Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ook vlak voor de deadline xD
had meer dan begrip voor de mensen die jou eruit stemden hahaMoest het opnieuw gebeuren zouden de meesten wel anders doen denk ik.Zijn ook soms niet goede stemmen die wel logisch zijn. Zag iedereen klagen dat de ''goede burgemeester'' eruit gestemd werd, maar... de eerste dag dat je er nog in zat waren er 10 nieuwe pagina's aan teksten die nergens iets mee te maken haddenhad meer dan begrip voor de mensen die jou eruit stemden haha
. (in mijn mening) en cults kan je natuurlijk moeilijk wat slechts over zeggen dat ze op burger stemden 
ook vlak voor de deadline xD
omdat het je eerste keer is moet ik je nog even dit vragen:
Je hebt ELKE dag van het spel zeker 10 minuten nodig dat je actief zou moeten zijn om degelijk te kunnen mee spelen. Reken er op dat het spel plus minus 7 dagen duurt.
Door je in te schrijven verbind je je ertoe, een rol als bv de wolf of een andere belangrijke rol met volle inzet te spelen. Dit betekend dat je elke dag voor de tijdslimiet, de naam van iemand doorstuurt, moest je wolf zijn en actief meespeelt (~3 posts gemiddeld per dag).
Gaat dit voor je lukken? Zo ja, dan ben je ingeschreven voor alle rollen (zoals iedereen die tot nu zich ingeschreven heeft) en verzeker je me dus dat je actief zal zijn.
Ja dat moet wel lukken, heb tentamens aankomende week dus zit meer op DBB dan ooit.
Ook als het 17 juni start, zit de laatste tijd te veel op DBB

Beetje zoals ikJa dat moet wel lukken, heb tentamens aankomende week dus zit meer op DBB dan ooit.

Het punten tellen als spelleider is het nagenoeg onuitvoerbaar, want wanneer ken je de punten toe?
Een burger kan een burger eruit stemmen puut om statische reden krijgt ie dan een punt? En zoja hoe weet je dat het een strategische zet was en niet een domme fout?
Zelfde geld voor een cult.. Een cult stemt een burger eruit, krijgt dan een punt? En zoja waarom? De cultist heeft immers voorkennis en weet wie de burgers zijn dus zo moeilijk is het niet om als een cult een burger eruit te stemmen.
Weetje de stragische zetten van de cults? Nee want ze communiceren onderling en niet met de spelleider..
Dus zo objectief is het uiteindelijk niet, de spelleider kent immers de punten toe en of ie al dan niet punten toekent aan de persoon hangt af hoe hij de stemming ziet of hij denkt dat het een strategische zet is of een fout etc.
heb nog niets eens volledig systeem uitgewerkt gepost en net zoals alle andere dingen die ik voor het eerst doe zijn allemaal enkel om de eerlijkheid en gelijkheid in de hand te spelen. (zoals random cult wordt getrokken en dan tip opgezocht ipv dat ik zelf cult kies om naar te tippen). Bovendien is het nog niet eens zeker of er wat te winnen valt. Ik weet er zelf momenteel niets van maar als het de ervaring negatief beïnvloed of er te veel gezaag rond komt dan trek ik daar de stekker uit. Mijn doel is leuke game te creëren. Ik was zelf nooit van plan om sponsoring te vragen, maar iemand anders regelt het. Cadeau geven behoort dus niet tot mijn doel, en als mijn doel (leuke game) er onder leid, zoals gezegd, dat gaat die sponsoring niet door.Voor mij allemaal goed hoor
goed voor tremendes, dat is wat andersJa het meest bizarre was ook wel dat AlleyCat terug tot leven werd geroepen. Dan nog die hint van Remi die echt wel bijna direct er op wees dat de necrofiel cult was (maar dat was dan een hint naar quibus). Snap nog steeds niet zo goed dat AlleyCat terug tot leven werd geroepen. Was orgineel toch die die move maakte?
Heel mooi, helemaal jij. Had zelf geen betere gekozen voor je.![]()
Voor tremendes
Ik pm ff naar EricR of ie tremendes zijn ava kan veranderen