XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Onzin. Je staat zelf op 4 stemmen en er is even zoveel aanleiding geweest om de hint van orgineel op jou te zetten. Helemaal niet alle cults hadden massaal op jou hoeven stemmen. Slechts een enkeling had hoeven wisselen. -1 bij orgineel, +1 bij jou, dan gaat het snel.

Maar prima. Have it your way, we zullen vanavond zien.

My way? er zijn 6 overige mensen die op Orgineel stemmen..

Vind het alleen raar dat je je stem op mij laat... Makkelijk om strax te zeggen "Ow zie je wel, wist dat Orgineel burger was" en vervolgens de stemming op dag 2 naar mij verplaatsen.

Nou wil ik hiermee niet zeggen dat je cult bent.. alleen dat het erg makkelijk is om mensen iets te verwijten en zelf zonder oplossingen te komen

de berichten gaan sneller dan dat ik ze kan lezen maar heb er een paar uit gehaald waar ik wel een reactie op waard vindt.

Dit lijkt me niet verstandig. zoals al genoemd kunnen die personen gewoon een reden hebben dat ze pas vnv komen en waarschijnlijk wel goed. daarnaast heb ik alley en kane meerdere keren zien posten. met name in de aanloop van dit spel waren ze actief genoeg. dus ik vindt dit een vreemde redenering.

als je rechts boven van een post op het postnummer klikt. krijg je in je url balk een cijfer van de postcount. deze kun je zoeken en heb het enkele keren random geprobeerd maar kom daar dan wel mee uit bij het juiste topic maar zit telkens een paar posts naast de juiste post (de post waar ik het nr vandaan haalde)
maar zal vast wel mogelijk zijn op de een of andere manier?

Jimbooo en whami hebben het geweten of ontdekt (mits dit de oplossing van de hint ZOU zijn)

hier met name je laatste zin over jimbooo. jimbooo is de enige die moeite doet om een hint te ontcijferen of erover nadenkt en een mogelijk resultaat heeft gepost. vindt het verder een te sterke speler om er direct uit te stemmen omdat hij over een hint nadenkt. lijkt me zeker geen slecht persoon dus zou zonder zijn hem te verliezen.

mijn theorie:

WTF ZIJN WE MEE BEZIG

ok

unknown en orgineel zijn imo beide geen cult? het is goed bedacht dat die hint naar hen leidt, maar ik denk dat we er naast zitten. dan zou mijn oplossing van die nummers nog beter zijn, maar dat wordt totaal genegeerd (of dat komt doordat ik goed zit en de cults dat willen verbergen weet ik niet?) In ieder geval zijn het in mijn ogen niet jimboo unknown of orgineel die we moeten hangen.

wie wel dan?
ik twijfel nu over Golderado door zijn verdachte manier van posten en het simpelweg volgen van de aanleidingen die door imo goeden worden gegeven.

2e optie is voor mij biobeast, ik vindt het wel iets voor whami om het getal 42 te gebruiken (krijg je wanneer je de 10 cijfersoptelt. 42 is namelijk het antwoord op de ultieme vraag (google het maar eens) post 42 is van bio.

ik kijk nog even naar de verdere ontwikkelingen voordat ik stem

Gast hij neemt toch overduidelijk Jimboo in bescherming. Waarom zou hij dat doen? Jimboo is denk de cult of de wolf. Want hij komt met zeer weinig verweer. Hij wacht op cult ridders die de problemen oplossen.;)

Als jij de stemming enkel ziet als Remi VS Orgineel... dan JA.

Enkel zijn er ook sommige die simpelweg de "hint" volgen

Nee ik had het erover wie genoemd werden in de stemming en daarna in bescherming werd genomen, volgens mij alleen jij.

Of nee Jimboo ook trouwens

My way? er zijn 6 overige mensen die op Orgineel stemmen..

Vind het alleen raar dat je je stem op mij laat... Makkelijk om strax te zeggen "Ow zie je wel, wist dat Orgineel burger was" en vervolgens de stemming op dag 2 naar mij verplaatsen.

Nou wil ik hiermee niet zeggen dat je cult bent.. alleen dat het erg makkelijk is om mensen iets te verwijten en zelf zonder oplossingen te komen

Ik heb mijn redenen meerdere malen gegeven. Die vind ik op dit moment aannemelijker dan die voor orgineel. En die stem op jou is niet meer relevant. Orgineel wordt ruimschoots overstemd. Ik kan nu nog wel wisselen maar dat doet er toch niet meer toe.

