- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Welke hint heb je ontdekt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben vooral fan van saint anger en de laatste plaat van metallica![]()
Sowieso mooi gevonden. Metallica is toch een van de belangrijkste metal bands en kan dus prima symbool staan voor de muziekstijl metal in het algemeen.Oke dit plaatje
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Als titel of wolf and man heeft... En dat een nummer is van metallica vandaar
wat? Hoe kom je erbij dat ik een hint ontdekt schijn te hebben?
---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 19:21 ----------
Ehm oke...
Morgen zal mn stem in ieder geval naar jouw of sjors gaan
Over Sjors26 twijfel ik of het het meisje (lolita), sl*t of cultist is..
Het is zoiezo geen normale burger
Praatjes zeggen niks bij jouw. Je zou vandaag al op Rob G gaan en eerder gister ook.
Je zit de boel gewoon te rekke.
Haha, mooi hoe jullie met de hints omgaan. Of wolf and man heet het plaatje. Rob houdt van metal.
Ik heb vandaag wat duidelijke hints over mijn rol gegeven. Met name met betrekking tot Geraldo. Verder zal ik niet gaan aangezien ik niet wil uitweiden over mijn rol. Maar stem mij er vooral uit. Dit potje is toch al een epische faal.
Ik krijg steeds meer het idee dat jij samen met rob bad as a **** bent.
Jullie beginnen het spel, door op elkaar te hitte. ---> Verwarring te veroorzaken
Gister zei je, dat je vandaag Rob eruit wilt hebben. Nou daar is geen **** van terecht gekomen. Waarom als ik vragen mag?
Mijn rol is al lang en breed bekend, snap niet zo goed hoe ik dan nog bad kan zijn?

Weet ik, heb ik vandaag nog gezegd silly
Waar waarom niet op Rob G vandaag?
Zie nog steeds geen enkele reden om op stefanovitch te stemmen...
Ik loop wel al 2 rondes te zeggen dat ik vermoed dat wwe een cult is, en die krijgt nu eindelijk es wat stemmen, dus bij deze: wwe
Voor stefanovitch zie ik geen enkele reden en van kane ben ik ook allesbehalve zeker. Waarom zou ik daar dan op stemmenZo ver staat wwe ook niet achter in de stemmen trouwens.
Waarom is hij 100% cult. Leuk statement natuurlijk, maar je hebt geen argumenten.Omdat stefanovich 100% zeker cult is, daarnaast gaan er vrij weinig mensen wisselen naar Rob G wardoor Kane de meeste stemmen heeft en er vervolgens weer een burger uit vliegt..
Waarom is hij 100% cult. Leuk statement natuurlijk, maar je hebt geen argumenten.
Lijkt me gewoon een blinde gok. Hij is niet zo actief en speelt het wat raar, dus stemmen we hem eruit. Het is een wonder dat je vijf mensen achter je hebt gekregen zonder ook maar een keer een argument te geven.
Het past wel een klein beetje in het thema van deze editie. Door gisteren word jij kennelijk door velen gezien als een soort martelaar.
Kane, net als gisteren. Alle argumenten zijn gelijk gebleven.