Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ik heb hiervoor zelfs karma gekregen van mensen die niet eens meespeelden (gekken dat ze zoveel pagina's willen lezen!). Was niet eens de bedoeling om grappig over te komen :p
Ik had me willen registreren alleen om je karma te geven voor die post. Moest er gewoon weer om lachen.

• Like
Waarderingen: kane
Wel goed gespeeld hoor Stafanovich ;)

Zou wel eens willen weten waarom z1000 nu Roth zo in de bescherming nam.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.305
En nogmaals ik en Jimbooo hebben beide geen regels gebroken. Ik heb mn rol niet verraden en Jimbooo heeft ook niks verkeerds gedaan. Het is erg makkelijk wanneer de spelleider besluit in een achterlijke bui om mensen er maar uit te schrijven, dat die spelers maar de schuld krijgen, omdat het wel erg zielig is voor de spelleider....

Als whami nou gewoon een keer antwoord geeft op de vraag welke regels er zijn gebroken dan is er duidelijkheid, maar het gewoon een overdreven actie was.
Het argument "Je hebt je rol verraden" is gewoon bs, Ik was puzzelaar geen burger.
Wat ben jij een dikke zeveraar.
Jimbooo gaat meerdere rollen verklappen die nog onbekend waren en die hij niet mocht verklappen.
En jij gaat je burgerrol verraden. Je had wel upgrade naar puzzelaar gekregen maar dat maakte geen verschil uit. Je zat al een hele dag machtsgeil te spelen met iedereen te forceren op allerlei manieren om jou maar te volgen. Omdat je er burger uit gekegeld hebt ga je dan maar je rol verraden zodat niemand zich tegen jou zou keren zielig mannetje, en je er uit te kegelen. Er waren enkel sommige dingen waardoor sommigen dachten dat je goed was maar ze konden het niet zeker weten... Eigen vel beschermen door je rol te verraden en dan doen alsof je niets verkeerd gedaan hebt... En dat bovendien nadat er al rollen enigszins bekend waren omwille van het feit dat spelers de regels niet volgden. Het spel was echter nog niet verloren zo, maar samen met Jimbooo geef je dan de genadeslag door samen weer meerdere rollen bekend te maken...

En hoeveelste keer is dit al niet dat ik dit herhaal?

Laatst bewerkt:
Jimbooo gaat meerdere rollen verklappen die nog onbekend waren en die hij niet mocht verklappen.
En jij gaat je burgerrol verraden. Je had wel upgrade naar puzzelaar gekregen maar dat maakte geen verschil uit. Je zat al een hele dag machtsgeil te spelen met iedereen te forceren op allerlei manieren om jou maar te volgen. Omdat je er burger uit gekegeld hebt ga je dan maar je rol verraden zodat niemand zich tegen jou zou keren zielig mannetje, en je er uit te kegelen. Er waren enkel sommige dingen waardoor sommigen dachten dat je goed was maar ze konden het niet zeker weten...

Rustig aan Whami is niet goed voor je hart ;) Ik vond het een leuk spel!
Maare vertel nou de hints die mijn kant op wezen :p

Kon Biobeast zijn kracht nu eigenlijk ook op cults gebruiken als hij dacht dat die goed waren?
Zoja, dan konden we naar aanleiding daarvan nog niet zeker zijn over de rol van Remi, toch?

Ik zit er aan te denken om het de volgende keer te organiseren, heb wel een vrij druk bestaan dus moet effe kijken hoe het uitkomt.
Wil dan wel terug naar hoe het voprige spel gespeeld werd, dat was imo goed genoeg, al vind ik het noemenswaardig hoeveel rollen etc whami bedacht en uitgewerkt heeft.

En jij gaat je burgerrol verraden. Je had wel upgrade naar puzzelaar gekregen maar dat maakte geen verschil uit. Je zat al een hele dag machtsgeil te spelen met iedereen te forceren op allerlei manieren om jou maar te volgen. Omdat je er burger uit gekegeld hebt ga je dan maar je rol verraden zodat niemand zich tegen jou zou keren zielig mannetje, en je er uit te kegelen. Er waren enkel sommige dingen waardoor sommigen dachten dat je goed was maar ze konden het niet zeker weten... Eigen vel beschermen door je rol te verraden en dan doen alsof je niets verkeerd gedaan hebt... En dat bovendien nadat er al rollen enigszins bekend waren omwille van het feit dat spelers de regels niet volgden. Het spel was echter nog niet verloren zo, maar samen met Jimbooo geef je dan de genadeslag door samen weer meerdere rollen bekend te maken...

