XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
no offence over hoe serieus je het spel speelt rob, maar iedereen die her-qoute, is gelijk verdacht in jouw ogen..

:roflol:

inb4 "daniel20 je verdedigt je nu wel heel erg hard, je bent vast een cult"

En waarom zet je dat in t wit Daniël?
Ik ga je in de gaten houden....

ok en nu ga ik stoppen met klieren...srs

no offence over hoe serieus je het spel speelt rob, maar iedereen die her-qoute, is gelijk verdacht in jouw ogen..

inb4 "daniel20 je verdedigt je nu wel heel erg hard, je bent vast een cult"

Het moge duidelijk zijn dat de 'verdacht' en 'speler in de gaten houden' een running gag is.

not sure if srs.

Dit zijn de cijfers in het verhaal : 6866376000 en dit zijn de cijfers van mn post 6866381... seems legit

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 21:13 ----------

Enlighten me... Wat heb je precies gedaan JoeyC?

Zal het even voor je toelichten :)

je neemt de cijfers uit het verhaal en haalt 000 eraf zoals de andere zeiden (waarom weet ik niet)

je gaat naar de startpage van het forum en gebruikt de zoekoptie rechts
je voert dus 6866376 in en zoekt
daarna vindt je 2 topics, het huidige weerwolf topic, en een ouder weerwolftopic

je klikt op het oude weerwolftopic en gebruikt daarwederom de zoekoptie en voert weer het getal in
post van Remi Afca komt naar voren waarin hij orgineel quote.

laat ik hierbij noemen dat ik dit enkel nagezocht heb omdat enkele eerst zeiden dat de hint naar orgineel leidt, en daarna zeiden naar remi. wou zelf even zien wat het was en het komt inderdaad bij jou uit Remi.

klopt overigens wel dat de code in de url balk niet overeen komt met de code waarop je zoekt. dus hoe whami die code aan die post zou hebben gelinkt weet ik niet. omdat ik het zelf nogal een vage oplossing van hint vondt heb ik toen ook bewust geen stem uitgebracht.

wtf analysing much

Medium

Lol @ die cijferreeks. Zou een beetje makkelijke hint zijn he? Een van de eerste dingen die je doet bij wat cijfers. Zitten overigens nog wat nullen achter.
Lol @ jouw argument. Het zijn zoveel cijfers die precies kloppen. De nullen weghalen is zo raar nog niet. Kans dat dit toeval is is even klein als de hoofdprijs in de staatsloterij winnen.

Tenzij whami hulp heeft gekregen van de mod powers van tremendes om remiafca zijn post in de zoekfunctie te krijgen lijkt me niet dat de hint naar remi wijst. Ik vind hem overigens wel een erg verdachte speler op dit moment aangezien hij geen/nauwelijks hints probeert te zoeken en wanneer remi goed is merk je dat normaal gesproken wel.

pastoor/monnik

wtf probeer je origineel nou als goede te bestempelen dat de wolf hem kan pakken? of als slechte dat hij eruit moet worden gestemd, zie overigens de 000 op het eind van de code niet terug, code is 10 cijfers mogelijk dat dat er ook mee te maken heeft.

Hoe heb je eigelijk die code gematcht met de post van orgineel? gewoon met de zoek optie?
Zag de hint in het verhaal gisternacht en dacht meteen zo'n groot getal zal wel iets met postnummers te maken hebben en klopte precies als je nullen weglaat. Heb het getal ook door de zoekfunctie gehaald en kwam idd op remi zijn post uit maar het precieze getal komt op orgineel uit.

Het is alleen Rob die naar Remi wijst.. Je neemt hem wel erg snel in bescherming imba. Is het je cult maatje?

Nee, maar stem niet graag onterecht een goede speler weg.

Tip aan de feeks : ideetje om 1e nacht te vragen wat Remi is en dat hier subtiel in de vorm van een niet al te moeilijke hint te posten? :p

Nee, maar stem niet graag onterecht een goede speler weg.

Tip aan de feeks : ideetje om 1e nacht te vragen wat Remi is en dat hier subtiel in de vorm van een niet al te moeilijke hint te posten? :p

Wie zou je dan weg willen stemmen en heb je daarvoor betere redenen?

Nah..word een makkie. Heb ook een dochter van 15 en dit kan alleen maar makkelijker worden hahaha.:p

Oeis, jij hebt duidelijk wat meegemaakt met die dochter van je :D

En dan wacht je waarschijnlijk nog op de dag dat er zo'n 18-jarige snul met z'n brommer voor de deur staat om je dochter op te pikken ...

Filmen brah!

http://www.youtube.com/watch?v=x4pIJtt48g4

Zocht eigenlijk een sketch van Urbanus, maar die kan ik niet meer vinden. Daarin vertelt Urbanus over "dat er een snul van 18 jaar, met zo van da vies vettig haar zijn dochter kwam oppikken met nen brommer" ... Iemand enig idee waarover ik het heb?

Sterk!

No offence, maar die getallen hebben in geen enkel spel nog ooit geleid tot een fatsoenlijke himt waar iemand wat mee kon. Remi had zelfs voor de ouwehoer een random ass getal in het verhaal verwerkt. In alle spelen die ik gespeeld heb, zijn er volgens mij in totaal 5 hints opgelost en 38 zogenaamde hints zijn aanleiding geweest om een burger te wippen.

En op basis van getallen ga jij nu unknowndbb verdenken? De getallen zijn zelfs verschillend van wat jij zoekte. Mss moet je die nullen niet eens weglaten.

Inb4 ik verdacht ben omdat ik zogezegd unknowndbb probeer te beschermen en dat jullie mij in de gaten gaan houden.

Terug
Naar boven