MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ik ben vooral fan van saint anger en de laatste plaat van metallica :roflol:

wat? Hoe kom je erbij dat ik een hint ontdekt schijn te hebben?

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 19:21 ----------

Ik ben vooral fan van saint anger en de laatste plaat van metallica :roflol:

Ehm oke...
Morgen zal mn stem in ieder geval naar jouw of sjors gaan

Over Sjors26 twijfel ik of het het meisje (lolita), sl*t of cultist is..

Het is zoiezo geen normale burger

Oke dit plaatje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als titel of wolf and man heeft... En dat een nummer is van metallica vandaar
Sowieso mooi gevonden. Metallica is toch een van de belangrijkste metal bands en kan dus prima symbool staan voor de muziekstijl metal in het algemeen.
Dat leidt dan wellicht naar Rob G.

Maar vind het lastig om te zeggen of dat zo bedoelt is (zoals altijd met hints).

wat? Hoe kom je erbij dat ik een hint ontdekt schijn te hebben?

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 19:21 ----------

Ehm oke...
Morgen zal mn stem in ieder geval naar jouw of sjors gaan

Over Sjors26 twijfel ik of het het meisje (lolita), sl*t of cultist is..

Het is zoiezo geen normale burger

Praatjes zeggen niks bij jouw. Je zou vandaag al op Rob G gaan en eerder gister ook.
Je zit de boel gewoon te rekke.

Haha, mooi hoe jullie met de hints omgaan. Of wolf and man heet het plaatje. Rob houdt van metal.

Ik heb vandaag wat duidelijke hints over mijn rol gegeven. Met name met betrekking tot Geraldo. Verder zal ik niet gaan aangezien ik niet wil uitweiden over mijn rol. Maar stem mij er vooral uit. Dit potje is toch al een epische faal.

Praatjes zeggen niks bij jouw. Je zou vandaag al op Rob G gaan en eerder gister ook.
Je zit de boel gewoon te rekke.

voor?

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 19:26 ----------

Haha, mooi hoe jullie met de hints omgaan. Of wolf and man heet het plaatje. Rob houdt van metal.

Ik heb vandaag wat duidelijke hints over mijn rol gegeven. Met name met betrekking tot Geraldo. Verder zal ik niet gaan aangezien ik niet wil uitweiden over mijn rol. Maar stem mij er vooral uit. Dit potje is toch al een epische faal.

Je kunt vanalles zeggen natuurlijk

Ik krijg steeds meer het idee dat jij samen met rob bad as a **** bent.
Jullie beginnen het spel, door op elkaar te hitte. ---> Verwarring te veroorzaken
Gister zei je, dat je vandaag Rob eruit wilt hebben. Nou daar is geen **** van terecht gekomen. Waarom als ik vragen mag?

Ja jij kunt nu ook alles zeggen Remi aangezien je jezelf weer tot onsterfelijk hebt gemaakt door gisteren jezelf te offeren en weer tot leven gewekt te worden.

Verder natuurlijk een goede move. Die je makkelijk kon maken.

Ik krijg steeds meer het idee dat jij samen met rob bad as a **** bent.
Jullie beginnen het spel, door op elkaar te hitte. ---> Verwarring te veroorzaken
Gister zei je, dat je vandaag Rob eruit wilt hebben. Nou daar is geen **** van terecht gekomen. Waarom als ik vragen mag?

Mijn rol is al lang en breed bekend, snap niet zo goed hoe ik dan nog bad kan zijn?

Zie nog steeds geen enkele reden om op stefanovitch te stemmen...

Ik loop wel al 2 rondes te zeggen dat ik vermoed dat wwe een cult is, en die krijgt nu eindelijk es wat stemmen, dus bij deze: wwe

Weet ik, heb ik vandaag nog gezegd silly :o:o:o

Waar waarom niet op Rob G vandaag?

Omdat stefanovich 100% zeker cult is, daarnaast gaan er vrij weinig mensen wisselen naar Rob G wardoor Kane de meeste stemmen heeft en er vervolgens weer een burger uit vliegt..

