XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ik heb tot nu toe 2 keer gestemd vandaag. Eerst op Snepke, dan op Daniel20. In de hoop reacties te krijgen waar ik iets kon uit afleiden, maar die komen er niet. Er gebeurt gewoon helemaal niets.

Van het lijstje wat dan overblijft...
Stefanovitch lijkt me totaal ongegrond.
Kane is plausibel, maar dan zie ik dat 2 van de 3 stemmen komen van mensen die ik als mogelijke cult zie.
Denk dat ik me later vandaag nog mee aansluit bij Rob G, al ben ik daar ook al niet zeker van. Nog ff afwachten of er betere voorstellen komen, of nog beter, goede theoriën of opgeloste hints om iemand te kunnen verdenken.

edit: 3 van de 4 stemmen op kane komen van mensen die ik als cult zie :o

Kijk hoe onvoorspelbaar rob G speelt, zo wispelturig is hij normaal nooit.. Daar moet wel iets achter zitten.
Hij komt dadelijk toch weer met een back-up plan in de trant van: "Je snapt het grapje niet" "Of ik deed het om uit het oog van de wolf te blijven"

Dit slaat nergens op, hij is of cult of wolf, mijn stem blijft staan op Rob G

Ik ben werken mannen, fijne avond en tot laat in de nacht of morgenochtend.

wwe vanwege de verwijzingen steeds met de rock in de verhalen en de foto's

Let er wel op mede burgers. Er is geen tijd voor getreuzel. De jager leeft niet meer. De wolf heeft vrij spel.

Ik heb tot nu toe 2 keer gestemd vandaag. Eerst op Snepke, dan op Daniel20. In de hoop reacties te krijgen waar ik iets kon uit afleiden, maar die komen er niet. Er gebeurt gewoon helemaal niets.

Van het lijstje wat dan overblijft...
Stefanovitch lijkt me totaal ongegrond.
Kane is plausibel, maar dan zie ik dat 2 van de 3 stemmen komen van mensen die ik als mogelijke cult zie.
Denk dat ik me later vandaag nog mee aansluit bij Rob G, al ben ik daar ook al niet zeker van. Nog ff afwachten of er betere voorstellen komen, of nog beter, goede theoriën of opgeloste hints om iemand te kunnen verdenken.

edit: 3 van de 4 stemmen op kane komen van mensen die ik als cult zie :o
Ik was gisteren van plan met jou en Rob mee te gaan, maar jullie splitsten en ik vertrouwde Rob niet helemaal meer (en nog niet).
Roth en Snepke stemden gisteren ook op Kane. Terwijl Unknown goed was en eruit ging. Dit gebeurde pas op het allerlaatste moment en konden ze nooit hebben aan zien komen, toch zijn ze gewoon op Kane blijven staan (met het risico dat Stefanovich eruit zou gaan, dus als Roth en Snepke cult zijn kan Stefanovich nooit de wolf zijn lijkt me).
Dat vind ik geen cult gedrag eigenlijk.

Mensen die gisteren op Kane zaten en nu niet vind ik wel vreemd. Hij werd gisteren gered door wat bizarre last-minute wissels en nu verdenken ze hem kennelijk niet meer.

Hmm... Goed punt.
Misschien vergis ik me wel helemaal in die "background-cults" (snepke en wwe)...
Er moet dringend iemand uit wiens rol voor duidelijkheid gaat zorgen...

Ik was en ben er van overtuigd dan Z1000 goed is, en ik heb al meerdere malen aangegeven, dat als ik op iemand mijn geld moet zetten dat hij/zij cult is, dat Kane zou zijn.

Er is vandaag niets verandert, die tip vind ik te vaag om te volgen. Ik blijf dus bij mijn vote.

Ik was en ben er van overtuigd dan Z1000 goed is, en ik heb al meerdere malen aangegeven, dat als ik op iemand mijn geld moet zetten dat hij/zij cult is, dat Kane zou zijn.

Er is vandaag niets verandert, die tip vind ik te vaag om te volgen. Ik blijf dus bij mijn vote.

Ik ga met je mee Kane

Ben er eigenlijk ook wel een beetje klaar mee, dus ga mezelf ook niet meer verdedigen of verantwoorden waarom ik juist dacht dat Roth en z1000 cults waren.

Dat z1000 nu de magiër is hebben we wel allemaal door. Mijn stem op hem is dan ook gewoon voor de lolz.

Gaat dus weer tussen kane en stefan vandaag...
Damn,

Oke is stem WWE

ik zou ook geneigd zijn om op wwe te stemmen

wwe

Reden? None.

kane rede? Ik zie liever kane vertrekken als wwe.

Edit, mijn stem op rob g heeft op dit moment toch geen zin, noemand gaat mee.

Tussenstand?

Sjors26 op wie stem jij?

dag kane, de cults winnen. Het is nu wel duidelijk dat al die lui die het hele spel al op de achtergrond zitten de cults zijn

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.857
Wallied
Z1000
2 x Daniel 20
3 x WWE
4 x Stefan
5 x Kane

Hmm ik ga toch voor Stefanovic

Aan de voorlopig onpartijdige zijde is ook nog iemand die nog eenmalig een executie tegen kan houden. Joepie. We gaan weer voor jan lul stemmen :roflol:

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 18:25 ----------

Hmm ik ga toch voor Stefanovic

Een weg gegooide stem dus. Gisteren was Kane nog de man die 23 stemmen van jou kreeg. Vandaag is hij onschuldig? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.860
Terug
Naar boven