AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Kane, net als gisteren. Alle argumenten zijn gelijk gebleven.

Omdat je gisteren dood gegaan bent (en zelfs op jezelf had gestemd). Je offert jezelf als het ware op voor 'je geloof'. Soort martelaar. Niet echt natuurlijk, maar je hebt wel al je aanhangers eraan te danken.

hij is niet dood gegaan, hij was al gered voor de executie staat in 't verhaal:roflol:

hij is niet dood gegaan, hij was al gered voor de executie staat in 't verhaal:roflol:
Wilde het er nog tussen haakjes achter zetten maar vond het niet zo interessant. Je bent dood als je de meeste stemmen krijgt. Alles wat er daarna gebeurt is wat mij betreft weer tot leven wekken.

Kane, net als gisteren. Alle argumenten zijn gelijk gebleven.

Omdat je gisteren dood gegaan bent (en zelfs op jezelf had gestemd). Je offert jezelf als het ware op voor 'je geloof'. Soort martelaar. Niet echt natuurlijk, maar je hebt wel al je aanhangers eraan te danken.
martyr bedoel je. Gisteren waren er geen argumenten om op kane te stemmen en vandaag nog steeds niet, maar leuk dat je het probeert cult

Iedereen twijfelt telkens aan rob; maar niemand stemt hem eruit, nice.

STem in je eentje op Rob... of ga je dan uiteindelijk toch weer naar Kane switchen omdat Stefanovich anders de meeste stemmen heeft?

Ik heb het argument op Stefan even gemist geloof ik. Wat was de reden? Dan vis/fish dus vish van stefanovich? Of is er nog iets bijgekomen?

Ik heb het argument op Stefan even gemist geloof ik. Wat was de reden? Dan vis/fish dus vish van stefanovich? Of is er nog iets bijgekomen?

Nee die zogenaamde vis leidde naar Sjors26, omdat ze schijndood was.

Stefanovich gewoon omdat ik en Jimbooo denken dat ie cult is.. Een hint hebben we niet over hem

STem in je eentje op Rob... of ga je dan uiteindelijk toch weer naar Kane switchen omdat Stefanovich anders de meeste stemmen heeft?

Ik stond al tot 4u op rob, toen geswitcht naar kane.
Zolang niemand op rob, z1000 of jouw stemt blijf ik bij kane.

Anders ga ik gelijk op een van jullie 3.

Zolang niemand op twee goeden stemt blijf ik bij een andere goede :rolleyes:

en alley leuk dat je mijn post negeert. Er zijn nul argumenten om op kane te stemmen

daniel is 100.000 procent cult

Roth en woopy willen jullie wel op Daniel20 stemmen of dat ook niet? want anders wil ik mn stem nog best switche naar daniel20

Dat hij serieus nog twijfelt om mee te gaan op z1000 is voor mij genoeg.

Let's go.

Daniel20

....

Op Rob kan ik nog inkomen. Op Z1000 of Unknown lijkt me onzin. Daarvan is al bekend aan welke kant ze staan. Dan is Stefanovich nog logischer.

'jimbooo zei:
en alley leuk dat je mijn post negeert. Er zijn nul argumenten om op kane te stemmen
Beetje zoals bij Stefanovich bedoel je?

Maar Kane had in het begin een grote mond. Stemde Sjors eruit die voorzover ik weet nog steeds goed is. Bleef daarna lang volhouden op Z1000 die (zoals we inmiddels weten) ook goed is. En is vandaag ook nog wat kinderachtig met zijn "ik heb er geen zin meer in en mijn stem op z1000 was een grapje.
En hij was vorige spel de wolf en heeft toen aangetoond gevaarlijk te zijn als slechterik.

Terug
Naar boven