Het heeft geen zin om dit tegen Remi te zeggen, hij geeft er toch niets om.

gooi er gewoon een slot op nu, is wel klaar zo dacht ik.
whami nogmaals bedankt.
cults goed gespeeld.

En jij gaat je burgerrol verraden. Je had wel upgrade naar puzzelaar gekregen maar dat maakte geen verschil uit. Je zat al een hele dag machtsgeil te spelen met iedereen te forceren op allerlei manieren om jou maar te volgen. Omdat je er burger uit gekegeld hebt ga je dan maar je rol verraden zodat niemand zich tegen jou zou keren zielig mannetje, en je er uit te kegelen. Er waren enkel sommige dingen waardoor sommigen dachten dat je goed was maar ze konden het niet zeker weten...

Spelers forceren hoort bij de game dus cry more.

En tuurlijk maakt het wel verschil achterlijke..Een puzzelaar is geen burger..dus volgens de regels mag ik gewoon zeggen dat ik burger ben & dat weet je zelf ook. En het is alleen maar triest dat je positie als spelleider nu gebruikt om mensen zwart te maken.

Een jager, heks, meisje,cults mogen allen zeggen dat ze burger zijn, maar de puzzelaar mag dat niet..erg logisch inderdaad.

• #3.312
Rustig aan Whami is niet goed voor je hart ;) Ik vond het een leuk spel!
Maare vertel nou de hints die mijn kant op wezen :p
Ik begon nog maar net tips naar jou te geven, de eerste 3 dagen enkel naar cults.
Die tip met die steden verwees naar jou. Wel vrij ver gezocht, als je stefaan googlede kreeg je die steden.
Nog een tip naar je gedaan, maar moet ik zelf een herlezen. Zal straks wel overzichtje maken met wat tips.

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 12:49 ----------

Spelers forceren hoort bij de game dus cry more.

En tuurlijk maakt het wel verschil achterlijke..Een puzzelaar is geen burger..dus volgens de regels mag ik gewoon zeggen dat ik burger ben & dat weet je zelf ook. En het is alleen maar triest dat je positie als spelleider nu gebruikt om mensen zwart te maken.

Een jager, heks, meisje,cults mogen allen zeggen dat ze burger zijn, maar de puzzelaar mag dat niet..erg logisch inderdaad.
Jij dikke zeveraar, je was eerst burger, je hebt opzettelijk je rol vrijgegeven om die reden die ik net noemde.
Je stuurde zelfs PM's naar mij om informatie te proberen ontfutselen op een sluikse manier...gelukkig had ik het door. NIEMAND anders heeft zoiets gedaan.
Tienduizend keer je zelfde stem herhalen, en op mensen gaan kakken die anders stemmen.
Groter lettertype gebruiken.
Tips opzettelijk omvormen naar degene die jij er uit wil, ook enkel en alleen zodat iedereen naar je zou luisteren.
Kijken naar profielpagina bezoekers en wie wanneer online is. (Wat iedereen kan doen, dus niet veel tegen te zeggen valt, maar ben jij ook weer de enige in)
...etc allemaal uit machtsgeilheid. Je kunt dit zogezegd het spel noemen maar niemand anders gaat zo ver om te proberen mensen bijna te forceren om je te volgen. Doel van dit spel is met argumenten en hints anderen eruit te stemmen, heb jij duidelijk niet gedaan...

Dood je uiteindelijk burger...ga je eigen rol verraden om zelf niet gekeeld te worden...

Je kan het proberen verstoppen maar ik had je helemaal door.

Laatst bewerkt:
Oja remi, mocht je geen topic ban hebben en dit lezen:

Goed gespeeld bro, goed gespeeld.

jij bent echt een zielige k*t speler. Jij hebt letterlijk NIETS goeds gedaan in dit spel en ik weet zeker dat jij het spel hebt verdoet zodat je kon zeggen dat remi een ohhhh zo slechte speler is wanneer hij jou eruit stemt. Als spelleider had ik jou er juist uitgeschreven met je klote getroll kneusje.

Verder heb ik geen regel overtreden en ben ik een eerlijke speler die zich juist aan de regels houdt. Lekker makkelijk om te zeggen dat ik kon weten dat ik geen gekken mocht posten wanneer dat niet is duidelijk gemaakt. Ik ging er ook vanuit dat het 3 goeden waren en dat het dus in eigen belang was om het niet te verraden (anders had ik het al op het begin gepost :rolleyes:). Als remi de puzzelaar was dan slaat het ook nergens op dat hij niet mag zeggen dat hij burger is. En PM contact is er nooit geweest, waarom denk je dat ik zowel kane als unknown als goed zag en steeds voor stefan ging of heb ik soms met iedereen pm contact gehad?

