- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje raar dat jij uit het niets mensen gaat beschuldigen.Tremendes heeft vandaag ook nog niets van zich laten horen ... dat is best raar, niet?
Tremendes heeft vandaag ook nog niets van zich laten horen ... dat is best raar, niet?
En hij is bovendien verantwoordelijk voor die verwarrende avatars. Als cult is verwarring creëren natuurlijk erg handig.Tremendes heeft vandaag ook nog niets van zich laten horen ... dat is best raar, niet?
Ik had wel een afbeelding (best verdacht, al zeg ik het zelf).Klopt het dat niemand in PM's met rollen afbeelding heeft gezien erbij?
Ik zag die afbeeldingen wel maar zie ze niet als ik in andere browser open![]()
Beetje verdacht dat je het niet weet als spelleider.Ah dan zou iedereen moeten gehad hebben
D8 ff dat ik ze enkel zag omdat ik met photobucket ingelogd was. Ty voor antwoord.
Waarom noem je specifiek Tremendes en niet de rest van de spelers die vandaag OOK niet gepost hebben?
Enkel verhaaltje al geplaatst van nacht 1. Stemmen etc maar vanaf 00:01 (maandag)Dit meen je niet. Sinds vrijdag het topic niet meer gecheckt en meteen 14 nieuwe pagina's
Ik veronderstel dat het spel nog niet begonnen is? Dan kan ik me de moeite besparen die pagina's te lezen![]()
The hell did I get myself into.Nee, eerste volgende verhaal is van de dag (executie) van maandag. Dan komt er daarna weer nacht verhaaltje tussen maandag en dinsdag. Dan weer dag verhaal van dinsdag. Daarna nacht verhaal dinsdag op woensdag en zo verder
.