Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Tremendes heeft vandaag ook nog niets van zich laten horen ... dat is best raar, niet?

Verjaardag van m'n zoon sorry. Heb nog een klein beetje leven naast dbb.:D

En hij is bovendien verantwoordelijk voor die verwarrende avatars. Als cult is verwarring creëren natuurlijk erg handig.
Hij had die avatars al gedaan voordat we onze rollen wisten, maar hij is mod en die weten volgens mij al wat er op dit forum gaat gebeuren voordat het gebeurd is.

Ja joh:roflol:

Hmm ik wacht nog af. Paar dagen geleden stond maandag ook als een exterme dag te boek

Dus origineel is de feeks?

mag hopen dat jij slecht bent
jiFfM.jpg

Door en door

Kan ik nog meedoen?

Ja maar dan ben jij de wolf

Lol @ die cijferreeks. Zou een beetje makkelijke hint zijn he? Een van de eerste dingen die je doet bij wat cijfers. Zitten overigens nog wat nullen achter.

Waarom heb ik nergens cijfers gezien ??

wtf probeer je origineel nou als goede te bestempelen dat de wolf hem kan pakken? of als slechte dat hij eruit moet worden gestemd, zie overigens de 000 op het eind van de code niet terug, code is 10 cijfers mogelijk dat dat er ook mee te maken heeft.

Hoe heb je eigelijk die code gematcht met de post van orgineel? gewoon met de zoek optie?

Terug
Naar boven