UnknownDBB
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Zie de quote van Remi. Met deze hint zit je verkeerd. Nu nog blind gaan op je "hint" zegt meer over jou rol dan wat anders. Zoals je al aan geeft is het in het vorige potje ook niet helemaal goed gegaan.
Ook al was zou de "hint" totaal niet naar mij wijzen zou ik er niet in meegaan. Met jou ervaring zou je beter moeten weten. Voor een eerste ronde is het veel beter een inactieve te hangen dan het risico een goed actieve te hangen.
Lekker onderbouwd ook. Of doe je wat Jimbooo je opdraagt?
Uit geen een post blijkt dat je weet wat je doet.
Nou niet helemaal, want in tegenstelling tot die van mij zijn die nummers wel jouw postnummer.
Ik zie alleen niet in waarom die cijfers absoluut naar een slecht persoon leiden....
Niet om het één of het ander maar mocht 1 van jullie cult zijn dan is die aardig slecht bezig want je werkt jezelf zo wel in de spotlight, just sayin.
---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 08:22 ----------
Ik vind remi zelf ook verdacht omdat hij nauwelijks moeite doet om hints te vinden terwijl hij dat normaal altijd doet als ie goed is, dus ik wil best op hem stemmen als iedereen onze gekke messias volgt maar waarom zou hij een betere keuze zijn dan orgineel?
Dat komt omdat Whami zover ik kan zien, gebruik maakt van getallen en met getallen kun je er elke betekenis aan hangen die je maar wilt.. Ik kan het resultaat zelf beïnvloeden als ik wil dus vind getallen als hints niet zo betrouwbaar of er moet een tekst aan verbonden zijn.
Hiermee wil ikoverigens niet zeggen dat je het fout hebt wat dat postnummer betreft want dat klinkt best redelijk, ga me alleen niet blind staren op een aar getallen vanwege de veelzijdigheid.

Ga een hoop missen vandaag denk ik.
terwijl de game niet eens begonnen was