XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
En dit is precies de reden waarom ik jou verdenk. Je reageert NERGENS inhoudelijk op. Je doet alles af als een :roflol: of lacht het weg.
mark-rutte31.jpg

pfff wat een gezeik, voel me nu echt k*t nu ik moet stemmen :(

:roflol:

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 21:07 ----------

Stefanovich op wie heb jij gestemd?

i am the lizard king, i can do anything aka jimbooo aka mr mojo risin

De monteur
De gelovige
De boswachter

hmm dat heb ik dan denk ik verkeerd gezien want zag hem niet jimbooo in bescherming nemen

maar goed ik neem zelf ook jimbooo in bescherming. maakt dat mij dan cult?

wanneer krijgt Golderado zijn hints en mag hij die hier subtiel delen of alleen als hij het antwoord zelf er op heeft gevonden? want anders had ik al wel wat van hem verwacht namelijk. en de cults konden hints blokeren voor de goede toch?

Heb de tips vanmiddag gehad, zoals te verwachten was zijn het de vaagst mogelijke hints (mag ze hier niet geven natuurlijk, maar de puzzelaar zal ze ook hebben gekregen, misschien dat hij er meer mee kan).

Enige dat ik kan zeggen over de hints voor mocht er vannacht iets naars gebeuren, dat ik alleen richting quibus zou zoeken, vind hem ook verdacht stil terwijl hij wel actief mee aan het lezen is. Toen iemand zijn naam zei over dit maakte hij snel een niets toevoegende post :)

Vanavond blijf ik bij orgineel maar ik zou toch vooral quibus in de gaten houden...

Zou idd een goede actie zijn van Jimbooo, maar wat als Jimbooo burger is ?

Dan krijgen we het gezeik Remi Vs Orgineel alsnog.. dus kies liever vandaag voor die duidelijkheid.

Kijk en ik volg de theorie van Roth helemaal. Maar dan zit jij daar tussen Remi. De weloverwogen speler die op dit moment gewoon niet logisch speelt. Orgineel geeft geen duidelijkheid. Klaar. Jimbooo zou nog meer duidelijkheid geven.

En dan die verdediging die je krijgt. Het zit me een beetje scheef. Dat is het. Je bent niet je normale goodguy. Je bent meer, mja, uit de brand geholpen hang een burger guy.

Een dode orgineel gaat ons iig 0 info geven. En het feit dat jij beweerd dat dat wel is dat vind ik wat scheef.

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 21:11 ----------

Ja die jimbooo loopt wel met zijn grote bek maar we kunnen hem er zo nog wel lachen uit wippen :eyebrow:

Zou idd een goede actie zijn van Jimbooo, maar wat als Jimbooo burger is ?

Dan krijgen we het gezeik Remi Vs Orgineel alsnog.. dus kies liever vandaag voor die duidelijkheid.

Als jimboo is burger sta ik wel even lelijk van mezelf te kijken. Wat betreft de duidelijkheid, ja daar heb je wel gelijk in. Neig ernaar om met je mee te gaan en orgineel te stemmen. Enige wat me zo erg tegenstaat is dat iedereen die inhoudelijk discussiert over de hint nog geen definitieve stem heeft uitgebracht en dat veel mensen die simpelweg zeggen "remi's verdediging klopt" al definitief op orgineel zitten. Heel veel stemmen op orgineel kwamen rustig erdoorheen terwijl post naar post van inhoudelijke discussies per minuut erbij vlogen. Pfff. One way to find out.

orgineel

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 21:15 ----------

Lol. Irritant mannetje. Ben er klaar mee, jimboo weigert om ook maar ergens op te reageren. Dan wil ik op een andere manier uitvinden waar die staat.

Deze stem zal niet meer veranderen: jimbooo

Heeft iemand de tussenstand?

Heb de tips vanmiddag gehad, zoals te verwachten was zijn het de vaagst mogelijke hints (mag ze hier niet geven natuurlijk, maar de puzzelaar zal ze ook hebben gekregen, misschien dat hij er meer mee kan).

Enige dat ik kan zeggen over de hints voor mocht er vannacht iets naars gebeuren, dat ik alleen richting quibus zou zoeken, vind hem ook verdacht stil terwijl hij wel actief mee aan het lezen is. Toen iemand zijn naam zei over dit maakte hij snel een niets toevoegende post :)

Vanavond blijf ik bij orgineel maar ik zou toch vooral quibus in de gaten houden...

tnx voor response, nou weet ik iig helemaal niet meer wie ik moet stemmen :roflol:

Kijk en ik volg de theorie van Roth helemaal. Maar dan zit jij daar tussen Remi. De weloverwogen speler die op dit moment gewoon niet logisch speelt. Orgineel geeft geen duidelijkheid. Klaar. Jimbooo zou nog meer duidelijkheid geven.