Ik heb mijn redenen meerdere malen gegeven. Die vind ik op dit moment aannemelijker dan die voor orgineel. En die stem op jou is niet meer relevant. Orgineel wordt ruimschoots overstemd. Ik kan nu nog wel wisselen maar dat doet er toch niet meer toe.

Dus je vind mij nog steeds verdacht ?

Gast hij neemt toch overduidelijk Jimboo in bescherming. Waarom zou hij dat doen? Jimboo is denk de cult of de wolf. Want hij komt met zeer weinig verweer. Hij wacht op cult ridders die de problemen oplossen.;)
Ja man, als wolf zijnde ga ik meteen mijn leven op het spel zetten door een "valse" hint te posten :roflol:

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 20:47 ----------

Nee ik had het erover wie genoemd werden in de stemming en daarna in bescherming werd genomen, volgens mij alleen jij.

Of nee Jimboo ook trouwens
vind jou ook verdacht, lees veel mee en post niets.

25% cult. Dus ca. 7 cults. Zie je ze allemaal rennen om orgineel te redden?

Nee. Dus burgertje hangt. We weten geen drol meer. Burgertje weg door de wolf vannacht. -2.
oa dit wat rob zegt. er wordt geen enkele moeite gedaan om hem te sparen en iedereen loop lekker mee, perfect voor cults die hoeven enkel een fout van een imo goed persoon te volgen nu.

daarnaast is de hint met de cijfers zoals al vaker gezegd op verschillende manieren in te vullen. hij komt nu toevallig op jou uit en op orgineel maar correspondeert in mijn ogen nog niet voldoende met één van beide om met zekerheid te zeggen dat het een cult is. mogelijk is het een afleiding. of een hint naar een goede rol. te veel onzekerheid

voor orgineel zie boven

unknown: zie geen reden om hem als slecht te bestempelen, doet actief mee maar heeft helaas het idee gekregen dat orgineel mogelijk cult is. de hint zou ook naar hem moeten leiden maar ook dat is voor mij te vaag. maar goed ik "denk" dat we er naast zitten he, helemaal zeker ben ik ook niet maar vanacht zullen we er achter komen dat we helemaal in de verkeerder hoek zitten (denk ik :p)

jimboo: de enige die serieus bezig is met het uitzoeken van een hint zouden we zeker niet weg moeten stemmen. zou voor de cults wel weer ideaal zijn als er minder naar ze gezocht wordt dus mensen die jimboo lopen te pushen zijn misschien bang dat hij ergens achter komt.

Sowieso zijn er een aantal spelers waarvan we weten dat ze dit spel goed spelen. Ervaren spelers. Die vandaag online zijn geweest en nog jack shit in dit topic gepost hebben.

hmm dat heb ik dan denk ik verkeerd gezien want zag hem niet jimbooo in bescherming nemen

maar goed ik neem zelf ook jimbooo in bescherming. maakt dat mij dan cult?

wanneer krijgt Golderado zijn hints en mag hij die hier subtiel delen of alleen als hij het antwoord zelf er op heeft gevonden? want anders had ik al wel wat van hem verwacht namelijk. en de cults konden hints blokeren voor de goede toch?

hmm dat heb ik dan denk ik verkeerd gezien want zag hem niet jimbooo in bescherming nemen

maar goed ik neem zelf ook jimbooo in bescherming. maakt dat mij dan cult?

wanneer krijgt Golderado zijn hints en mag hij die hier subtiel delen of alleen als hij het antwoord zelf er op heeft gevonden? want anders had ik al wel wat van hem verwacht namelijk. en de cults konden hints blokeren voor de goede toch?

Iedereen die jimboo in beschermd neemt zie ik als een cult ja

verhaal al 1000 keer gelezen snap nog steeds niet wat te stemmen :(

Ja man, als wolf zijnde ga ik meteen mijn leven op het spel zetten door een "valse" hint te posten :roflol:

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 20:47 ----------

vind jou ook verdacht, lees veel mee en post niets.

Werk tussendoor dus dan blijf ik in het topic.

Ik zei niet dat ik jou verdacht vind, ik zei dat je beschermd werd.

