- Waardering
- 496
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus als ik het goed begrijp kan jij als ik jou een nummer van een post geef uitzoeken waar die op uitkomt zonder de zoekfunctie te gebruiken? Show me. 7160557

Mocht er geen quote in die post staan dan zou die post geen link hebben met dat nummer en zou hij dus ook nooit gevonden zijn.Enige reden waarom ik op origineel stem is omdat een post van hem gequote wordt in de post met dat nummer.
Mocht er geen quote in die post staan dan was het UnknowDBB geweest waar ik mijn stem op uitgebracht zou hebben.
Lol, dit dus.
Optie 4:
Zowel Orgineel als Unknown zijn burger en zoals ieder potje zitten we weer tussen twee burgers te kiezen.

Zeg ik toch helemaal niet
Als je rechts boven in je post kijkt, zie je je postnr. Als je daar met je muis over gaat, krijg je het soort nummer waarop in dit geval gezocht is. Dat zeg ik.
No offence maar jullie verklappen wel veel rollen door middel van jullie speculaties.
Ben off tot 22:30, maar mijn stem blijft op kane staan ivm in-activiteit imo
En een hint in een hint lijkt me wel ver gezocht, zelfs voor dit spel.
Ja dat dacht ik ook. Totdat ik bij de vorige pot van Remi een hint kreeg. Met daarin een hint. Misschien dat ik daarom wel op hem stem. Omdat deze hint in een hint de ultieme actie van whami zou zijn om Remi te straffen.
Snap echt niet dat Remi zo veel stemmen heeft al.
True... Als hij evil is, dan is het een gevaarlijke speler.
Maar als hij goed is dan heb je er veel aan.
Zowiezo eerste ronde er uit stemmen is zonde.
Als ik het goed begrijp stemmen we op orgineel omdat hij post 6866376 heeft? Ik volg jullie redenatie tot op een zekere hoogte en er zit zonder meer een kern van waarheid in. Twee dingen baren me echter zorgen, (1) waarom heeft Whami de 3 nullen erbij gezet en (2) puur met dat getal zou je NOOIT op de post van orgineel zijn uitgekomen. De zoekfunctie verwijst naar een post van remi, waarin hij orgineel quote.
Dat zou betekenen dat er een hint in een hint verwerkt zit, hintception. Persoonlijk koop ik het niet zo. Als deze hint al ergens heen zou verwijzen, dan zou het naar mijn mening unknown betreffen. Echter, ik denk niet dat de cijfers goed geinterpreteerd zijn. Jullie vergeten allemaal de drie nullen die er nog achter staan.
MAAR ik denk wel dat we hier iets te pakken hebben. Jimboo, heeft iets ontzettend tactisch gedaan door direct met dat cijfer te verwijzen naar orgineel ofwel is hij gewoon goudeerlijk. Als we van het eerste uitgaan, zou idealiter niemand dat voor zichzelf gechecked hebben en was orgineel zonder meer de bad guy. Echter, bij het zelf checken blijkt dat de post van remi alleen gevonden kan worden met dat nummer. Hoewel ik er bij blijf dat de nummers niet goed geinterpreteerd zijn is het nu wel duidelijk dat door die cijfers of unknowndbb of orgineel gaat hangen. Toen in eerste instantie de vinger werd gewezen naar unkowndbb werd er door verschillende mensen (dezelfde mensen die nu op origneel stemmen) heel defensief gereageerd. Er wordt nu door meerdere gestemd op orgineel en behalve van orgineel is geen tegenwoord ontvangen.
Twee mogelijkheden:
1. Unknown is cult.
Waarom?
- Zoektocht met het getal brengt je bij een post van Remi
- Toen geopperd werd dat verwezen kon worden naar Remi met de getallen zijn meerdere mensen gelijk daar tegenin gegaan. Diezelfde mensen zijn nu degene die op orgineel stemmen.
2. orgineel is cult
Waarom?
Het nummer is een nummer dat verwijst naar een post die hij in het vorige weerwolfspel had.
Ik ben er nog niet uit, maar ik neig momenteel meer naar 1... Hoor graag hoe jullie hierover denken.
Dit is dus precies mijn beredenering.
Wat ik me ook afvraag. De code leidt naar een post van Remi. Echter, Remi geeft al aan dat dat andersom niet werkt. Vanuit de post van Remi zou je nooit kunnen verzinnen dat dat getal naar zijn post zou leiden.
Hoe werkt die search engine? Waarom kom je als je een getal intypt bij een post van een speler uit. En belangrijker. Kan je vanuit de post van die speler dus dat getal bepalen.
Nog een toevoeging.
Optie 3:
Zowel Orgineel als unkown zijn cult. Ze weten dat een van de twee gaat hangen door jimboo zijn post. Dus wordt orgineel door de cults nu opgeofferd. Zou kunnen verklaren waarom er zo weinig tegengas is tegen het hangen van orgineel.
Either way, als het 1 van deze twee word en het blijkt een burger te zijn heeft de ander de volgende dag mijn stem.
Enige reden waarom ik op origineel stem is omdat een post van hem gequote wordt in de post met dat nummer.
Mocht er geen quote in die post staan dan was het UnknowDBB geweest waar ik mijn stem op uitgebracht zou hebben.
Mocht er geen quote in die post staan dan zou die post geen link hebben met dat nummer en zou hij dus ook nooit gevonden zijn.
Ja dat dacht ik ook. Totdat ik bij de vorige pot van Remi een hint kreeg. Met daarin een hint. Misschien dat ik daarom wel op hem stem. Omdat deze hint in een hint de ultieme actie van whami zou zijn om Remi te straffen.

