- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deze namen heb ik sinds de start niet meer zien posten; iemand op-aanmerkingen? (want volgens mij kijk ik mis)
3. Alley Wolf
16. Kane
21. FREAKING HUGE
/ Dan kan ik namelijk gaan stemmen op een van deze personen, moet over 10 minuten weg.
Zo'n stem is nutteloos. Stem op degene die verdacht wordt of op degene die de "verdachte" verdenken... Dat geeft veel meer duidelijkheid...
en dan??
Bij het vorige spel zijn er inactieven uit geschreven, volgens mij waren dat 5 personen oid, of misschien zelfs 6? Daartussen zat 1 cult. Stemmen op inactieven lijkt me dus beetje nutteloos.
Waar is Biobeast eigenlijk?
Alley Wolf is niemand, dus in die zin heb je gelijk. Maar dan kan je er ook niet op stemmen denk ik.deze namen heb ik sinds de start niet meer zien posten; iemand op-aanmerkingen? (want volgens mij kijk ik mis)
3. Alley Wolf
16. Kane
21. FREAKING HUGE
/ Dan kan ik namelijk gaan stemmen op een van deze personen, moet over 10 minuten weg.
Ja maar stemmen op iemand die jullie verdenken is ook 'nutteloos'.
dadelijk stem ik een rol eruit die ik wel leuk vonden dan??
![]()
Kun je voor de duidelijkheid nog is onderbouwen waarom je op mij stemt?
Heb het idee dat de cults weer in hun vuistje lachen. Ze hoeven hem alleen maar in te tikken. Ikzelf heb nog geen idee op wie te stemmen. Hoop dat er nog wat ideeen komen. Zo naar huis dan even goed lezen.
Heb het idee dat de cults weer in hun vuistje lachen. Ze hoeven hem alleen maar in te tikken. Ikzelf heb nog geen idee op wie te stemmen. Hoop dat er nog wat ideeen komen. Zo naar huis dan even goed lezen.