Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Op zich denk ik wel dat Jimbooo goed is. Hij is eigenlijk de enige samen met mij die zijn verdenkingen uitspreekt en bepaalde spelers goed in de gaten houdt.

Leuke tactiek, maar expliciet melden dat Jimbooo goed is omdat hij spelers in de gaten houdt en jij dat dus ook bent, is nogal opvallend. Waarom wil je zo graag dat wij denken dat jij goed bent?
Het ligt er een beetje dik bovenop Rob.

Waarom dek jij Jimbooo eigenlijk?
Z1000 kan zowaar iets heel verdachts opgemerkt hebben.

Leuke tactiek, maar expliciet melden dat Jimbooo goed is omdat hij spelers in de gaten houdt en jij dat dus ook bent, is nogal opvallend. Waarom wil je zo graag dat wij denken dat jij goed bent?

Dit vind ik verdacht.

Deze speler moeten we in de gaten houden...

Mensen gaan nu al de fout in met sommige zinnen die zij typen.

• Like
Waarderingen: wwe

Waarom dek jij Jimbooo eigenlijk?

Oef...

dit bedoelde ik dus! ;)

Op zich denk ik wel dat Jimbooo goed is. Hij is eigenlijk de enige samen met mij die zijn verdenkingen uitspreekt en bepaalde spelers goed in de gaten houdt.

Verdenkingen? Heb weinig onderbouwing gezien.
Of jij moet samen met hem hebben afgesproken om eerst jouw te stemmen.

Maar zo stuppid spelen, daar zie ik jouw niet vooraan.

Snap eerlijk gezegd niet waarom je Jimboo nu gaat verdedigen.

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 18:54 ----------

leuke tactiek, maar expliciet melden dat jimbooo goed is omdat hij spelers in de gaten houdt en jij dat dus ook bent, is nogal opvallend. Waarom wil je zo graag dat wij denken dat jij goed bent?
Het ligt er een beetje dik bovenop rob.

Waarom dek jij jimbooo eigenlijk?

+1

Whaha, is er nou niemand die de grap snapt :roflol:

"De Grap"

die hebben we al vaker bij verdachten voorbij zien komen Rob.

Whaha, is er nou niemand die de grap snapt :roflol:

Jaja, probeer er maar een grap van te maken. Jij dekt Jimbooo openlijk.
De enigen die baat hebben bij rugdekking zijn die strongphaggot cultisten. Dat maakt jullie OF beiden cultisten, OF 1 van jullie is de wolf.

En Daniel doet ook ineens raar.

De enigen die baat hebben bij rugdekking zijn die strongphaggot cultisten. Dat maakt jullie OF beiden cultisten, OF 1 van jullie is de wolf.

Ja iedereen is opeens raar :rolleyes:

eerste game, sjors? :)

Mijn stem staat al goed voor morgen

Zie Penose elke keer onderin staan maar hij post niks (sinds gisteravond 20:45).

Zéér verdacht ook!

Daniel doet idd raar, verdacht raar.

Die speler moeten we in de gaten houden...

Volgens mij hebben we het spel opgelost. Als we elkaar gewoon goed in de gaten houden zien we toch vanzelf wie er in een wolf verandert ...

Terug
Naar boven