AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
hahaha wtf penose is verandert van :) naar : ( in de beginpost!!

Gisteren ook al

Meer mensen zijn veranderd. Geen idee of dit iets te maken heeft met het spel, of gewoon een verkeerde edit! :D

Ik vind het lastig. Ben geneigd met de theorie van Z1000 mee te gaan omdat het wel goed onderbouwd is. De cijfer hint ook wel, maar ik vrees dat cijfercodes ook multi-interpretabel zijn, iets wat Rob terecht aanstipt in referentie naar de vorige edities.

Inactief wegstemmen is voor mij iets te random, maar zou wel een optie kunnen zijn. Inactiviteit kan namelijk ook een bewuste strategie zijn om low profile te blijven.

Weet niet wat ik van dat getal moet denken. Sowieso lijkt mij niet dat het naar unknown verwijst, maar naar orgineel. Lijkt me dat Whami gewoon het nummer van een post die hij geschikt vond genomen heeft, als dat is naar wat het verwijst, en niet een nummer door de zoekfunctie gehaald heeft om zo een goed nummer te vinden...
Maar voor zover ik het interpreteer, kan het zowel naar een goeie als naar een slechte rol verwijzen.

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 11:01 ----------

Is het trouwens nog iemand opgevallen dat in het verhaal verschillende keren een * of ^ in het wit tussen de woorden staat? Heb alleen geen flauw idee wat ik daar kan uit opmaken :dunno:

weet niet wat ik van dat getal moet denken. Sowieso lijkt mij niet dat het naar unknown verwijst, maar naar orgineel. Lijkt me dat whami gewoon het nummer van een post die hij geschikt vond genomen heeft, als dat is naar wat het verwijst, en niet een nummer door de zoekfunctie gehaald heeft om zo een goed nummer te vinden...
Maar voor zover ik het interpreteer, kan het zowel naar een goeie als naar een slechte rol verwijzen.

---------- post toegevoegd 17 june 2013 om 11:01 ----------

is het trouwens nog iemand opgevallen dat in het verhaal verschillende keren een * of ^ in het wit tussen de woorden staat? Heb alleen geen flauw idee wat ik daar kan uit opmaken :dunno:

*=8
^=6

De getallen in de vorige game , waren ook geen hints. En toen leiden de getallen ook naar verschillende spelers. Zou er mee oppassen de eerste ronden. Maar hou het wel in je achterhoofd.

Pure B en jimboo zijn voor mij verdacht. Ze weten precies heel goed wie de goeden/slechten zijn zonder onderbouwing.

Later vandaag eens kijken welke richting alles opgaat met de overige hints die nog niet opgelost zijn.

Toch iig 3 kansen gebruiken voor de onbekende rollen:)

Gambler
Warlock
Angel

zow net wakker geworden, alles even doorlezen en er een mooie analyse op maken op de rotzooi van vandaag.

op: kan de poll boven de tekst weg? ik stoor me er steeds aan :(

Voor iedereen die mij nu verdacht vindt. Hoe groot is de kans dat al deze cijfers 6866376 perfect in volgorde staan, dat kan toch geen toeval zijn?

orgineel

Owja, die met die * en ^ is inderdaad al opgelost (puzzelaar door Golderado).
Ignore please :o

onsterfelijke
slaapwandelaar
bodybuilder

Mijn naam stond al vanaf dat ik op de lijst sta met : ( ipv : )

Zijn er al tussenstanden toevallig?

Voor iedereen die mij nu verdacht vindt. Hoe groot is de kans dat al deze cijfers 6866376 perfect in volgorde staan, dat kan toch geen toeval zijn?

orgineel

Ik heb even gemist waarom deze cijfers ook alweer op orgineel wijzen? Enige waar ik op uitkom is een post van remi.

Terug
Naar boven