaan stemmen. Hints zoeken heeft ook geen zin.

Ga morgen dan maar mee op Kane, om je onschuld te bewijzen. Zolang je op Remi blijft hitte, blijf je verdacht.

Ja en dan? Morgen op kane hitten en dan? Is er een inactieve speler op wie hij valt.

No offence maar ik heb er niet meer zo veel zin in. Ik zie morgen wel hoe het allemaal loopt.
Rob G ziet het spel niet meer zitten. Tot dat ineens Whami de verhoudingen in het spel aangeeft. Rob G ziet ineens weer hoop..

Nah denk dat Rob G niet het risico zou nemen als wolf..

Maar wil best op hem stemmen

alvast voor de volgende dag ROB G

Duidelijk rob, maar toch vind ik ronde 1 + 3 wel een beetje apart.
Mijn switch naar remi was omdat hij zo aan het pushen was, alsof hij iets te verbergen had.

Zo raar is dat toch niet? Als je voor je eigen gevoel overdag redelijk duidelijk goodguy loopt te spelen en voor je gevoel staat de stemming vast. Dan is het logisch dat je op het einde nog een cult move maakt om uit handen van de wolf te blijven.

In het verleden heeft me dat wel eens tot de galg geleid. Waar ik het niet deed tot een wolf kill.

En ik nog maar beweren dat ik dit spelletje onder de radar zou gaan spelen. Als ik veel beschikking tot pc hebt kan ik het helaas niet laten.

Zo raar is dat toch niet? Als je voor je eigen gevoel overdag redelijk duidelijk goodguy loopt te spelen en voor je gevoel staat de stemming vast. Dan is het logisch dat je op het einde nog een cult move maakt om uit handen van de wolf te blijven.

In het verleden heeft me dat wel eens tot de galg geleid. Waar ik het niet deed tot een wolf kill.

En ik nog maar beweren dat ik dit spelletje onder de radar zou gaan spelen. Als ik veel beschikking tot pc hebt kan ik het helaas niet laten.

Als de wolf dit leest is het alsnog duidelijk toch?

In de vorige editie was ik het meisje en overtuigd van mijn hints.

Dat Daniel evil was was zeker door de karma, dat de jager mij zou beschermen leek me toen wel zeker
Ik was heilig overtuigd dat Supersized wolf was, daarna bio. Bleek niet te zijn. Ik dacht bij Bio dat het spel uit was. Had dus ook geen reden meer om me in te dekken voor de wolf dacht ik.

Over Remi weten we dat hij in leven is gehouden. Biobeast beweerd dat hij dat heeft gedaan. z1000 heeft sjors tot leven geroepen. Maar sjors zet nu de stemmen op biobeast. Biobeast beweerd dus zeker te weten dat Remi goed is. z1000 weet dat ook zeker. Ze weten zelfs zijn rol. Maar waarom wil Sjors nu biobeast uit het spel hebben dan? z1000 heeft dus een cult of een domme speler tot leven geroepen. Of sjors heeft gelijk en biobeast liegt en wat zegt dat over de rol van Remi.

Het feit dat dit nu speelt is voor mij reden om aan te nemen dat de rol van Remi niet zo zeker is. We weten wel dat zorro goed is. Dus op zich sta ik er wel achter dat Remi goed zal zijn en wil ik dat best aannemen. Sjors en jimbooo zitten er dus naast? En waarom heeft z1000 sjors tot leven geroepen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.751
Flippie heeft het te druk met zijn nieuwe job en krijgt een hartaanval van de stress.

Flippie is dood, hij was headhunter

Effe terugkijken naar het verhaal van nacht 4. Paar hints in het wit:

Gent (naast de titel)
>Fight!!! (naast plaatje van The Rock)
Leuven (achter de eerste alinea)
Kortrijk (naast het plaatje van de rol Hunter)

Dan krijgen we nog een tip naar een rol en wordt er ons aangeraden om deze te combineren met tips uit oudere verhalen. We hebben dus:

NFSMW plaatje (nacht 4)
NFS -2&-5 (nacht 1)

Beide verwijzen dus naar een need for speed spel. Zal dus zeker gaan om een rol die op een zeker vlak "sneller" is dan derest. Iemand die hier verder iets mee kan?

female weerwolf

@ Rob-G
Sure, want elke vrouwelijke rol hoort per definitie bij een vrouw.

Wat een debiel ben je toch ook. Heb je mijn afscheidspost niet goed gelezen of wat?
Jij doet wel erg je best om mij weer aan de galg te hangen he? Misschien zit de rest er toch niet zo naast met jou.

Trouwens, er zijn nu 9 goede spelers uit, van totaal 29 spelers. Pak die pie-chart er maar weer bij..

waarom zit iedereen heel de tijd te switchen wtf, ik wordt helemaal gek van jullie wazige posts man.
mijn stem staat al sinds vanochtend op walied
doet geen moeite om ergens energie in te steken veel op de achtergrond bezig en loopt overal achteraan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.759
Omg :roflol: Wat is dat toch allemaal met die lowbobs die mee willen doen en afhaken.
Flippie begrijp ik. Had op voorhand gezegd dat hij wat minder mee zou kunnen doen door zn nieuwe job. Hij zegt me nu dat het meer tijd inneemt dan verwacht. Dus heb er wel begrip voor.

"machtsverdeling" gisteren hield al rekening met dat Flippie er wellicht uit zou gaan.

Sure, want elke vrouwelijke rol hoort per definitie bij een vrouw.

Wat een debiel ben je toch ook. Heb je mijn afscheidspost niet goed gelezen of wat?
Jij doet wel erg je best om mij weer aan de galg te hangen he? Misschien zit de rest er toch niet zo naast met jou.

NB: er zijn nu 9 goede spelers uit, want totaal 29 spelers. Pak die pie-chart er maar weer bij..

gaan nog wel meer goede spelers uit zo, zoals ik al zei is een burgeroorlog bezig. geen een persoon stemt op degene die ik als verdacht het staan. en iedereen die jullie eruit willen voten had ik al als goede benoemd dus WTF naief? of heel goede cults. terwijl die imo juist weinig doen deze pot.

zullen als t voorbij wel zien of mn lijst overeen kwam met degene die evil waren

Terug
Naar boven