- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En verder heb ik nog geen enkele eerste ronde meegemaakt waar her en der mensen beschuldigd worden, maar bij 1 persoon er een aantal mensen in de verdediging schieten. Orgineel wordt niet zo beschermt. Maar als ik op Unknown stem is het plots een cult trein (alleen ik), mogen we geen sterke spelers het spel uit werken en kunnen we beter inactievelingen wippen (dat was unknown toch wel zeer erg tot het moment van beschuldiging).Rob G heeft zodadelijk een sollicitatiegesprek en is dus even off.
Volgens mij ben jij de enige die de verdacht en speler in de gaten houden grap niet helemaal door heeft Z.
Jimbooo leek tot gisteren nog de enige die mee speelde, dus vandaar mijn 'grap'. Moge het aanleiding zijn om me te hangen.
Verder zijn er wel meer spelers verdacht stil, totdat er beschuldigingen zijn kant op kwamenEn verder heb ik nog geen enkele eerste ronde meegemaakt waar her en der mensen beschuldigd worden, maar bij 1 persoon er een aantal mensen in de verdediging schieten. Orgineel wordt niet zo beschermt. Maar als ik op Unknown stem is het plots een cult trein (alleen ik), mogen we geen sterke spelers het spel uit werken en kunnen we beter inactievelingen wippen (dat was unknown toch wel zeer erg tot het moment van beschuldiging).
Naja, tot nu toe is er geen enkel beter alternatief, behalve random stemmen. Mijn stem op unknown was ook semi random, de hint was ook erg ver gezocht. Maar blijkbaar mag hij er niet uit. En dat maakt voor mij die random stem wel logischer.

Rob G heeft zodadelijk een sollicitatiegesprek en is dus even off.
Volgens mij ben jij de enige die de verdacht en speler in de gaten houden grap niet helemaal door heeft Z.
Jimbooo leek tot gisteren nog de enige die mee speelde, dus vandaar mijn 'grap'. Moge het aanleiding zijn om me te hangen.
Verder zijn er wel meer spelers verdacht stil, totdat er beschuldigingen zijn kant op kwamenEn verder heb ik nog geen enkele eerste ronde meegemaakt waar her en der mensen beschuldigd worden, maar bij 1 persoon er een aantal mensen in de verdediging schieten. Orgineel wordt niet zo beschermt. Maar als ik op Unknown stem is het plots een cult trein (alleen ik), mogen we geen sterke spelers het spel uit werken en kunnen we beter inactievelingen wippen (dat was unknown toch wel zeer erg tot het moment van beschuldiging).
Naja, tot nu toe is er geen enkel beter alternatief, behalve random stemmen. Mijn stem op unknown was ook semi random, de hint was ook erg ver gezocht. Maar blijkbaar mag hij er niet uit. En dat maakt voor mij die random stem wel logischer.
Later vandaag eens kijken welke richting alles opgaat met de overige hints die nog niet opgelost zijn.
Toch iig 3 kansen gebruiken voor de onbekende rollen![]()
Gambler
Warlock
Angel
Of toch daniel20 omdat ie niet gezellig wolf avatartje meedoet, heeft hij soms wat te verbergen?
don't Judge meIk kan niet zonder mijn eigen avatardon't Judge me
Toch wel een non argument daniel..
Denk toch dat we deze speler in de gaten moeten houden.
not this shit again.
Jij snapt mij nog niet. Neem je rol in je achterhoofd

not this shit again.
Ik werd gek over hoe vaak dat gezegd was gisteren![]()
Had geen idee wat Warlock betekende en zou met nee antwoorden maar volgens Google betekend het zwarte magier.Later vandaag eens kijken welke richting alles opgaat met de overige hints die nog niet opgelost zijn.
Toch iig 3 kansen gebruiken voor de onbekende rollen![]()
Gambler
Warlock