Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
rob G is ook maar verdacht stil. (geen sollicitatie meer) hij kijkt al aardig lang mee vandaag.

De hint in de begintekst is met de 5 en ik heb Woopy niks zien doen
Dus of jij of hij is aan t naaien
Z1000 doet sowieso raar (verdacht zou ik zelfs durven zeggen).
Beweert de getallen niet te kunnen vinden, zelfs niet nadat is gezegd waar ze staan. Vervolgens zegt hij dat ze ook naar een goede kunnen verwijzen terwijl al is duidelijk gemaakt dat dat niet kan. En daarna verkloot hij de quote van Woopy.

Ik blijf ook nog even bij mijn stem op UnknownDBB.

Al twijfel ik nog wel tussen hem en orgineel.

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 16:13 ----------

rob G is ook maar verdacht stil. (geen sollicitatie meer) hij kijkt al aardig lang mee vandaag.

Ja een sollicitatie is hier 2 straten verderop en duurt 15 minuten :rolleyes:

eerste stemronde is altijd zo onoverzichtelijk, gek word je ervan

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 16:17 ----------

51 paginas is al het dubbele van de meeste weerwolfspellen die er in het verleden geweest zijn xd

Tot nu toe met de getalletjes en verwijzingen naar posts uit vorige spellen, snap ik er nog niet veel van.

Ben meer van het simpele denken zoals die kat enzo. Kunnen jullie je stem beetje motiveren zodat ik kan kijken om eventueel daarin mee te gaan anders kom ik op alley cat uit of heel kinderachtig van mij daniel20 ivm avatartje.:D

2 keer achter elkaar dezelfde hint tussen 2 spellen naar dezelfde persoon is wel heel erg opzichtig

eerste stemronde is altijd zo onoverzichtelijk, gek word je ervan

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 16:17 ----------

51 paginas is al het dubbele van de meeste weerwolfspellen die er in het verleden geweest zijn xd

Komt omdat er een weekend tussen zat, maargoed

Voor de mensen die op mij stemmen (Rob G en Sjors26)

Het zou fijn zijn als jullie even uitleggen waarom je op mij stemt zodat ik uberhaupt een kans maak om die argumenten te weerlegen want op mij stemmen en geen uitleg erbij geven is nogal waardeloos.

Daarnaast begrijp ik je gedachtegang echt totaal niet Rob G..
Op mij stemmen terwijl de hint duidelijk van geen kant klopt en tenslotte naar een ander persoon wijst:rolleyes:

Komt omdat er een weekend tussen zat, maargoed

Voor de mensen die op mij stemmen (Rob G en Sjors26)

Het zou fijn zijn als jullie even uitleggen waarom je op mij stemt zodat ik uberhaupt een kans maak om die argumenten te weerlegen want op mij stemmen en geen uitleg erbij geven is nogal waardeloos.

Daarnaast begrijp ik je gedachtegang echt totaal niet Rob G..
Op mij stemmen terwijl de hint duidelijk van geen kant klopt en tenslotte naar een ander persoon wijst:rolleyes:

klopt, echt veel wijzer word je er niet van, cults zijn door de trollen er niet uit te halen nu

Ga wel mee op orgineel.
Wel jammer want hij is altijd wel een actieve speler, maar meeste kans dat hij een cult is.

Mocht hij inderdaad cult zijn dan kunnen we inmiddels wel stellen dat Suus en Rob G ook cult zijn. (heeft Rob eindelijk zijn zin gekregen kennelijk :))

Terug
Naar boven