AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Dat moet je zelf weten toch? Degene die jij verdenkt, daar stem je op!

Ook mijn eerste keer hoor dit, dus verbeter me als ik het fout heb.

Personen raden random rollen. Als ze een raden is dit niet per se door tip in het verhaal te volgen.
2 tips in het verhaal wezen naar rollen (niet personen)
1 tip in het verhaal verwijst naar een cultist.

Het kan een connectie zijn, het kan er geen zijn. Ik zeg toch dat ik er nog niet uit ben?

Ik zeg alleen dat, als we ervan uitgaan dat die getallen op orgineel wijzen, dan is hij of de puzzelaar, of een cultist.

:dunno:

Dus ofwel is Orgineel cultist, ofwel zijn we de hint verkeerd aan het oplossen. Maar Whami zegt dat er qua spelers enkel een hint naar een cultist inzit, dus iets anders is de persoon naar wie de hint verwijst dan niet, lijkt me.

Iemand overigens al verder nagedacht over de tekst onderin het plaatje : Jaded 2007.

Enige die vanaf 2007 lid is van DBB, is Stefanovich, zou het een cult kunnen zijn?

:dunno:

Dus ofwel is Orgineel cultist, ofwel zijn we de hint verkeerd aan het oplossen. Maar Whami zegt dat er qua spelers enkel een hint naar een cultist inzit, dus iets anders is de persoon naar wie de hint verwijst dan niet, lijkt me.
Heb je gelijk in, áls de hint naar Orgineel verwijst is hij cultist.

Geeft gelijk aan dat het jaartal in de foto waarschijnlijk niks zegt, want volgens whami zijn er maar drie hints en dat lijken me gewoon de drie in het wit te zijn.
Plaatjes waren in het vorige spel ook nooit een hint. Gewoon voor de leuk.

• Topic Starter Topic Starter
Tussenstand

Snepke
Jimbooo
Unknown
2x Orgineel

Doe maar 3xOrgineel dan. Lijkt mij net iets te toevallig dat dat nummer overeenkomt met een post in een ander weerwolfspel, van een speler die nu ook meedoet, dus denk dat die hint wel klopt. En iets beters heb ik niet om op af te gaan :o

Doe maar 3xOrgineel dan. Lijkt mij net iets te toevallig dat dat nummer overeenkomt met een post in een ander weerwolfspel, van een speler die nu ook meedoet, dus denk dat die hint wel klopt. En iets beters heb ik niet om op af te gaan :o
Ja dat hebben we gezien bij het vorige spel:o

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 15:23 ----------

Waar staat trouwens dat getal, kan het helemaal niet vinden in het verhaal. Of ik moet heel scheel kijken.

Selecteer het verhaal eens

De postcount die verwijst naar origineel vind ik te toevallig om te negeren, jaartal van plaatje ook dus ik neig ernaar om die kant op te denken maar ik ben er nog niet uit.
De ^*^ en -2&-5 brei kan teveel betekenen en is denk ik te vergezocht, ook mee genomen dat Whami dol is op witte tekst.

UnknownDBB

Ik ga zo van stage naar huis en moet dan werken. Zal er pas rond 22:00 weer zijn dus dan bekijk ik wel even wat de status is van dit topic. Ik vind het nog echt lastig om mijn stem uit te brengen.

het cijfer het getal kan toch ook naar een goodguy verwijzen trouwens.

Vage reddernatie.

Ik ga zo van stage naar huis en moet dan werken. Zal er pas rond 22:00 weer zijn dus dan bekijk ik wel even wat de status is van dit topic. Ik vind het nog echt lastig om mijn stem uit te brengen.

Ik ben de laaste uren ook niet actief ivm werk. (werken wij toevallig bij hetzelfde bedrijf? :D)

Maar, is voten eigenlijk verplicht deze editie? (ivm in-active spelers)

z1000: Nee want Whami zegt dat er qua personen enkel een hint naar een cult instaat. Dus als de hint op Orgineel slaat, is die cult.
Wel is er nog een 3de hint (-2 -5 gedoe) die nog niet opgelost is. Die kan ook naar de cult verwijzen en dan verwijst dat getal naar een rol ipv naar een cult.

z1000: Nee want Whami zegt dat er qua personen enkel een hint naar een cult instaat. Dus als de hint op Orgineel slaat, is die cult.
Wel is er nog een 3de hint (-2 -3 gedoe) die nog niet opgelost is. Die kan ook naar de cult verwijzen en dan verwijst dat getal naar een rol ipv naar een cult.

Oke, dan zullen we het vanavond wel zien.

Terug
Naar boven