XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
No offence, maar die getallen hebben in geen enkel spel nog ooit geleid tot een fatsoenlijke himt waar iemand wat mee kon. Remi had zelfs voor de ouwehoer een random ass getal in het verhaal verwerkt. In alle spelen die ik gespeeld heb, zijn er volgens mij in totaal 5 hints opgelost en 38 zogenaamde hints zijn aanleiding geweest om een burger te wippen.

ja das waar, maar toch poging waard om te onderzoeken vindt ik, al kom ik nergens zinnigs bij uit haha. maar de hints negeren vindt ik ook zo zonde

Hints worden vanzelf duidelijker en duidelijker naarmate het spel vordert.

Ik ga toch nogmaals het verhaal doorlezen! We hebben pas 1 rol geraden :(

Wat is de tussenstand kwa votes?

Sowieso is het spel nog niet begonnen zoals Whami al aangaf toch? Morgen pas :)

Ja maar sommige vote al. Het is wel belangrijk om te weten of de votes tellen.

True! Whami waar ben je? :D

wtf allemaal voor niks gestemd dus haha :roflol:

Dus vanavond (morgen-24:00 / 00:01) tellen de stemmen, maar eigenlijk pas morgen avond 22:00u toch? ik bedoel, je mag zo vaak switchen van stem als je wilt, of zit ik er nu naast? :D

Laatst bewerkt:
Grote kans dat Jimboo een cult is. Hij stemt op Rob G en Orgineel zonder reden.

Maar, Jimbo kan dus ook een burger (e.a. rol) spelen, en cults rob G en origineel eruit stemmen zonder reden?

Ja, maar als burger ga niet zomaar hitte op iemand. Maar theoretisch kan het idd wel.
Vind het alleen een opvallend detail.

No offence, maar die getallen hebben in geen enkel spel nog ooit geleid tot een fatsoenlijke himt waar iemand wat mee kon. Remi had zelfs voor de ouwehoer een random ass getal in het verhaal verwerkt. In alle spelen die ik gespeeld heb, zijn er volgens mij in totaal 5 hints opgelost en 38 zogenaamde hints zijn aanleiding geweest om een burger te wippen.

ja das waar, maar toch poging waard om te onderzoeken vindt ik, al kom ik nergens zinnigs bij uit haha. maar de hints negeren vindt ik ook zo zonde
Jullie zijn echt gek, ik zeg toch al dat ik hem opgelost heb. Proberen jullie de hint verborgen te houden voor de goeden?
Erg verdacht, ik hou jullie in de gaten.

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 18:43 ----------

Imo mag je gaan bewijzen dat je geen cult bent;)
bewijs jij dan maar dat jij geen cult bent

Jullie zijn echt gek, ik zeg toch al dat ik hem opgelost heb. Proberen jullie de hint verborgen te houden voor de goeden?
Erg verdacht, ik hou jullie in de gaten.

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 18:43 ----------

bewijs jij dan maar dat jij geen cult bent

Wat was de oplossing dan?

Op zich denk ik wel dat Jimbooo goed is. Hij is eigenlijk de enige samen met mij die zijn verdenkingen uitspreekt en bepaalde spelers goed in de gaten houdt.

Terug
Naar boven