AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
De goeden waren dit spel echt enorm in het voordeel.

Ze hadden allemaal extra krachten gekregen. Mochten iemand redden, iemand tot leven wekken, konden de stemming aanpassen en kregen veel meer hints.
De cults kenden elkaar bovendien niet allemaal en dat scheelt ook echt enorm.

Ik kende alleen wwe en JoeyC en (no offense) die waren amper actief. Echt het gevoel gehad dat ik alles in mijn eentje moest doen.

Vanaf dag één wilde ik Remi eruit hebben. Elke dag minimaal even mijn (stiekeme) stem op hem gehad. Toen hij er eindelijk uit was was ik zo blij dat ik zingend over straat liep (las het op mijn telefoon). Toen hij daarna terug kwam heb ik serieus met spullen gegooid.
Dat was echt zó oneerlijk. Kon mijn frustratie ook nog nergens kwijt want niemand wist dat ik Remi had gestemd. Behalve whami dan en die heb ik toen ook even lastig gevallen met mijn chagrijn.

Jimbooo was veel te serieus en te overtuigd van zichzelf. Wist zogenaamd alles maar zat er dikwijls naast (JoeyC had zeker een goede belangrijke rol) en speelde op een bijna agressieve/intimiderende manier.
Dat ze Stefanovich uitkozen sloeg nergens op, maar het was nog goed ook. Ik dacht echt dat het gedaan zou zijn. Vooral omdat wij dus geen treintje konden vormen aangezien we de andere cults niet kenden.

Geloof dat whami er veel tijd heeft zitten, waarvoor dank (verhalen vond ik echt heel tof!). Maar vast niet veel meer dan ik.

Stefano heeft het prima gedaan. Kills waren allemaal prachtig, volgende keer misschien iets minder onder de radar blijven (en daardoor iets meer). Kneep hem echt al vanaf dag 1 voor je (toen noemde Remi je al om onbegrijpelijke redenen).

Karma mag wel vloeien toch voor deze amateuristische wolf :cool:

Hoe denk je dat cults het hebben gehad deze editie? Uit handen van zowel wolf, burger als mede-cults die we niet kennen blijven. ???
Ik mocht alleen PMen met Roth. Boohoo.
Precies, als wij elkaar allemaal hadden gekend zoals normaal was het helemaal een slachting geweest.

Ik heb ook veel tijd erin gestoken. Zonde dat het zo eindigd.
Ben zeker we te porren voor nieuwe editie.

En vals spelen. Pffff sukkels

• Like
Waarderingen: wwe
Zonde dat het klaar is, bedankt voor het spel Whami.

Dubbel

Thanks Alley Cat voor de positieve dingen richting mij :D

Wellicht iets meer posten volgende keer maja mijn eerste spel en dan gelijk de WOLF zijn. Dacht ook van wow moet voorzichtig zijn anders is het al na 2 dagen klaar. Dat mijn kills dan allemaal perfect waren haalde wel een beetje de focus van mij af vond ik...

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 09:33 ----------

Thanks Alley Cat voor de positieve dingen richting mij :D

Wellicht iets meer posten volgende keer maja mijn eerste spel en dan gelijk de WOLF zijn. Dacht ook van wow moet voorzichtig zijn anders is het al na 2 dagen klaar. Dat mijn kills dan allemaal perfect waren haalde wel een beetje de focus van mij af vond ik...

En Penose :) Ik las net je bericht op het andere board, heb echt niet gecheated op wat voor manier dan ook. Deels beginnersgeluk denk ik... Ik snapte ook weinig van de hints etc. Ik wist natuurlijk helemaal NIKS ;)

De goeden waren dit spel echt enorm in het voordeel.

Ze hadden allemaal extra krachten gekregen. Mochten iemand redden, iemand tot leven wekken, konden de stemming aanpassen en kregen veel meer hints.
De cults kenden elkaar bovendien niet allemaal en dat scheelt ook echt enorm.

Ik kende alleen wwe en JoeyC en (no offense) die waren amper actief. Echt het gevoel gehad dat ik alles in mijn eentje moest doen.

Vanaf dag één wilde ik Remi eruit hebben. Elke dag minimaal even mijn (stiekeme) stem op hem gehad. Toen hij er eindelijk uit was was ik zo blij dat ik zingend over straat liep (las het op mijn telefoon). Toen hij daarna terug kwam heb ik serieus met spullen gegooid.
Dat was echt zó oneerlijk. Kon mijn frustratie ook nog nergens kwijt want niemand wist dat ik Remi had gestemd. Behalve whami dan en die heb ik toen ook even lastig gevallen met mijn chagrijn.