Een groot kritiekpuntje is overigens wel de rol van de homo die bij de goede stond en ik dus het hele spel verdedigd heb, want waarom zou je er van uit gaan dat de homo een slechte rol kan zijn als er in de beginpost staat dat het een goede rol is ???

Ten slotte daniel fak jou, jij hebt het spel verdoet. Je moet wel echt naïef zijn als je denkt dat hij dit niet opzettelijk gedaan heeft.

• #3.314
Verder heb ik geen regel overtreden en ben ik een eerlijke speler die zich juist aan de regels houdt. Lekker makkelijk om te zeggen dat ik kon weten dat ik geen gekken mocht posten wanneer dat niet is duidelijk gemaakt. Ik ging er ook vanuit dat het 3 goeden waren en dat het dus in eigen belang was om het niet te verraden (anders had ik het al op het begin gepost :rolleyes:). Als remi de puzzelaar was dan slaat het ook nergens op dat hij niet mag zeggen dat hij burger is. En PM contact is er nooit geweest, waarom denk je dat ik zowel kane als unknown als goed zag en steeds voor stefan ging of heb ik soms met iedereen pm contact gehad?

Een groot kritiekpuntje is overigens wel de rol van de homo die bij de goede stond en ik dus het hele spel verdedigd heb, want waarom zou je er van uit gaan dat de homo een slechte rol kan zijn als er in de beginpost staat dat het een goede rol is ???

Ten slotte daniel fak jou, jij hebt het spel verdoet. Je moet wel echt naïef zijn als je denkt dat hij dit niet opzettelijk gedaan heeft.
Zeveraar enkel en alleen bovenaan de PM'en met rollen stond het al dat je info erin NIET mocht delen in de thread. Had het bovendien herhaald in het daar waar ik de mensen met die 3 rollen aan je vertelde dat je dit met niemand mocht delen...

Sjors slecht, I knew it! Dan was mijn gepush naar sjors in de tweede ronde dus wel goed gedaan, stelletje huilerts! :D

Voor de rest; in principe goed gespeeld van de cults én de wolf, maar om eerlijk te zijn is de weinige communicatie ook echt wel een voordeel. Niemand van de goede (of ik in ieder geval toch niet) wist dat er 2 groepen van 3 cults waren en dat er dus weinig samenspel kwam van de cults. Meestal ga je op zoek naar mensen die vaak hetzelfde stemmen, maar als enkel JoeyC met WWE en Roth kon communiceren én ze dan alledrie wat op de achtergrond blijven, is het natuurlijk zo goed als onmogelijk te weten dat zij slecht zijn. Sjors was dus ook maar een 'guess' omdat ze in mijn ogen deel uitmaakte van die 'culttrein', wat er uiteindelijk geen was.

Rob P en ik, beide burgers, hadden constant ruzie met elkaar gewoon omdat we een andere logica hebben/hadden. In vorige spellen resulteerde dat dus vaak in een vermoeden van burger tegen cult, maar omdat er amper cults waren en de meeste zich nog op de achtergrond begaven, had je echt enkel maar oog voor de burgers, terwijl de wolf steeds een kans van 80% of meer had om een goede eruit te krijgen. (Wel kudo's voor stefanovich met zijn goede eetpartijen.) Dus uiteindelijk kwam het er op neer dat de kans op het verlies van 2 burgers per dag echt wel groot was..

Whami, ik vind dat het je spel goed hebt geleid. Jammer dat in mijn ogen vooral Jimbooo het spel verdoete door die gekken bekend te maken, maar ik kan zijn frustraties begrijpen. Je hebt volgens mij iets overdreven met die nieuwe rollen en speciale cult-formules waardoor het een beetje té onoverzichtelijk was voor burgers en na een tijd gewoon onbegrijpelijk.

