AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Moeten we vandaag al stemmen? dacht dat het morgen begon

Ik stem Rob G

Ik heb geen flauw idee man, zie t wel

De 'kat' in het verhaal wordt opgevolgd door 'haar'. Dus mocht de kat al een hint zijn, zou het een vrouw betreffen. Maar dat lijkt me wel heel obvious en dus verwaarloosbaar. Wat ik opvallender vind is de culttrein richting Rob die begint bij post 659 en tactisch wordt afgesloten door SuuS141 is post 662.

Scherp, maar Sjors post daar ook actief
Al spreekt t meer in de richting van Rob aangezien hij ook een kat als ava had

Slechte culttrein dan, want gebaseerd op niks wat in dit beginstadium btje dom zou zijn.
De kat kan misschien een verwijzing zijn naar een rol, niet wetende of t naar een goede of een slechte rol is.

speculaties begonnen al voor dat het verhaal überhaupt was geschreven.. Dus ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

begin van het spel is altijd heel vaag, gelukkig maar dat we tot morgenavond de tijd hebben om te stemmen, kan ik mezelf lekker gek maken met het verhaal

Alles is vier.

10=tien
tien=4

whami=5
vijf=4

42=6
zes=3
3=4

Wolf=4
4=vier
vier=vier vier vier!!!!!

No offence, maar die getallen hebben in geen enkel spel nog ooit geleid tot een fatsoenlijke himt waar iemand wat mee kon. Remi had zelfs voor de ouwehoer een random ass getal in het verhaal verwerkt. In alle spelen die ik gespeeld heb, zijn er volgens mij in totaal 5 hints opgelost en 38 zogenaamde hints zijn aanleiding geweest om een burger te wippen.

Ik heb de oplossing op de hint 6866376000 weet alleen niet of het een goede of slechte rol is :dunno:

Ik denk een slechte mja, dan ben ik weer de lul als ik hem post en hij blijkt fout te zijn :roflol:

Ik heb de oplossing op de hint 6866376000 weet alleen niet of het een goede of slechte rol is :dunno:

Ik denk een slechte mja, dan ben ik weer de lul als ik hem post en hij blijkt fout te zijn :roflol:
Pas maar op, whami ging er vorige spel mede zo snel uit omdat hij voortdurend zei dat hij een hint had opgelost maar het niet ging vertellen.

ik weet zeker, wat de oplossing van de hint is!! Zo duidelijk nu ik hem snap!

Gewoon vermenigvuldigen met pi, wortel trekken en stam achterhalen.

j/k. Ik wilde er ook gewoon bij horen.

daniel20 is de cult!!

Terug
Naar boven