Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Rob G, de legend is still, naar zijn misstap van gister. Hij beschreef het tenslotte als een grapje...

Rob G heeft zodadelijk een sollicitatiegesprek en is dus even off.

Volgens mij ben jij de enige die de verdacht en speler in de gaten houden grap niet helemaal door heeft Z.

Jimbooo leek tot gisteren nog de enige die mee speelde, dus vandaar mijn 'grap'. Moge het aanleiding zijn om me te hangen.

Verder zijn er wel meer spelers verdacht stil, totdat er beschuldigingen zijn kant op kwamen ;) En verder heb ik nog geen enkele eerste ronde meegemaakt waar her en der mensen beschuldigd worden, maar bij 1 persoon er een aantal mensen in de verdediging schieten. Orgineel wordt niet zo beschermt. Maar als ik op Unknown stem is het plots een cult trein (alleen ik), mogen we geen sterke spelers het spel uit werken en kunnen we beter inactievelingen wippen (dat was unknown toch wel zeer erg tot het moment van beschuldiging).

Naja, tot nu toe is er geen enkel beter alternatief, behalve random stemmen. Mijn stem op unknown was ook semi random, de hint was ook erg ver gezocht. Maar blijkbaar mag hij er niet uit. En dat maakt voor mij die random stem wel logischer.

Volgens mij ben jij de enige die de verdacht en speler in de gaten houden grap niet helemaal door heeft Z.

Jimbooo leek tot gisteren nog de enige die mee speelde, dus vandaar mijn 'grap'. Moge het aanleiding zijn om me te hangen.

Verder zijn er wel meer spelers verdacht stil, totdat er beschuldigingen zijn kant op kwamen ;) En verder heb ik nog geen enkele eerste ronde meegemaakt waar her en der mensen beschuldigd worden, maar bij 1 persoon er een aantal mensen in de verdediging schieten. Orgineel wordt niet zo beschermt. Maar als ik op Unknown stem is het plots een cult trein (alleen ik), mogen we geen sterke spelers het spel uit werken en kunnen we beter inactievelingen wippen (dat was unknown toch wel zeer erg tot het moment van beschuldiging).

Naja, tot nu toe is er geen enkel beter alternatief, behalve random stemmen. Mijn stem op unknown was ook semi random, de hint was ook erg ver gezocht. Maar blijkbaar mag hij er niet uit. En dat maakt voor mij die random stem wel logischer.

Iets speculeren en vervolgens zeggen "Snapt niemand de grap" is wel verdacht voor welke rol dan ook! :D

Maar succes zometeen bro, waar heb je een solli zometeen?

Ik verdenk hem inderdaad, met de onderbouwing die ik al heb gegeven. In jouw 2e stuk geef ik gelijk. Alleen het deel met Remi en de cultrein heb ik even gemist. Als jouw stem in ieder geval random was op remi en er schoten direct spelers in de verdediging zou dat idd veel kunnen zeggen over zijn rol.

Later vandaag eens kijken welke richting alles opgaat met de overige hints die nog niet opgelost zijn.

Toch iig 3 kansen gebruiken voor de onbekende rollen:)

Gambler
Warlock
Angel

Nice, gambler en angel klinken goed. Ben benieuwd naar een reactie mocht het een rol zijn.

Tjonge ben slecht in dit spel heb geen flauw idee. Ja allay cat ivm die zwarte kat? Of toch daniel20 omdat ie niet gezellig wolf avatartje meedoet, heeft hij soms wat te verbergen?

Lastig

zolang jullie maar weten dat ik je in de gaten hou

• Topic Starter Topic Starter
Later vandaag eens kijken welke richting alles opgaat met de overige hints die nog niet opgelost zijn.

Toch iig 3 kansen gebruiken voor de onbekende rollen:)

Gambler
Warlock
Had geen idee wat Warlock betekende en zou met nee antwoorden maar volgens Google betekend het zwarte magier.

Binnenkort ontvang je 2 tips (inclusief van de vorige rol die je rade.

Magier945218.png

De enige redenering die ik momenteel volg, is die van Jimbooo (en deels Unknown), namelijk dat de getallen uit het verhaal de nummer van een post is, en dus die van orgineel. De kans dat Whami een paar (honderd?) getallen heeft ingegeven om uit te komen bij een post van Unknown, lijkt me kleiner dan dat hij één van de vorige spellen heeft geopend, een post van orgineel heeft gezocht en dan het nummer bovenaan in de URL hier heeft neergeplakt, samen met een paar 000'en, om het toch niet te duidelijk te maken.

Of dit nu moet slaan op één van de twee goede rollen uit het verhaal, of op de ene cult, daar ben ik nog niet over uit. Als de witte tekens ^ en * uitkomen op kruiswoordraadsel, lijkt me dat deze witte tekens (=rol) gekoppeld zijn aan de witte getallen (= speler).

golderado is goed bezig :D

golderade heeft al veel hints

die moeten we in de gaten houden

WTF???

Terug
Naar boven