Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moeten we vandaag al stemmen? dacht dat het morgen begon
reden? je weet namelijk nog niet zo veel op dit moment.

Omdat de kat(cult) wellicht de wolf geroepen heeft nadat Fitness Beginner op z'n staart getrapt had![]()

De 'kat' in het verhaal wordt opgevolgd door 'haar'. Dus mocht de kat al een hint zijn, zou het een vrouw betreffen. Maar dat lijkt me wel heel obvious en dus verwaarloosbaar. Wat ik opvallender vind is de culttrein richting Rob die begint bij post 659 en tactisch wordt afgesloten door SuuS141 is post 662.
Scherp, maar Sjors post daar ook actief
Al spreekt t meer in de richting van Rob aangezien hij ook een kat als ava had
Alles is vier.
10=tien
tien=4
whami=5
vijf=4
42=6
zes=3
drie=4
Wolf=4
4=vier
vier=vier vier vier!!!!!
Pas maar op, whami ging er vorige spel mede zo snel uit omdat hij voortdurend zei dat hij een hint had opgelost maar het niet ging vertellen.Ik heb de oplossing op de hint 6866376000 weet alleen niet of het een goede of slechte rol is![]()
Ik denk een slechte mja, dan ben ik weer de lul als ik hem post en hij blijkt fout te zijn![]()
whami had helemaal niks opgelost liep alleen te trollenPas maar op, whami ging er vorige spel mede zo snel uit omdat hij voortdurend zei dat hij een hint had opgelost maar het niet ging vertellen.

ja zou k*t zijn voor jeIk hoop het niet, dan ben ik 2 games achter elkaar een cult![]()
![]()