Beter eerst een cult eruit en dan morgen Rob G.

Rob G speelt inderdaad erg wispelteurig, maar om één of andere reden zie ik hem niet als wolf, maar ben wel erg benieuwd naar zn rol dus morgen vind ik het prima om op hem te stemmen.

Daarnaast hebben we ook nog Sjors26 natuurlijk.
Whami zei dat de kaart van "female" een hint bevatte naar de werkelijk rol van Sjors26,

Dit kan dus simpelweg dat het een meisje is dus lolita of "gossip gossip gossip" wat de cults ook doen door elkaar te pm'en

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 19:42 ----------

Zie nog steeds geen enkele reden om op stefanovitch te stemmen...

Ik loop wel al 2 rondes te zeggen dat ik vermoed dat wwe een cult is, en die krijgt nu eindelijk es wat stemmen, dus bij deze: wwe

Gasttt...

WWE is zon nietszeggende stem.. Die krijgt toch nooit de meerderheid... maak dan op z'n minst nog een keus tussen stefanovich en kane..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.894
Wallied
Z1000
Daniel 20
3 x WWE
5 x Stefan
5 x Kane

Twijfel ook nog aan Rob, een paar opties op een rij.
A. Hij is good, maar speelt expres zo vaag om niet te worden gegrepen door de wolf.
B. Hij is de wolf, lijkt mij vaag. Als wolf zijnde speel je de rol van burger, zodat je low profile blijft
C. Hij is cult, hij zorgt ook voor verwarring. Dit hoort een cult te doen
D. Misschien de burgemeester?

Voor stefanovitch zie ik geen enkele reden en van kane ben ik ook allesbehalve zeker. Waarom zou ik daar dan op stemmen ??? Zo ver staat wwe ook niet achter in de stemmen trouwens.

Serieus, als er vandaag weer een burger dood gaat kap ik met het spel

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 19:54 ----------

Voor stefanovitch zie ik geen enkele reden en van kane ben ik ook allesbehalve zeker. Waarom zou ik daar dan op stemmen ??? Zo ver staat wwe ook niet achter in de stemmen trouwens.

Omdat je op deze manier 0,0 bijdraagt. Je stemt op WWE die er toch niet uitgaat. Welke reden heb je om op WWE te stemmen dan?

Omdat stefanovich 100% zeker cult is, daarnaast gaan er vrij weinig mensen wisselen naar Rob G wardoor Kane de meeste stemmen heeft en er vervolgens weer een burger uit vliegt..
Waarom is hij 100% cult. Leuk statement natuurlijk, maar je hebt geen argumenten.

Lijkt me gewoon een blinde gok. Hij is niet zo actief en speelt het wat raar, dus stemmen we hem eruit. Het is een wonder dat je vijf mensen achter je hebt gekregen zonder ook maar een keer een argument te geven.
Het past wel een klein beetje in het thema van deze editie. Door gisteren word jij kennelijk door velen gezien als een soort martelaar.

Waarom is hij 100% cult. Leuk statement natuurlijk, maar je hebt geen argumenten.

Lijkt me gewoon een blinde gok. Hij is niet zo actief en speelt het wat raar, dus stemmen we hem eruit. Het is een wonder dat je vijf mensen achter je hebt gekregen zonder ook maar een keer een argument te geven.
Het past wel een klein beetje in het thema van deze editie. Door gisteren word jij kennelijk door velen gezien als een soort martelaar.

Op wie stem jij eigelijk ?

En hoezo martelaar?

Op wie stem jij eigelijk ?

En hoezo martelaar?
Kane, net als gisteren. Alle argumenten zijn gelijk gebleven.

Omdat je gisteren dood gegaan bent (en zelfs op jezelf had gestemd). Je offert jezelf als het ware op voor 'je geloof'. Soort martelaar. Niet echt natuurlijk, maar je hebt wel al je aanhangers eraan te danken.

Terug
Naar boven