Het is echt een hoop gelul in de ruimte..
Nogmaals met de cijfers 6866376 kom je inderdaad op mijn post.
Echt mijn postnummer is 6866381 (http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/weerwolf-game-6-trollhunterz-311064/index20.html#post6866381)
Die hele k*t theorie klopt van geen kant.. Want hoe kon whami weten dat deze cijfers "6866376" naar mijn post zouden wijzen? Dat zou hij niet kunnen weten wat deze cijfers verschillen van mijn werkelijke postnummer... Dus dan is er maar 1 optie.. hij typte random nummers in in de searchbar totdat hij kwam op mijn post..
Het enige probleem met die achterlijke theorie is dat er MILJOENEN posts zijn op DBB... dat betekent dat de kans dat random cijfers op mijn post verwijzen 0,0001142 is. (totaal aantal post gedeeld door mijn totaal aantal posts )
De kans dat Whami 100x random cijfers heeft in moeten tikken totdat hij bij 1 van mijn post zal komen is nagenoeg 88%. Jullie denken serieus dat hij random cijfers heeft ingetikt in de searchbar totdat hij mijn post kwam? Waarom niet gewoon mijn postnummer noteren,, veel makkelijker lijkt me.
Op mij stemmen vind ik prima, doe het alleen met degelijke argumenten.. Die hele nummer theorie die naar mij verwijst slaat totaal nergens op.
Als jij zijn post niet had gequote waren met dat nummer we nergens op uitgekomen. Nergens. Als dit daadwerkelijk de hint is, waar ik nog steeds niet overtuigd van ben. Denk je serieus dat het toeval is?
Type de nummers in op google, je komt nergens op uit. Gooi de nummers in google met dbb, of dutchbodybuilding forum, of weerwolfspel en je komt alsnog nergens bij uit. Gooi de nummers in de zoekfunctie op dbb, kom uit op jouw post waarin je orgineel quote die met zijn originele post dat post nummer heeft. Toeval? Geen idee. Lijkt me dat Whami zijn hints wel checked.
Neemt niet weg dat we nog steeds drie nullen weglaten..
Nee.. het is geen toeval ... Whami kan gewoon de post van Orgineel gequote hebben en zo het postnummer genoteerd hebben.
En of Whami heeft zijn hint niet gecheckt of hij heeft de hint wel gecheckt, zag dat het naar mijn post verwees waarin ik Orgineel verwees en dacht.. "Ow dat zorgt misschien voor ectra verwarring"
Nogmaals dat die cijfers naar mij verwezen kon hij van tevoren nooit weten. En de kans dat hij 100 keer random cijfers moest intypen om op mijn post te komen is 88 procent.... Dat moet toch wel duidelijk maken dat de kans erg klein is... En de kans dat hij 100 keer gokte en de nummers naar mijn post verwees en ook het postnummer is van Orgineel is
waarschijnlijk zo rond de 99%... Conclusie hij heeft geen nummers gegokt... Of die nummer verwijzen gewoon naar Orgineel of de cijfers hebben een andere betekenis, maar de cijfers verbinden naar mij is echt belachelijk
Edit: Hoe the **** komen jullie er eigelijk bij dat die cijfers naar een slecht persoon leiden?
Nee.. het is geen toeval ... Whami kan gewoon de post van Orgineel gequote hebben en zo het postnummer genoteerd hebben.
En of Whami heeft zijn hint niet gecheckt of hij heeft de hint wel gecheckt, zag dat het naar mijn post verwees waarin ik Orgineel verwees en dacht.. "Ow dat zorgt misschien voor ectra verwarring"
Nogmaals dat die cijfers naar mij verwezen kon hij van tevoren nooit weten. En de kans dat hij MINIMAAL 100 keer random cijfers moest intypen om op mijn post te komen is 88 procent.... Dat moet toch wel duidelijk maken dat de kans erg klein is... En de kans dat hij MINIMAAL 100 keer moet gokken en zodat de nummers naar mijn post verwees en ook het postnummer is van Orgineel is
waarschijnlijk zo rond de 99%... Conclusie hij heeft geen nummers gegokt... Of die nummer verwijzen gewoon naar Orgineel of de cijfers hebben een andere betekenis, maar de cijfers verbinden naar mij is echt belachelijk
Edit: Hoe the **** komen jullie er eigelijk bij dat die cijfers naar een slecht persoon leiden?