!. KnownDBB
2. Z1000
3. Alley Wolf
4. Daniel20
5. Snepke1990
6. lloydatoni
7. Markrot (weinig)
8. Wallied
9. Rob G
10. Jimbooo
11. IMBAathome
12. Quibus
13. Golderado
14. Biobeast
15. Woopy
16. Kane
17. WWE
18. orgineel
19. JoeyC
20. Flippie22
21. FREAKING HUGE
22. Sjors26
23. Roth
24. Tremendes
25. Jorgyboy
26. Suus141
27. Stefanovich
28. Pure B
29. Penose: (

29. Penose: (

Snap niet waarom er kamp remi of kamp orgineel wordt geroepen. Wat ik, en ik heb het idee dat Rob het met me eens is, al heel lang proberen duidelijk te maken is dat de hint verkeerd is geïnterpreteerd.

Deze hint, indien die correct is geïnterpreteerd, betrekt TWEE personen erin. Unknown en orgineel. Het zou verwijzen naar EEN slechte rol. Dus dat zou betekenen dat als unknown vandaag doodgaat en cult blijkt te zijn, orgineel burger is en vice versa. Waarom zou Whami dit in godsnaam doen..? Als deze rol verkeerd geinterpreteerd is, waar ik best wel van overtuigd bent, is de kans groter dat we nu twee burgers eruit gooien. En hoe verder hoe gaat, hoe meer ik ernaar neig dat zowel orgineel als unknown niet slecht is.

Juist die constatering laat me wederom bij jimboo uitkomen... Jimbooo geeft een oplossing voor een hint. Welliswaar heeft hij de loop ermee genomen, maar het is een oplossing die voor heel veel mensen logisch klinkt.. Daarnaast verwijst de hint naar 1 persoon die slecht is. Wat zou jimbooo ermee winnen om dit te doen vragen jullie? Simpel. Als jimbooo cult is, fl*kkeren wij vanavond een burger eruit. Als, wie van de 2 eruit gaat, degene een burger blijkt te zijn volgt de ander de volgende dag direct omdat wij vertrouwen in de hint. Met andere woorden, jimboo flikkert twee burgers eruit en zal pas zelf verdacht kunnen worden in de derde ronde. Tegen de tijd van die derde ronde kan hij zich gewoon indekken, onder het mon dat hij 'gewoon' probeerde om het op te lossen.

Misschien ben ik parranoid parrot, maar ik heb echt het idee wat we keihard ge****ed worden door jimbooo en hij keihard aan het lachen is.

Snap niet waarom er kamp remi of kamp orgineel wordt geroepen. Wat ik, en ik heb het idee dat Rob het met me eens is, al heel lang proberen duidelijk te maken is dat de hint verkeerd is geïnterpreteerd.

Deze hint, indien die correct is geïnterpreteerd, betrekt TWEE personen erin. Unknown en orgineel. Het zou verwijzen naar EEN slechte rol. Dus dat zou betekenen dat als unknown vandaag doodgaat en cult blijkt te zijn, orgineel burger is en vice versa. Waarom zou Whami dit in godsnaam doen..? Als deze rol verkeerd geinterpreteerd is, waar ik best wel van overtuigd bent, is de kans groter dat we nu twee burgers eruit gooien. En hoe verder hoe gaat, hoe meer ik ernaar neig dat zowel orgineel als unknown niet slecht is.

Juist die constatering laat me wederom bij jimboo uitkomen... Jimbooo geeft een oplossing voor een hint. Welliswaar heeft hij de loop ermee genomen, maar het is een oplossing die voor heel veel mensen logisch klinkt.. Daarnaast verwijst de hint naar 1 persoon die slecht is. Wat zou jimbooo ermee winnen om dit te doen vragen jullie? Simpel. Als jimbooo cult is, fl*kkeren wij vanavond een burger eruit. Als, wie van de 2 eruit gaat, degene een burger blijkt te zijn volgt de ander de volgende dag direct omdat wij vertrouwen in de hint. Met andere woorden, jimboo flikkert twee burgers eruit en zal pas zelf verdacht kunnen worden in de derde ronde. Tegen de tijd van die derde ronde kan hij zich gewoon indekken, onder het mon dat hij 'gewoon' probeerde om het op te lossen.

Misschien ben ik parranoid parrot, maar ik heb echt het idee wat we keihard ge****ed worden door jimbooo en hij keihard aan het lachen is.
Ben ik ook, maar meer omdat jij zulke complottheorieën bedenkt :roflol:

Perfect uitgelegd bro.
Ik snap de rol van Rob G ook niet helemaal.

Terug
Naar boven