- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Personen raden random rollen. Als ze een raden is dit niet per se door tip in het verhaal te volgen.
2 tips in het verhaal wezen naar rollen (niet personen)
1 tip in het verhaal verwijst naar een cultist.
Het kan een connectie zijn, het kan er geen zijn. Ik zeg toch dat ik er nog niet uit ben?
Ik zeg alleen dat, als we ervan uitgaan dat die getallen op orgineel wijzen, dan is hij of de puzzelaar, of een cultist.

Heb je gelijk in, áls de hint naar Orgineel verwijst is hij cultist.
Dus ofwel is Orgineel cultist, ofwel zijn we de hint verkeerd aan het oplossen. Maar Whami zegt dat er qua spelers enkel een hint naar een cultist inzit, dus iets anders is de persoon naar wie de hint verwijst dan niet, lijkt me.
Iemand overigens al verder nagedacht over de tekst onderin het plaatje : Jaded 2007.
Ja dat hebben we gezien bij het vorige spelDoe maar 3xOrgineel dan. Lijkt mij net iets te toevallig dat dat nummer overeenkomt met een post in een ander weerwolfspel, van een speler die nu ook meedoet, dus denk dat die hint wel klopt. En iets beters heb ik niet om op af te gaan![]()

Gedaan. Zie srs niks
---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 15:39 ----------
NFS -2&-5 Dit is het enigste wat ik tegenkom
Ik ga zo van stage naar huis en moet dan werken. Zal er pas rond 22:00 weer zijn dus dan bekijk ik wel even wat de status is van dit topic. Ik vind het nog echt lastig om mijn stem uit te brengen.
)z1000: Nee want Whami zegt dat er qua personen enkel een hint naar een cult instaat. Dus als de hint op Orgineel slaat, is die cult.
Wel is er nog een 3de hint (-2 -3 gedoe) die nog niet opgelost is. Die kan ook naar de cult verwijzen en dan verwijst dat getal naar een rol ipv naar een cult.