- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een triest figuur ben je ook. Zelf de vorige editie valsspelen en nu het heilige mannetje uithangen.
En nogmaals ik en Jimbooo hebben beide geen regels gebroken. Ik heb mn rol niet verraden en Jimbooo heeft ook niks verkeerds gedaan. Het is erg makkelijk wanneer de spelleider besluit in een achterlijke bui om mensen er maar uit te schrijven, dat die spelers maar de schuld krijgen, omdat het wel erg zielig is voor de spelleider....
Als whami nou gewoon een keer antwoord geeft op de vraag welke regels er zijn gebroken dan is er duidelijkheid, maar het gewoon een overdreven actie was.
Het argument "Je hebt je rol verraden" is gewoon bs, Ik was puzzelaar geen burger.
Wat was de rol van Rob? Was ervan overtuigd dat hij evil was

Probeer je nou de schuld in mijn schoenen te schijven? Mijn karma photoshop was afgesproken werk met een zowel de TS als wat burgers. Ik wist toch al dat ik eruit ging, dus wilde (en mocht) de boel even flink opschudden.
Maar hey Remi...Het is maar een spelletje
Hij mag mij wel de pm laten zien waarin ik dat tegen hem gezegd schijn te hebbenProbeer je nou de schuld in mijn schoenen te schijven? Mijn karma photoshop was afgesproken werk met een zowel de cults als wat burgers. Ik wist toch al dat ik eruit ging, dus wilde (en mocht) de boel even flink opschudden.
Maar hey Remi...Het is maar een spelletje
heb je überhaupt de moeite genomen om 2 pagina's terug te lezen?![]()
Oja? Volgens mij was ik de TopicStarter maar weet van niks.
Ben wel niet whami maar heb de overtreding van Jimbooo gevonden. Niet zo heel moeilijk trouwens.En maak me verder ook niet druk, vind het alleen oneerlijk hoe we hier neergezet worden.
Er zijn geen regels verbroken en dat whami geen één keer duidelijk maakt welke regels er dan verbroken zijn laat ook wel zien dat ie zelf ook wel wat dat hij gewoon slap zit te lullen.
whami zei:10. Jimbooo 14 = Verzorger gekken
-> Wist wie de gekken zijn (mocht ze niet verraden)
Jimbooo zei:Rob G is gek die denkt hunter te zijn
Puth = pure b + roth als homo
joeyc = gekke lolita
wallied = gekke burgemeester
Sjors26 zei:

Ben wel niet whami maar heb de overtreding van Jimbooo gevonden. Niet zo heel moeilijk trouwens.
Tadaa!!
![]()

Klopt, dat was ook een beetje de teneur in de pm's. Geen klachten ook eigenlijk. Alleen omdat ik heel actief was bleven de momenten dat jullie dat niet waren wat hangen.Moest heel de tijd wtf zeggen enzo vanwege mn gekheid. Heb walied nooit zien zeggen dat hij wolf was en dus zn rol niet na kwam, wou hem er uit xd. Verder gister en vandaag alleen mobiel dus moeilijk alles te volgen. Andere dagen gwn actief geweest hoor alley, hoefde alleen weinig te doen want burgers killde elkaar![]()

Hey boys, volgens mij is Stefanovich de wolf, laten we hem eruit stemmen!

Haha, ik vond het echt spannend toen ik ineens zag dat de kans erg groot was dat ik eruit gestemd zou worden. Ik zag meteen dat er een plaatje van The Rock was gepost door Whami bij het verhaal die nota bene de WWE title belt vast had waar ook letterlijk WWE op stond
Jullie hadden me toen gewoon moeten lynchen. Maar o.a. door jou verandere ineens iedereen van meningVoor mij was dat iig de spannendste dag van het spel. Wat heb ik genoten toen en sowieso
![]()
Misschien had ik beter gewoon gezwegen en ze op je laten stemmen, al was het dan om de verkeerde redenen.Was er ook niet. Maar ik was maar wat blij dat jij er nog was als zelfstandig denkende burger om dat (samen met mij) uit te dragen. Je zat ernaast, maar je had wel volkomen gelijk.

Hoeveel duidelijker kan ik dit nog maken?
Whami is zijn autosleutels verloren en vraagt Woopy, Daniel20, Rob G en Jimbooo om die te gaan zoeken. Ze liggen ergens buiten in een donkere straat.
Jimbooo vind een mooie muts en roept "ik hem em!".
Rob G zegt "haha, nice find!".
Daniel20 zegt "goed gedaan!".
Woopy zegt "Whami vroeg om sleutels te zoeken, dat is een muts".
Jimbooo en Daniel20 roepen in koor "wat heeft ie nu aan sleutels? Het regent, nu kan hij een muts opzetten!".
Woopy gaat in een hoekje zitten wenen.
Het maakt mij geen reet uit of jullie die hint over die rol willen oplossen of niet. Ik zoek er zelf ook niet naar aangezien die rol ook mij niet interesseert. Maar ga dan alsjeblief niet doen alsof je de oplossing gevonden hebt als die naar een speler en niet naar een rol verwijst, want dat is gewoon achterlijk.

Volgende keer gewoon weer meedoen joh. In feite had je over de meeste dingen gelijk, maar je speelt rustiger dan de meesten. Dat overtuigt kennelijk niet. Mensen reageren toch het snelst op intimidatie en agressie.
Volgende keer gewoon: "We stemmen op Kane. Je moet wel een mong**l zijn om niet te zien dat die slecht is".
En als hij dan toch goed blijkt te zijn: "Jezus Kane wat was jij een enorme debiel. Nog nooit iemand zo slecht zien spelen, goed dat je eruit bent."
Als ik ooit een spel organiseer heb ik een speciale rol bedacht: De Dictator
Wat er ook gestemd wordt, hij bepaalt wie er uit gaat.
Zo gaat het helaas wel regelmatig 
Her-quote. Ik lach niet vaak hardop, maar hier rolden de tranen over mijn wangen.
Nog bedankt Woopy, ouwe droogkloot.![]()

Zo gaat het helaas wel regelmatig
Ik heb hiervoor zelfs karma gekregen van mensen die niet eens meespeelden (gekken dat ze zoveel pagina's willen lezen!). Was niet eens de bedoeling om grappig over te komen![]()
Karma bitches hiero hahah