Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
deze namen heb ik sinds de start niet meer zien posten; iemand op-aanmerkingen? (want volgens mij kijk ik mis)

3. Alley Wolf
16. Kane
21. FREAKING HUGE

/ Dan kan ik namelijk gaan stemmen op een van deze personen, moet over 10 minuten weg.

Nvm

Laatst bewerkt:
deze namen heb ik sinds de start niet meer zien posten; iemand op-aanmerkingen? (want volgens mij kijk ik mis)

3. Alley Wolf
16. Kane
21. FREAKING HUGE

/ Dan kan ik namelijk gaan stemmen op een van deze personen, moet over 10 minuten weg.

Zo'n stem is nutteloos. Stem op degene die verdacht wordt of op degene die de "verdachte" verdenken... Dat geeft veel meer duidelijkheid...

markrot had al iets gpost over niet actief ofzo vandaag dacht ik te zien staan, van kane karma gehad en alley heeft ook al het een en ander gepost, die andere mensen niet

Bij het vorige spel zijn er inactieven uit geschreven, volgens mij waren dat 5 personen oid, of misschien zelfs 6? Daartussen zat 1 cult. Stemmen op inactieven lijkt me dus beetje nutteloos.

Waar is Biobeast eigenlijk?

Zo'n stem is nutteloos. Stem op degene die verdacht wordt of op degene die de "verdachte" verdenken... Dat geeft veel meer duidelijkheid...

Ja maar stemmen op iemand die jullie verdenken is ook 'nutteloos'.

dadelijk stem ik een rol eruit die ik wel leuk vond??? en dan??:(

Bij het vorige spel zijn er inactieven uit geschreven, volgens mij waren dat 5 personen oid, of misschien zelfs 6? Daartussen zat 1 cult. Stemmen op inactieven lijkt me dus beetje nutteloos.

Waar is Biobeast eigenlijk?

Kun je voor de duidelijkheid nog is onderbouwen waarom je op mij stemt?

3. Alley Wolf
16. Kane
21. FREAKING HUGE

Alley Wolf is niemand, dus in die zin heb je gelijk. Maar dan kan je er ook niet op stemmen denk ik.

mijn karma is al op van het rondje van vanochtend, rare onzin

Ja maar stemmen op iemand die jullie verdenken is ook 'nutteloos'.

dadelijk stem ik een rol eruit die ik wel leuk vond??? en dan??:(

Nee het is totaal niet nutteloos.. Het geeft duidelijk de verhoudingen weer.

Tuurlijk kan het zo zijn dat 2 "burger" partijen momenteel op elkaar stemmen, maar de kans is er ook dat er een cultpartij vs een burgerpartij stemt. Mocht je 1 van de 2 wegstemmen zal het uiteindelijk altijd duidelijk geven.

Heb het idee dat de cults weer in hun vuistje lachen. Ze hoeven hem alleen maar in te tikken. Ikzelf heb nog geen idee op wie te stemmen. Hoop dat er nog wat ideeen komen. Zo naar huis dan even goed lezen.

Heb het idee dat de cults weer in hun vuistje lachen. Ze hoeven hem alleen maar in te tikken. Ikzelf heb nog geen idee op wie te stemmen. Hoop dat er nog wat ideeen komen. Zo naar huis dan even goed lezen.

Sterke verdediging! Ik ben volledig overtuigd dat je geen cult bent, echt waar!

wel vervelend dat sommige mensen de zelfde ava hebben

Jullie hebben dezelfde avatar! Als dat niet verdacht is.

Is altijd zo de eerste ronde.. De kans dat er een burger uitgestemd wordt de 1ste is vele male groter dan dat er een cultist uitgestemd wordt. Enige taak die de burgers hebben in de 1ste ronde is zo min mogelijk verwarring te veroorzaken.. Uiteindelijk zullen alle burgers daar hun voordeel uit halen..

Daarom zal het fijn zijn als Rob G gewoon even uitlegt waarom hij op mij stemt.. Want mocht ie aan de goede kant staan dan zal het hem ook ten goede komen..

Daarnaast mochten zijn argumenten zo geweldig zijn dan hoeft ie niet bang te zijn voor tegenargumenten lijkt me. Je bent alleen bang voor tegenargumenten indien je zelf doorhebt dat je eigen argumentatie gebrekkig is,

Terug
Naar boven