- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die wwe hint vindt niemand wat?
Whaha we zijn het spoor zo ****ing bijster :roflol

Die wwe hint vindt niemand wat?
Whaha we zijn het spoor zo ****ing bijster :roflol
Heb je de laatste halve pagina niet gelezen?
Whami, mag ik genocide plegen? Begin hier stilaan in tilt te gaan

Ik wel, ik vind hem goed gevonden door jim.
niet in discussie gaan woopy.![]()
Zou ik ook vinden als die hint eerst nog naar mij verwees.
Heb je de laatste halve pagina niet gelezen?
Whami, mag ik genocide plegen? Begin hier stilaan in tilt te gaan![]()
Dude...
Jij mag ook wel es wat beter gaan lezen als je deze 2 opmerkingen maakt.
Zou ik ook vinden als die hint eerst nog naar mij verwees.
Maar goed, jij ging sowieso op Rob G stemmen toch?
Of het nu naar een rol of een speler verwijst, dat maakt geen reet uit.
Wat heb jij al betekend in de editie?
Echt? Dat meen je echt? Dus als een hint die naar een rol zou moeten verwijzen naar een speler verwijst volgens een bepaalde oplossing, is dat goed genoeg voor jou?
Duidelijk.
Daniel20
Ongeveer evenveel als de meeste mensen, al ben ik nog niet verantwoordelijk voor burgerdoden.
Maar dan is het dus een pure gok? Zeg dat dan gewoon in plaats van er een verhaaltje over een hint bij verzinnen.Wat hebben we eraan om een rol te gaan raden? We liggen dik achter in stemmen en dan ga je huilen om iemand zijn rol.
Gewoon stemmen met die handel. **** welke rollen er allemaal zijn.
Wat hebben we eraan om een rol te gaan raden? We liggen dik achter in stemmen en dan ga je huilen om iemand zijn rol.
Gewoon stemmen met die handel. **** welke rollen er allemaal zijn.
Ongeveer evenveel als de meeste mensen, al ben ik nog niet verantwoordelijk voor burgerdoden.
Maar dan is het dus een pure gok? Zeg dat dan gewoon in plaats van er een verhaaltje over een hint bij verzinnen.
Hoeveel duidelijker kan ik dit nog maken?
Whami is zijn autosleutels verloren en vraagt Woopy, Daniel20, Rob G en Jimbooo om die te gaan zoeken. Ze liggen ergens buiten in een donkere straat.
Jimbooo vind een mooie muts en roept "ik hem em!".
Rob G zegt "haha, nice find!".
Daniel20 zegt "goed gedaan!".
Woopy zegt "Whami vroeg om sleutels te zoeken, dat is een muts".
Jimbooo en Daniel20 roepen in koor "wat heeft ie nu aan sleutels? Het regent, nu kan hij een muts opzetten!".
Woopy gaat in een hoekje zitten wenen.
Whami is zijn autosleutels verloren en vraagt Woopy, Daniel20, Rob G en Jimbooo om die te gaan zoeken. Ze liggen ergens buiten in een donkere straat.
Jimbooo en Daniel20 roepen in koor "wat heeft ie nu aan sleutels? Het regent, nu kan hij een muts opzetten!".
Het maakt mij geen reet uit of jullie die hint over die rol willen oplossen of niet. Ik zoek er zelf ook niet naar aangezien die rol ook mij niet interesseert. Maar ga dan alsjeblief niet doen alsof je de oplossing gevonden hebt als die naar een speler en niet naar een rol verwijst, want dat is gewoon achterlijk.

it's all i've got..
bestaan die?
Het maakt mij geen reet uit of jullie die hint over die rol willen oplossen of niet. Ik zoek er zelf ook niet naar aangezien die rol ook mij niet interesseert. Maar ga dan alsjeblief niet doen alsof je de oplossing gevonden hebt als die naar een speler en niet naar een rol verwijst, want dat is gewoon achterlijk.
de hint verwijst naar een rol niet naar een persoon