JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

weet niet wat ik van dat getal moet denken. Sowieso lijkt mij niet dat het naar unknown verwijst, maar naar orgineel. Lijkt me dat whami gewoon het nummer van een post die hij geschikt vond genomen heeft, als dat is naar wat het verwijst, en niet een nummer door de zoekfunctie gehaald heeft om zo een goed nummer te vinden...
Maar voor zover ik het interpreteer, kan het zowel naar een goeie als naar een slechte rol verwijzen.
---------- post toegevoegd 17 june 2013 om 11:01 ----------
is het trouwens nog iemand opgevallen dat in het verhaal verschillende keren een * of ^ in het wit tussen de woorden staat? Heb alleen geen flauw idee wat ik daar kan uit opmaken![]()

Die leidden toch naar de rol van de puzzelaar, iets met kruiswoordraadsel?
zow net wakker geworden, alles even doorlezen en er een mooie analyse op maken op de rotzooi van vandaag.
op: kan de poll boven de tekst weg? ik stoor me er steeds aan![]()
Dit is op een qwerty toetsenbord inderdaad het geval, maar waarom zou het perse die combinatie zijn?
![]()
Voor iedereen die mij nu verdacht vindt. Hoe groot is de kans dat al deze cijfers 6866376 perfect in volgorde staan, dat kan toch geen toeval zijn?
orgineel