Ach, eigenlijk doet het er allemaal niet toe. Het belangrijkste van allemaal is namelijk dat ik de rest van mijn hiernamaals kan profiteren van het zijn bij Suusje, het mooiste burgertje van allemaal :heart:

• #3.316
whami zei:
jouw drol is:
alles wat je via pm krijgt is geheim en mag op geen enkele manier in het topic gezegd worden!

statuut
goed

taak
gekken onder controle houden

speciale mogelijkheden
weet wie de 3 gekken zijn en weet welke rol ze denken te spelen. Als hij denkt dat de gekken valse beschuldigingen gaan uiten omwille van hen rol, moet hij de spelers overtuigen dat de gekken fout zijn, zonder hen rol te verraden.

rob g: De lollige gek -> denkt de hunter te zijn
wallied: De trollige gek -> denkt de mayor te zijn
joeyc: De tikkietik gek -> denkt de lolita te zijn
qft

Bovendien vroeg ik hem meerdere malen snel zijn post te editen omdat hij dingen zei die hij niet mocht vrijgegeven...rara deed hij niet.
Ben nog extra vies omdat ze zich er proberen uit te lullen...

Jimbooo was veel te serieus en te overtuigd van zichzelf. Wist zogenaamd alles maar zat er dikwijls naast (JoeyC had zeker een goede belangrijke rol) en speelde op een bijna agressieve/intimiderende manier.
Dat ze Stefanovich uitkozen sloeg nergens op, maar het was nog goed ook. Ik dacht echt dat het gedaan zou zijn. Vooral omdat wij dus geen treintje konden vormen aangezien we de andere cults niet kenden.
Kijk eens naar mijn lijstje kerel, die klopt nagenoeg perfect en nee ik wist niet dat whami het spel nog verwarrender zou maken door Roth en Joeyc een slechte rol te geven die normaal gesproken goed hoort te zijn :rolleyes:

• #3.318
Kijk eens naar mijn lijstje kerel, die klopt nagenoeg perfect en nee ik wist niet dat whami het spel nog verwarrender zou maken door Roth en Joeyc een slechte rol te geven die normaal gesproken goed hoort te zijn :rolleyes:
Verwarrender? Niemand wist het geeneens dikke zeveraar. Enkel jij d8 wel dat JoeyC goed was...niemand anders...
Omdat je toevallig enkele goed gegokt hebt heb je goed gespeeld? Heb je geen enkele hint goed zien oplossen. Puur geluk dat orgineel slecht bleek.

Jij dikke zeveraar, je was eerst burger, je hebt opzettelijk je rol vrijgegeven om die reden die ik net noemde.
Je stuurde zelfs PM's naar mij om informatie te proberen ontfutselen op een sluikse manier...gelukkig had ik het door. NIEMAND anders heeft zoiets gedaan.
Tienduizend keer je zelfde stem herhalen, en op mensen gaan kakken die anders stemmen.
Groter lettertype gebruiken.
Tips opzettelijk omvormen naar degene die jij er uit wil, ook enkel en alleen zodat iedereen naar je zou luisteren.
Kijken naar profielpagina bezoekers en wie wanneer online is. (Wat iedereen kan doen, dus niet veel tegen te zeggen valt, maar ben jij ook weer de enige in)
...etc allemaal uit machtsgeilheid. Je kunt dit zogezegd het spel noemen maar niemand anders gaat zo ver om te proberen mensen bijna te forceren om je te volgen. Doel van dit spel is met argumenten en hints anderen eruit te stemmen, heb jij duidelijk niet gedaan...

Dood je uiteindelijk burger...ga je eigen rol verraden om zelf niet gekeeld te worden...

Je kan het proberen verstoppen maar ik had je helemaal door.

:roflol: kk toch op gast... Wees dan gewoon eerlijk maar ga geen bullshit posten nu.

Ik heb als puzzelaar de oplossing naar je toegestuurd. Daar is niks verkeerds aan.. En ik heb jou juist aangesproken op het feit dat je teveel informatie gaf dus ga niet dom lullen nu.

En voor de rest wat je allemaal zegt "grote lettertype" "hints veranderen" etc.. hoort allemaal bij het spel dus begrijp niet waarom je dit aanhaalt.

En je hebt me door? Jezus gast... Iedereen ziet dat ik dit spel kk slecht gespeeld hebt dus je hoeft geen fking genius te zijn om dat in te zien.
En ik blijf erbij ik was puzzelaar en geen burger, dus had het recht om te zeggen dat ik burger ben.
Je beredenering is zwaar onlogisch... Als ik van burger een upgrade had gehad naar cultist.. had ik dan ook niet mogen zeggen dat ik burger was omdat ik OOIT burger geweest ben?

Whami bedankt, wil een volgende keer wel weer mee doen.
Was m'n eerste keer dus had geen idee, snap het nu iets beter. Spel lijkt me leuker/minder gissen als de rollen vooraf bekend zijn.

Jammer dat mensen zich niet aan de regels kunnen houden...

Terug
Naar boven