XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb mijn regels :eek:

Hoop dat de gokker rol er ook in zit. Ik zet mijn geld op Sjors aan de galg op dag 1 :roflol:

Leuke rol

Laatst bewerkt:
Heb hieraan zitten werken...
Wat denken jullie ervan, zo tweentje voor iedereen?
Vrolijkt het n beetje op :P en kan handig zijn voor rollen die nog geraden gaan moeten worden...
wolf.png

Cultist.png

Hunter.png

Feeks.png

Laatst bewerkt:
Tweentje?

Thnx voor de PM Whami, i'm in!

Ik wil het ook wel een keer proberen :D

Zijn geen tips over wie welke rollen heeft
Maar tips over welke onbekende rollen er zijn
Als de rol geraden wordt, wordt deze rol (deels) bekend worden maar NIET wie deze heeft ;)

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 12:24 ----------

10 minuten per dag is genoeg, meer mag natuurlijk en als je bv wolf (of andere speciale rol) bent maken dat je op tijd je kills doorgeeft.
(al ga ik daar heel flexibel in zijn: wolf kan al (lang) op voorhand zijn kill naar me de doorsturen (bv moest hij de rest van de dag weg moeten) en kan daarbij voorwaarden stellen zoals: als speler x sterft bij stemming dan dood ik persoon y maar als blabla gebeurt dan persoon z)

10 minuten my ass. Je hebt sowieso al 15 - 30 minuten nodig om alle shit te lezen. Dan moet je een stem uitbrengen. En dan speel je minimaal mee.

Als je het echt leuk vindt (en dat vindt iedereen die een beetje intensief mee speelt), dan kan je er best veel tijd mee kwijt zijn. Als je wat invloed uit wilt oefenen in het spel kan je niet om half 9 nog even wat theorieën gaan rondstrooien (of ze moeten Biobeast verdacht maken, want iedereen wil hem wel bouncen).

Met 10 minuten per dag kan je het spel spelen, maar heb je waarschijnlijk geen flauw benul wat er speelt.

Met een uur wordt het leuker. En heb je waarschijnlijk geen flauw benul wat er speelt.
Dit topic is populair zie ik, al 7 pagina's. Een uur per dag gaat hem sowieso niet worden maar een kwartiertje wil ik er wel voor vrij maken, zeker aangezien het een leuk spel schijnt te zijn :) Ik weet (nog) niet echt wat de bedoeling is maar ik zal me ff inlezen. Ik zie dat er een vraagteken achter mijn naam staat, betekent dat dat ik gewoon mee kan doen of ben ik te laat?

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 10:32 ----------

Die kop vind ik niks maar die boobs van die lolita zijn wel erg nice!

Wie is die gozer die niet mee mag doen en die bijna dezelfde naam als mij heeft? Temendes?

Dit topic is populair zie ik, al 7 pagina's. Een uur per dag gaat hem sowieso niet worden maar een kwartiertje wil ik er wel voor vrij maken, zeker aangezien het een leuk spel schijnt te zijn :) Ik weet (nog) niet echt wat de bedoeling is maar ik zal me ff inlezen. Ik zie dat er een vraagteken achter mijn naam staat, betekent dat dat ik gewoon mee kan doen of ben ik te laat?

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 10:32 ----------

Die kop vind ik niks maar die boobs van die lolita zijn wel erg nice!
Dat betekend dat ik nog niet weet of je nou mee wilt doen of niet :roflol:

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 12:14 ----------

Thnx voor de PM Whami, i'm in!
Niet graag gedaan natuurlijk :)

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 12:16 ----------

Wie is die gozer die niet mee mag doen en die bijna dezelfde naam als mij heeft? Temendes?
:)

Lolita = nice.

Terug
Naar boven