MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Aan de voorlopig onpartijdige zijde is ook nog iemand die nog eenmalig een executie tegen kan houden. Joepie. We gaan weer voor jan lul stemmen :roflol:

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 18:25 ----------

Een weg gegooide stem dus. Gisteren was Kane nog de man die 23 stemmen van jou kreeg. Vandaag is hij onschuldig? :roflol:

Vraag me wel eens af of er geen 2 cult kampen zijn in dit spel. Je weet het nooit met whami

...

Laatst bewerkt:

Een weg gegooide stem dus. Gisteren was Kane nog de man die 23 stemmen van jou kreeg. Vandaag is hij onschuldig? :roflol:
Dat snap ik dus ook niet van mensen. Als je gisteren op Kane stemde doe je dat vandaag toch gewoon weer, niks verandert wat dat betreft immers.

Maar snap Z1000 sowieso niet.
Hij stemt Kane, Kane stemt op hem. Hij stemt weer op Kane. Kane zegt dat hij er geen zin meer in heeft en dat zijn stem op Z1000 maar een grapje was. Z1000 stemt wwe en Kane ook. ???

Oh en nu weer Stefanovich omdat Jimbooo dat zegt.

WTF is dit nou elke keer voor ** zooi.

Woopy en Quibus jullie zijn beide burger, stem dan gewoon op Sefanovich.. zo'n nietszeggende stem op Daniel20 slaat nergens op

Dat snap ik dus ook niet van mensen. Als je gisteren op Kane stemde doe je dat vandaag toch gewoon weer, niks verandert wat dat betreft immers.

Maar snap Z1000 sowieso niet.
Hij stemt Kane, Kane stemt op hem. Hij stemt weer op Kane. Kane zegt dat hij er geen zin meer in heeft en dat zijn stem op Z1000 maar een grapje was. Z1000 stemt wwe en Kane ook. ???

Oh en nu weer Stefanovich omdat Jimbooo dat zegt.
Ik heb opeens een rol gevonden:
De flipflop/pushover/jaknikker/meeloper

Opdracht is zo vaak mogelijk van stem te veranderen, gewoon omdat iemand dat zegt.

En dat weet je omdat ...?

Good job z1000 :thumbs:

Sowieso een epic domme move imo om iemand terug tot leven te halen in dag 2. Je weet nog vrij weinig van het spel en sowieso was sjors inactief als de pest.

Toch leuk joh, beetje spanning in het spel

Je hebt gelijk, maar ik kon niet anders. Ik stond op de hitlist om er uit te stemmen. Door een hint te geven, kon ik tijd rekken. Die hint moest dan wel uitkomen. Ik zeg dus ook niet dat sjors26 goed is. Wil best nog een keer op haar stemmen hoor, yolo

Ben ook wel benieuwd wat betreft sjors

Zullen we sjors er uit stemmen dan? Ik ga wel mee

Zullen we sjors er uit stemmen dan? Ik ga wel mee

Nee blijven nu wel bij Stevanovich... morgen kunnen we wel naar Sjors26 gaan in principe

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 18:45 ----------

Ik kan onmogelijk 144 pagina's gaan lezen... Iemand die de stemming van Sjors26 bijgehouden heeft?

Sjors lag er in dag 2 uit, zoveel heeft ze niet gestemd. Op dag 1 is ze om 22:01 naar jimbooo gegaan. Dat was de reden dat ze op dag 2 gekilled is.

Verder vind ik het een beetje onzin z dat je sjors tot leven moest wekken. Dat duurde sowieso 2 dagen. Je had je beter op een normale manier kunnen verweren ipv van een random iemand tot leven wekken en daarna je rol verklappen/als verweer gebruiken.

Sjors lag er in dag 2 uit, zoveel heeft ze niet gestemd. Op dag 1 is ze om 22:01 naar jimbooo gegaan. Dat was de reden dat ze op dag 2 gekilled is.

Verder vind ik het een beetje onzin z dat je sjors tot leven moest wekken. Dat duurde sowieso 2 dagen. Je had je beter op een normale manier kunnen verweren ipv van een random iemand tot leven wekken en daarna je rol verklappen/als verweer gebruiken.

Achteraf is achteraf Rob. Hopelijk komt het meisjes eens met wat hints. Want spel begint een beetje lang te duren

Welke deelnemers houdt er hier van metallica?

Dit spel is zo epic raar verlopen. Jammer dat Remi en jimbooo gisteren Remi hebben geofferd. Snap die actie nog steeds niet en vind het dom. Ok, Remi heeft zijn rol nu recht. Maar Biobeast heeft zelf gewoon publiekelijk aan lopen kondigen dat hij hem wel weer tot leven zou halen.

Verder had Whami imo in het verhaal maar moeten zeggen wat de rol van Remi was (jammer maar dat is het risico imo als je er uit gestemd wordt, heb je iig nog een dag om wat goeds te doen) en dat hij daadwerkelijk terug tot leven was gehaald. Maarja, genoeg gezeik over het spelverloop.

Op wie heb je gestemd Rob G?

Ik heb publiekelijk verkondigd dat het wel goed zou komen en hij niet dood zou gaan als tie goed was. Unknown was zonder dat te zeggen dan toch wel 'gered'. Ik heb met die opmerking mezelf juist in gevaar gebracht voor de wolf dus wat dat betreft is er geen enkel voordeel voor mij geweest of anderen.

nu verder met het spel graag

Rob G runt het grote metal topic.
Weet niet of hij per se van Metallica houdt, maar dat zal whami ook niet weten.

Oke dit plaatje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als titel of wolf and man heeft... En dat een nummer is van metallica vandaar

Terug
Naar boven