XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Zie de quote van Remi. Met deze hint zit je verkeerd. Nu nog blind gaan op je "hint" zegt meer over jou rol dan wat anders. Zoals je al aan geeft is het in het vorige potje ook niet helemaal goed gegaan.

Ook al was zou de "hint" totaal niet naar mij wijzen zou ik er niet in meegaan. Met jou ervaring zou je beter moeten weten. Voor een eerste ronde is het veel beter een inactieve te hangen dan het risico een goed actieve te hangen.

Lekker onderbouwd ook. Of doe je wat Jimbooo je opdraagt?
Uit geen een post blijkt dat je weet wat je doet.

Nou niet helemaal, want in tegenstelling tot die van mij zijn die nummers wel jouw postnummer.
Ik zie alleen niet in waarom die cijfers absoluut naar een slecht persoon leiden....

Niet om het één of het ander maar mocht 1 van jullie cult zijn dan is die aardig slecht bezig want je werkt jezelf zo wel in de spotlight, just sayin.

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 08:22 ----------

Ik vind remi zelf ook verdacht omdat hij nauwelijks moeite doet om hints te vinden terwijl hij dat normaal altijd doet als ie goed is, dus ik wil best op hem stemmen als iedereen onze gekke messias volgt maar waarom zou hij een betere keuze zijn dan orgineel?

Dat komt omdat Whami zover ik kan zien, gebruik maakt van getallen en met getallen kun je er elke betekenis aan hangen die je maar wilt.. Ik kan het resultaat zelf beïnvloeden als ik wil dus vind getallen als hints niet zo betrouwbaar of er moet een tekst aan verbonden zijn.

Hiermee wil ikoverigens niet zeggen dat je het fout hebt wat dat postnummer betreft want dat klinkt best redelijk, ga me alleen niet blind staren op een aar getallen vanwege de veelzijdigheid.

Nu voor de eerste x t verhaal gelezen. Wat me opvalt is t vele gebruiken van kat of katachtig icm de wolf. Daarnaast zijn de namen in de beginpost veranderd, hoezo? Dat zijn alley wolf, imbaathome, maar waarom zijn er maar een paar veranderd ipv allemaal als het niks uit zou maken.

Nu voor de eerste x t verhaal gelezen. Wat me opvalt is t vele gebruiken van kat of katachtig icm de wolf. Daarnaast zijn de namen in de beginpost veranderd, hoezo? Dat zijn alley wolf, imbaathome, maar waarom zijn er maar een paar veranderd ipv allemaal als het niks uit zou maken.

De cijfers die achter de namen stonden zijn ook weg, dacht dat ik de namen met ciijfers opgeslagen had maar blijkbaar vergeten te doen.

Weet alleen niet of Whami het doet doordat het gerelateerd is aan hints of dat ie het doet om interessant te doen (no offence) aangezien het best voor de hand liggend is dat we kijken naar die getallen en de afwijkende namen.

Mijn naam is ook verandert btw

nice. was me nog niet eens opgevallen.

Dit ga ik eens in de gaten houden.

De cijfers die achter de namen stonden zijn ook weg, dacht dat ik de namen met ciijfers opgeslagen had maar blijkbaar vergeten te doen.

Weet alleen niet of Whami het doet doordat het gerelateerd is aan hints of dat ie het doet om interessant te doen (no offence) aangezien het best voor de hand liggend is dat we kijken naar die getallen en de afwijkende namen.

Mijn naam is ook verandert btw

Ja daarom snap ik er weinig van. Bij velen is tie nog normaal.

Eerste dag is altijd lastig, denk dat ik aan het eind van de dag kijk om gewoon een inactieve er uit te stemmen.

Deze zit week zit ik nog op stage waar ik voldoende tijd tussendoor heb dus ik ga goed genieten van dit spel. Nu ff de laatste 10 pagina's lezen en goed in het verhaal komen en ff checken hoe het nu allemaal precies werkt.

Alley Wolf is al vanaf het begin, heb ik op pagina vijf al een opmerking over gemaakt. Reactie van whami was:
whami zei:
Ah Alley Wolf :roflol:
Das enkel zodat je er deze keer niet meteen uitvliegt :roflol: knipoog naar vorig spel

Knowndbb is waarschijnlijk omdat hij weet dat dat Remi is, dus niet meer unknown. IMBAathome lijkt me gewoon een mopje.

Is onderstaande afbeelding een hint uit het verhaal? Zo ja, meer hints:D

Oke alley cat, ik had de paginas maar snel gescand ipv alles precies te lezen.

Kijk naar de post van Jimboo, echt kan niet anders dat hij cult is.

In de eerste ronde, is het lastig om direct te hitte op iemand als je goed bent. Je weet tenslotte niet wie je buddy's zijn. De cults weten dat wel. Jimboo brengt direct stemmen uit. Hij is denk ik echt een cult.

Kijk naar de post van Jimboo, echt kan niet anders dat hij cult is.

In de eerste ronde, is het lastig om direct te hitte op iemand als je goed bent. Je weet tenslotte niet wie je buddy's zijn. De cults weten dat wel. Jimboo brengt direct stemmen uit. Hij is denk ik echt een cult.

:haar:

ik wilde je alleen even laten zien, dat wat je getypt had niet helemaal klopt.

Ik moet zo naar school :( Ga een hoop missen vandaag denk ik.

Terug
Naar boven