- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had jij of iemand anders toch al eens gezegd? Nee zo geen rol.
Had jij of iemand anders toch al eens gezegd? Nee zo geen rol.
zou best kunnen bro, excuses.Personen raden random rollen. Als ze een raden is dit niet per se door tip in het verhaal te volgen.Dacht dat er maar 2 rollen in het verhaal zaten, 1 goede en 1 slechte![]()
De enige redenering die ik momenteel volg, is die van Jimbooo (en deels Unknown), namelijk dat de getallen uit het verhaal de nummer van een post is, en dus die van orgineel. De kans dat Whami een paar (honderd?) getallen heeft ingegeven om uit te komen bij een post van Unknown, lijkt me kleiner dan dat hij één van de vorige spellen heeft geopend, een post van orgineel heeft gezocht en dan het nummer bovenaan in de URL hier heeft neergeplakt, samen met een paar 000'en, om het toch niet te duidelijk te maken.
Of dit nu moet slaan op één van de twee goede rollen uit het verhaal, of op de ene cult, daar ben ik nog niet over uit. Als de witte tekens ^ en * uitkomen op kruiswoordraadsel, lijkt me dat deze witte tekens (=rol) gekoppeld zijn aan de witte getallen (= speler).

Is al in heel veel verhalen in vorige spelletjes dat hints gewoon in het wit verborgen staan ivm de witte achtergrond van het forum. Dus om nu te beweren dat die 2 hints samenhangen omdat ze beide in het wit staan, is nogal een rare redenatie![]()
ze begon te trillen patrick
Net terug van me werk, wow gelijk 5 pagina's teruglezen![]()
Gamerep word ook niet vaak teruggeven he...
Edit: trouwens een idee Whami om in de OP een aantal links te zetten met de verhalen? Zodat je niet steeds alles moet terugzoeken![]()

Game-rep wordt door vrijwel iedereen heen en weer gestuurd. Dus denk dat je wat vaker af moet geven!![]()
Scuzi!je hebt de afgelopen 24 uur te veel karma gegeven, probeer het later nog eens.