MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
wtf probeer je origineel nou als goede te bestempelen dat de wolf hem kan pakken? of als slechte dat hij eruit moet worden gestemd, zie overigens de 000 op het eind van de code niet terug, code is 10 cijfers mogelijk dat dat er ook mee te maken heeft.

Hoe heb je eigelijk die code gematcht met de post van orgineel? gewoon met de zoek optie?

Als je er op zoekt (zoek op post) kom je op een post van Remi AFCA. Dat is unknownDBB. Lijkt mij op dit moment de beste hint.

De beste hint tot nu toe vind ik de cijfers. Deze staan in het verhaal en als je daar op zoekt komt je uit op een post van Remi AFCA:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/weerwolf-game-6-trollhunterz-311064/index14.html#post6866381

Op dit moment is er nog niet veel duidelijk, maar dit lijkt mij de beste hint.

Mijn stem gaat dus uit naar UnknownDBB (= Remi AFCA)

Tuurlijk Rob

:roflol:@ Tremendes die de moeite neemt om ook de afbeelding te wijzigen van mn oude account

wtf probeer je origineel nou als goede te bestempelen dat de wolf hem kan pakken? of als slechte dat hij eruit moet worden gestemd, zie overigens de 000 op het eind van de code niet terug, code is 10 cijfers mogelijk dat dat er ook mee te maken heeft.

Hoe heb je eigelijk die code gematcht met de post van orgineel? gewoon met de zoek optie?

Jep

De beste hint tot nu toe vind ik de cijfers. Deze staan in het verhaal en als je daar op zoekt komt je uit op een post van Remi AFCA:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/weerwolf-game-6-trollhunterz-311064/index14.html#post6866381

Op dit moment is er nog niet veel duidelijk, maar dit lijkt mij de beste hint.

Mijn stem gaat dus uit naar UnknownDBB (= Remi AFCA)

Dit zijn de cijfers in het verhaal : 6866376000 en dit zijn de cijfers van mn post 6866381... seems legit

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 21:13 ----------

heb t geprobeerd, kom inderdaad ook uit bij die post van Remi. ik wacht evengoed nog even tot morgen met conclusies trekken.

was overigens wel een quote van origineel dus niet zeker over wie het zou gaan dan.

Enlighten me... Wat heb je precies gedaan JoeyC?

Zozo, de eerste stemronde gaat richting Remi ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De hint lijkt de meest logische.

Laatst bewerkt:
remi afca
vanwege die wolf avatar

Srs op zoiets afgaan. Ging vorige ronde ook goed (toch rob?). Denk toch na, alsof whami zo'n makkelijke hint zou geven.

Nou als je de getallen intypt in de zoekoptie kom je dus wel uit op een post van Remi. Ik blijf dus bij mijn stem.

Wie zegt er trouwens dat die cijfer naar een slechte rol wijzen?

Vind het vooralsnog de beste hint. We weten verder toch niets.

UnknownDBB

Oke en leg is uit hoe je gezocht hebt dan? Want ik kom niet uit op mijn post namelijk

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 21:24 ----------

Vind het vooralsnog de beste hint. We weten verder toch niets.

UnknownDBB

:roflol: Je zou op een gegeven moment toch denken dat je je niet meer zo blind richt op hints, maar blijkbaar moet het weer is misgaan voor je het door hebt.

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 21:25 ----------

:roflol: Je zou op een gegeven moment toch denken dat je je niet meer zo blind richt op hints, maar blijkbaar moet het weer is misgaan voor je het door hebt.

Wat is er nog meer om op te richten dan?

Dus je kan het beste niet zeggen wat je denkt behalve als het iemand van het tegenovergestelde team is zodat je hem er uit kan stemmen/kan laten vermoorden?

Hmzz... Ik hou jullie in de gaten, ik merk verdacht gedrag....

Terug
Naar boven