En dan die verdediging die je krijgt. Het zit me een beetje scheef. Dat is het. Je bent niet je normale goodguy. Je bent meer, mja, uit de brand geholpen hang een burger guy.

Een dode orgineel gaat ons iig 0 info geven. En het feit dat jij beweerd dat dat wel is dat vind ik wat scheef.

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 21:11 ----------

Ja die jimbooo loopt wel met zijn grote bek maar we kunnen hem er zo nog wel lachen uit wippen :eyebrow:

ben het hier wel mee eens. maar wtf waar ga ik op stemmen. ben bang dat ik bij gebrek aan opties mee ga op degene die zeker weten dood gaat. mocht orgineel dan goed zijn kan de magicman hem misschien wel weer tot leven wekken ofzo :dunno:

Je volgt de theorie van Roth in de trant van "De hint is een list van Jimbooo" maar 3 uur geleden haalde je dezelfde hint aan om op mij te stemmen... seems legit...

En dan het feit dat Orgineel je 0,0 info gaat geven is onwaar, maargoed ga die hele discussie niet aan.. Als je op Jimbooo wilt stemmen, ga je gang . Wil best volgen

Als jimboo is burger sta ik wel even lelijk van mezelf te kijken. Wat betreft de duidelijkheid, ja daar heb je wel gelijk in. Neig ernaar om met je mee te gaan en orgineel te stemmen. Enige wat me zo erg tegenstaat is dat iedereen die inhoudelijk discussiert over de hint nog geen definitieve stem heeft uitgebracht en dat veel mensen die simpelweg zeggen "remi's verdediging klopt" al definitief op orgineel zitten. Heel veel stemmen op orgineel kwamen rustig erdoorheen terwijl post naar post van inhoudelijke discussies per minuut erbij vlogen. Pfff. One way to find out.

orgineel

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 21:15 ----------

Lol. Irritant mannetje. Ben er klaar mee, jimboo weigert om ook maar ergens op te reageren. Dan wil ik op een andere manier uitvinden waar die staat.

Deze stem zal niet meer veranderen: jimbooo

Heeft iemand de tussenstand?
Doe dat man. De hint bevat 7 cijfers die perfect achtereenvolgens kloppen (waarvan de kans dat ie niet klopt dus extreem klein is) en volgens whami moet een hint die naar een speler wijst de cult zijn. Met andere woorden orgineel is duidelijk cult, dat jij van die vergezochte complottheorietjes gaat bedenken om mij eruit te stemmen slaat toch nergens op, al denk ik dat je niet slecht bent. Stem mij er maar uit joh, dan zijn jullie helemaal nergens morgen

tnx voor response, nou weet ik iig helemaal niet meer wie ik moet stemmen :roflol:

ben het hier wel mee eens. maar wtf waar ga ik op stemmen. ben bang dat ik bij gebrek aan opties mee ga op degene die zeker weten dood gaat. mocht orgineel dan goed zijn kan de magicman hem misschien wel weer tot leven wekken ofzo :dunno:

Gedraag je niet als een ****ingwijf stem gewoon:D

Zo ben klaar met trainen... Damn wat een hoop info.

Denk eerlijk gezegd dat de cults nu in hun vuistje lachen, en een nietszeggende stem plaatsen op een random persoon.

Door die handtekening van Pure B denk ik de hele tijd dat Arnold Schwarzenegger genomineerd is...

Die is wel verdacht

Nee kan nie weg nie..Alleen sluiten.:(

Sluit dan maar. :trollface:

Stemmen op jimbooo heeft absoluut geen nut, brah's. Als hij burger is, dan weten we geen reet. Orgineel of Remi, discussie blijft dezelfde.

Als hij cult is, weten we ook nog niets, omdat er enkel stemmen zijn op orgineel en remi en niemand die hem verdedigd.

Kans dat hij cult is lijkt me ook gewoon klein, simpelweg omdat hij dan de domste cult ooit zou zijn, door zich zo in de eerste ronde in de kijker te zetten en zonder hem op te hemelen; hij is best een goede speler. Paar games terug had hij snel hints door en zat hij vaak op het juiste spoor. Geen bewijs dat hij dat nu ook is, maar wel dat hij weet waar hij mee bezig is.

Anyway, ik ga orgineel voor de simpele reden dat de cijfers volgens MIJN logica het meest in zijn richting wijzen. Als hij geen cult blijkt te zijn, wil ik gerust morgen Remi op offeren om te zien of hij het wel is.

Terug
Naar boven