AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
sjors is 100% burger bij de rol van meisje lijkt me xd

Ik wil liever switche naar Rob G.

had hem op wwe staan

Ronde 1 op orgineel gestemd.

Ronde 2 en 3 telkens op z1000 gestemd. Ja, ik zat fout. Waarom moet je zelf maar even opzoeken. :rolleyes:

Als Daniel20 cult blijkt te zijn hebben we volgens mij nr. 2 ook wel te pakken.
Nu weet ik het serieus niet meer.

Ik stemde gisteren op jou omdat ik niet precies inzag waarom Remi dood moest en omdat 'men' het erover eens leek te zijn dat jij verantwoordelijk was voor de dood van Sjors (ik heb gisteren weinig gelezen helaas, heb ik ook aangegeven).
Daarna vond ik je vandaag heel wazig doordat je op Z1000 bleef hitten en dat daarna verpakte als grapje.

Maar nu zie ik dat jij niet eens op Sjors gestemd hebt. ???

Nu weet ik het serieus niet meer.

Ik stemde gisteren op jou omdat ik niet precies inzag waarom Remi dood moest en omdat 'men' het erover eens leek te zijn dat jij verantwoordelijk was voor de dood van Sjors.
Daarna vond ik je vandaag heel wazig doordat je op Z1000 bleef hitten en dat daarna verpakte als grapje.

Maar nu zie ik dat jij niet eens op Sjors gestemd hebt. ???

z1000

Ok hij is magiër, maar Whami kennende bestaat er zo'n 75% kans dat die dan eigenlijk vanaf hij iemand heeft gered slecht wordt.

In b4 random getriggerd event.

Ik was hem toen gewoon zwaar aan het ragen.

Overigens blijf ik erbij dat Kane het meest aannemelijk is om op te stemmen.. Ik bedoel kijk wat hij tot dusver heeft gedaan: Zijn cult lijstje in eerste instantie: z1000, suus, sjors en ik. z1000 blijkt goed te zijn, of althans - magier = goed neem ik aan? Suus bleek een burger te zijn, Sjors bleek een burger te zijn. Ik ben een burger.

Sjors heeft hij er toch maar mooi uit weten te gooien. Mede zijn verdenkingen op suus hebben eraan bijgedragen dat Jorgy de ultieme faal actie zetten en voor z1000 en mij is die NOG steeds stemmen aan het ronselen..
ik verdacht hetzelfde lijstje op het begin omdat die mensen het zo dom speelden ben ik nu ook cult? En sjors is nog steeds verdacht.

Je gaat me toch niet zeggen dat je dacht dat Sjors Female was he?

Heb het even niet zo goed gevolgd. Vond het een beetje vervelend worden met al die honderd extra krachten en had ff niet de motivatie alles bij te lezen naast het leren.

Tussenstand nu dan;
Wallied
Z1000
4 x Daniel 20
2 x WWE
4 x Stefan
4 x Kane

Nog 1 iemand nodig die mee gaat op daniel..

Sjors wel een cultist? Wait wut?

Ze denkt dat Unknown een wilde nacht heeft gehad. “Kinky, ik wou dat ik zo’n man had die me alle hoeken van een tafel kon tonen zonder zich aan te trekken van wat er op die tafel staat“ zegt Sjors tegen zichzelf. Ze stapt de woonkamer binnen en slaakt een schreeuw. In de kamer die volledig overhoop gehaald is vind ze een lijk. “Die lange haren en die stok, wie zou dat zijn? Het lijkt wel…zou het…?”.

Naast het lijk ligt een flesje. Ingrediënten: een orginele oogbal, gemalen mensenhart, keverpoten, slakkenslijm, varkensgal en een gerijpt muizenlijk. Effect: gebruik slechts één druppel. In geval van overdosis, contacteer meteen je lokale medicijnman. Symptomen van een overdosis: onzin uitkramen. Giet een druppel in het oor van een slapend slachtoffer. Hierdoor zal hij in een diepe slaap vallen.

Het is een heks! Sjors loopt naar buiten en schreeuwt voor het hele dorp. Al snel komt iedereen naar buiten om te kijken wat er aan de hand is. Even later staat het hele dorp in de woonkamer van UnknownDBB, die nog steeds in de douche zit. Door het water en zijn eigen gezang hoort hij de rumoer in zijn eigen huis niet. Sjors besluit uiteindelijk toch naar boven te gaan en Unknown uit de douche te halen om uitleg te vragen. UnknownDBB, unaware van wat er zich in zijn huis afgespeeld heeft noch van wat er zich momenteel afspeelt, blijft kalmpjes onder de douche staan. Hij is aan het fappen, hij heeft zelden zo diep geslapen en zo goed gedroomd. Dat is toch een fapbeurt waard! Dan opeens trekt Sjors de douchedeur open. Van het verschieten komt Unknown plots klaar, recht op Sjors. “Toch niet weeral hé”, roept Sjors! Ze zou het heel geil gevonden hebben, zij het niet dat ze niets kan zien door de strategisch geplaatste handen van Unknown. Unknown schaamt zich diep. Sjors geeft hem een handdoekje en sleurt Unknown mee naar de woonkamer…

