- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En waarom zet je dat in t wit Daniël?
Ik ga je in de gaten houden....
ok en nu ga ik stoppen met klieren...srs
En op basis van getallen ga jij nu unknowndbb verdenken? De getallen zijn zelfs verschillend van wat jij zoekte. Mss moet je die nullen niet eens weglaten.
Inb4 ik verdacht ben omdat ik zogezegd unknowndbb probeer te beschermen en dat jullie mij in de gaten gaan houden.

Er zijn al zeker 5 amdere mensen die een stem hebben uitgebracht. Volgens mij heeft Remi zelf ook al op 2 of 3 personen gestemt. Daar heeft niemand het over. Als ik een stem uit breng valt iedereen er over. Ik kan er zomaar naast zitten, op dit moment is dit mijn vermoeden, en dat is zeker niet de hint.
Public in het vetMoet een stem publiekelijk of mag dit ook via PB naar whami?

Moet een stem publiekelijk of mag dit ook via PB naar whami?
Door als eerste te stemmen heb je random event getriggerd, je hebt bij de stemming van vandaag 50% kans om toch te sterven als je vandaag er niet uit gestemd wordt.Op deze manier dus snepke1990.
Je rol mag je wel vertellen aan me.

Op deze manier dus snepke1990.
Je rol mag je wel vertellen aan me.
Je laat voor het gemak de 000 weg? Maar begrijp enigzins nog dat je die cijfers weglaat..
Mocht Whami een hint naar mijn post willen geven, waarom geeft ie dan niet gewoon het nummer van mijn postcount? En hoe kon Whami weten dat de cijfers: 6866376 naar mijn post zouden leiden? Of denk je dat Whami gewoon allemaal random cijfers heeft ingetoetst net zo lang tot hij bij mijn post komt? Lijkt me een beetje veel moeite niet? Want er zijn miljoenen post op DBB dus met willekeurige cijfers is de kans dat hij op 1 van mijn post uit zou komen 0,00000000001 ofzoiets .. lijkt me makkelijker dan om gewoon mijn postnummer te noteren denk je niet?
Wat is er nog meer om op te richten dan?
Vind het wel weer typisch in vergelijking met het vorige potje. Ik post een hint en stem op orgineel en vervolgens wordt remi opgejaagd door robg en zijn trouwe volgelingen. In het vorige potje is ook al gebleken dat hij een nep messias is en dat hij het vaak bij het foute eind heeft en nog blijft iedereen hem blind volgen. Rob jij bent echt niet zo belangrijk als je denkt dat je bent. Verklaar maar eens waarom de hint naar remi wijst in plaats van orgineel? Het is natuurlijk beiden mogelijk maar als je precies kijkt naar de cijfers zou het toch echt orgineel moeten zijn. Ik vind remi zelf ook verdacht omdat hij nauwelijks moeite doet om hints te vinden terwijl hij dat normaal altijd doet als ie goed is, dus ik wil best op hem stemmen als iedereen onze gekke messias volgt maar waarom zou hij een betere keuze zijn dan orgineel?
Moet een stem publiekelijk of mag dit ook via PB naar whami?