Jimbooo was veel te serieus en te overtuigd van zichzelf. Wist zogenaamd alles maar zat er dikwijls naast (JoeyC had zeker een goede belangrijke rol) en speelde op een bijna agressieve/intimiderende manier.
Dat ze Stefanovich uitkozen sloeg nergens op, maar het was nog goed ook. Ik dacht echt dat het gedaan zou zijn. Vooral omdat wij dus geen treintje konden vormen aangezien we de andere cults niet kenden.

Geloof dat whami er veel tijd heeft zitten, waarvoor dank (verhalen vond ik echt heel tof!). Maar vast niet veel meer dan ik.

Stefano heeft het prima gedaan. Kills waren allemaal prachtig, volgende keer misschien iets minder onder de radar blijven (en daardoor iets meer). Kneep hem echt al vanaf dag 1 voor je (toen noemde Remi je al om onbegrijpelijke redenen).
Hier wil ik nog wel even op reageren.
Het was natuurlijk de eerste keer dat ik meespeelde en ik merkte dat het toch wel wennen was. De manier waarop er op hints gezocht moest worden bijvoorbeeld maar voornamelijk ook de rollen. vanwege de rollen was het sowieso een complexe editie zeker zonder ervaring in dit spel.

Ik heb veel meegelezen wat al genoeg tijd koste. Ik heb vrijwel elke pagina mee gelezen. Ik ben zelf voornamelijk actief op het stemmen op de in mijn ogen good guys en hen verdacht maken en dit lukte vrij aardig als ik kijk naar de personen die eruit gestemd werden.
Daarnaast kon je niet voor niets pm'en met mij en JoeyC en als je bepaalde strategieën wilde uitwerken dan had je ons dit kunnen laten weten. Ik meld dit nog even omdat ik 'amper actief' eigenlijk een statement vind waar ik het gezien de resultaten van het spel niet mee eens ben.

@ Stefanovich Hoe wist je het dan allemaalc?

Edit: Ik had wel meer kunnen doen onder het motto: doen wat de wolf wil. Maar ik heb dit stukje bij naderinzien niet helemaal goed begrepen en meegenomen in het spel. Ik had beter Whami kunnen pm'en om te vragen wat hij hiermee precies bedoelde.

Stefanovitch toch wolf. Had ik niet verwacht.
Wil nu wel eens weten waarom mensen op hem gingen stemmen, want ik zag echt geen enkele aanleiding :dunno:

Het agressieve spel van remi viel me ook al op ja. Iedereen moest hem volgen en wie dat niet deed was een idioot. Kon ik niet echt goed mee om. Op de duur wou ik hem al niet meer volgen puur uit principe. Er zijn zo al genoeg mensen die gewoon als schapen meelopen bij het stemmen.

Ik zat vooral te ragen toen ik een pagina lang moest uitleggen dat een hint die naar een rol verwijst echt niet "wwe" als oplossing had. Moest wel lachen toen na die hele discussie wwe even droog kwam posten "de hint verwijst naar een rol, niet naar een speler" :roflol:

Maar verder was het leuk. Verwarrend met al die rollen, maar wel goede rollen op zich. Was als burger zeer moeilijk om een goed idee te hebben van de cults en wolf. Zoals vermoed hebben ze niet veel moeten doen om de burgers op zichzelf te laten stemmen, toch?

• Like
Waarderingen: kane
@ Stefanovich Hoe wist je het dan allemaalc?

Ik wist niks man! Was echt zwaar geluk allemaal! Had natuurlijk wel lichte vermoedens en ben daardoor gewoon mijn gevoel achterna gegaan :) Wellicht dat ik er in een volgend potje compleet naast zit. Wou het liefst ook Remi opeten door ze belachelijke gedrag maarja dat zou wel erg opvallen

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 09:40 ----------

Wil nu wel eens weten waarom mensen op hem gingen stemmen, want ik zag echt geen enkele aanleiding :dunno:

Het agressieve spel van remi viel me ook al op ja. Iedereen moest hem volgen en wie dat niet deed was een idioot. Kon ik niet echt goed mee om. Op de duur wou ik hem al niet meer volgen puur uit principe. Er zijn zo al genoeg mensen die gewoon als schapen meelopen bij het stemmen.

Ik zat vooral te ragen toen ik een pagina lang moest uitleggen dat een hint die naar een rol verwijst echt niet "wwe" als oplossing had. Moest wel lachen toen na die hele discussie wwe even droog kwam posten "de hint verwijst naar een rol, niet naar een speler" :roflol:

Maar verder was het leuk. Verwarrend met al die rollen, maar wel goede rollen op zich. Was als burger zeer moeilijk om een goed idee te hebben van de cults en wolf. Zoals vermoed hebben ze niet veel moeten doen om de burgers op zichzelf te laten stemmen, toch?

Zou het ook wel leuk vinden als Whami een lijstje maakte met de hints die naar mij verwezen. Zelfs ik zag ze niet haha

Ik begreep ook niet zo goed waarom een heleboel mensen op een gegeven moment stefanovich verdachten. Waar kwam dat vandaan?