Sjors26 is dus sl*t/nymfo of meisje

Maar gezien het feit ik sl*t en nymfo geraden heb en whami niet gezegd heeft dta ie bestaat ga ik er maar van uit dat dat dus niet kan.. Dan blijft het meisje dus over.

Dan heb je deze "valse" kaart, maar whami vertelde dat de kaart 1 iets had wat wel leidde naar de rol van Sjors26... Dit kan zijn het plaatje van de vrouw--> meisje.

Of

"Gossip gossip gossip" wat wijst op het gepraat met de cultisten dus cultist

Edit: de hint naar de rol kan ook simpelweg het groene randje zijn wat dus laat zien dat Sjors26 zoiezo een goede rol zou moeten hebben, maargoed zo ken je bezig blijven natuurlijk

Ik ga koppig en moeilijk blijven :)
De stemmen gaan vrij gelijk op. Denk niet dat Daniel20 slecht is (al weet hij mij regelmatig het bloed vanonder de nagels te halen :p).
Ik zie wel tussen welke 2 mensen de stemming straks gaat. Als Stefan 1 van die 2 is, stem ik op de andere omdat ik persoonlijk Stefan de stomste stem vind.

daniel20

Ik ga wel mee op Daniel20.

ga op wwe mensen ;p

Ik was hem toen gewoon zwaar aan het ragen.
Dat het verhaal eromheen bullshit was wist ik ook wel ja.
Maar een stem is een stem voor mij. Dus wat mij betreft was je wel serieus in je stem op z1000.

Maar goed, kennelijk niet.

Daniel en Rob zitten voortdurend op elkaar te b**chen en te stemmen. Kunnen volgens mij nooit beide slecht zijn?
Een wel en een niet dan?

Ik ga koppig en moeilijk blijven :)
De stemmen gaan vrij gelijk op. Denk niet dat Daniel20 slecht is (al weet hij mij regelmatig het bloed vanonder de nagels te halen :p).
Ik zie wel tussen welke 2 mensen de stemming straks gaat. Als Stefan 1 van die 2 is, stem ik op de andere omdat ik persoonlijk Stefan de stomste stem vind.

Jezus woopy :roflol:

Sjors26 is dus sl*t/nymfo of meisje

Maar gezien het feit ik sl*t en nymfo geraden heb en whami niet gezegd heeft dta ie bestaat ga ik er maar van uit dat dat dus niet kan.. Dan blijft het meisje dus over.

Dan heb je deze "valse" kaart, maar whami vertelde dat de kaart 1 iets had wat wel leidde naar de rol van Sjors26... Dit kan zijn het plaatje van de vrouw--> meisje.

Of

"Gossip gossip gossip" wat wijst op het gepraat met de cultisten dus cultist

Edit: de hint naar de rol kan ook simpelweg het groene randje zijn wat dus laat zien dat Sjors26 zoiezo een goede rol zou moeten hebben, maargoed zo ken je bezig blijven natuurlijk

Nice found. Maar als je haar rol kent, waarom is die nog niet geraden en staat die erbij? Maar deze zie ik wel zitten. Ben benieuwd wat Sjors erover te zeggen heeft. Echter, first things first: Daniel20. Staat nu op zes stemmen.

Waarom?

Komt de cultrein nu in actie?

Kane

Nice found. Maar als je haar rol kent, waarom is die nog niet geraden en staat die erbij? Maar deze zie ik wel zitten. Ben benieuwd wat Sjors erover te zeggen heeft. Echter, first things first: Daniel20.

Waarom?

niet om stefano of daniel te beschermen , maar zie in het verhaal steeds the rock terugkomen wat verwijst naar de wwe, een dergelijke hint is niet gegeven naar eerder genoemde

Tja, je moet niet van mij verwachten dat ik op iemand ga stemmen waarvan ik niet denk dat die slecht is... Logisch toch? Lijkt me trouwens dat je wel genoeg stemmen voor daniel20 aan het verzamelen bent.

Vind dit een heel moeilijk spel. Ik heb slechts enkelen die ik wat verdacht vind, en geen van die zijn erg actief. Maar dat past wel bij de manier waarop het spel aan het lopen is.

Terug
Naar boven