Haha, ik vond het echt spannend toen ik ineens zag dat de kans erg groot was dat ik eruit gestemd zou worden. Ik zag meteen dat er een plaatje van The Rock was gepost door Whami bij het verhaal die nota bene de WWE title belt vast had waar ook letterlijk WWE op stond :roflol:
Jullie hadden me toen gewoon moeten lynchen. Maar o.a. door jou verandere ineens iedereen van mening:D Voor mij was dat iig de spannendste dag van het spel. Wat heb ik genoten toen en sowieso :)

Ik heb veel meegelezen wat al genoeg tijd koste. Ik heb vrijwel elke pagina mee gelezen. Ik ben zelf voornamelijk actief op het stemmen op de in mijn ogen good guys en hen verdacht maken en dit lukte vrij aardig als ik kijk naar de personen die eruit gestemd werden.
Daarnaast kon je niet voor niets pm'en met mij en JoeyC en als je bepaalde strategieën wilde uitwerken dan had je ons dit kunnen laten weten. Ik meld dit nog even omdat ik 'amper actief' eigenlijk een statement vind waar ik het gezien de resultaten van het spel niet mee eens ben.
Amper actief is misschien te sterk. Maar niet opvallend actief in ieder geval. In mijn ogen moest je als cult wel opvallend actief zijn omdat we dus maar met drie waren.

Een strategie uitzetten was min of meer onmogelijk omdat we maar met drie waren dus moesten we wel op het laatste proberen nog iets te forceren. Zoals eergisteren met Unknown, maar toen had je geen tijd om te stemmen (snap ik ook wel, maar was toch frustrerend).

Woopy zei:
Wil nu wel eens weten waarom mensen op hem gingen stemmen, want ik zag echt geen enkele aanleiding
Was er ook niet. Maar ik was maar wat blij dat jij er nog was als zelfstandig denkende burger om dat (samen met mij) uit te dragen. Je zat ernaast, maar je had wel volkomen gelijk.

Oja remi, mocht je geen topic ban hebben en dit lezen:

Goed gespeeld bro, goed gespeeld.

h4B936A7E.jpg

• Like
Waarderingen: kane
Amper actief is misschien te sterk. Maar niet opvallend actief in ieder geval. In mijn ogen moest je als cult wel opvallend actief zijn omdat we dus maar met drie waren.

Een strategie uitzetten was min of meer onmogelijk omdat we maar met drie waren dus moesten we wel op het laatste proberen nog iets te forceren. Zoals eergisteren met Unknown, maar toen had je geen tijd om te stemmen (snap ik ook wel, maar was toch frustrerend).

Was er ook niet. Maar ik was maar wat blij dat jij er nog was als zelfstandig denkende burger om dat (samen met mij) uit te dragen. Je zat ernaast, maar je had wel volkomen gelijk.

Ja oke, dat is wel zo. Gister avond bijvoorbeeld was natuurlijk wel zuur, toen kon ik geen stem meer wijzigen. Maarja werk gaat soms voor;)

Ik was vrij onopvallend idd maar had het idee meermaals wel een aantal mensen zover te krijgen dat ze op goodguys semmen. Maargoed meer posten en iets inhoudelijker reageren op de verhalen was wel een pre geweest en is een tip aan mezelf voor de volgende keer. Ik neem aan dat je daar op doelt.

Ik wist niks man! Was echt zwaar geluk allemaal! Had natuurlijk wel lichte vermoedens en ben daardoor gewoon mijn gevoel achterna gegaan :) Wellicht dat ik er in een volgend potje compleet naast zit. Wou het liefst ook Remi opeten door ze belachelijke gedrag maarja dat zou wel erg opvallen

Zou een staatslot halen dan als ik jouw was.
Mooi gedaan

Whami, bedankt voor de tijd en inzet die je hebt getoont.
Ik vond het een prima editie.
Maar hieruit kan ik opmaken (zie regels) dat remi en jimbo nòòit meer mee mogen doen aan de WG toch?

En nogmaals, je bent een idioot remi, maar dat had ik je al duidelijk gemaakt.

Wat een triest figuur ben je ook. Zelf de vorige editie valsspelen en nu het heilige mannetje uithangen.

En nogmaals ik en Jimbooo hebben beide geen regels gebroken. Ik heb mn rol niet verraden en Jimbooo heeft ook niks verkeerds gedaan. Het is erg makkelijk wanneer de spelleider besluit in een achterlijke bui om mensen er maar uit te schrijven, dat die spelers maar de schuld krijgen, omdat het wel erg zielig is voor de spelleider....

Als whami nou gewoon een keer antwoord geeft op de vraag welke regels er zijn gebroken dan is er duidelijkheid, maar het gewoon een overdreven actie was.
Het argument "Je hebt je rol verraden" is gewoon bs, Ik was puzzelaar geen burger.

Terug
Naar boven