Hoofd is pas zichtbaar als je al een eeuwigheid naar die foto gekeken hebtDie kop vind ik niks maar die boobs van die lolita zijn wel erg nice!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoofd is pas zichtbaar als je al een eeuwigheid naar die foto gekeken hebtDie kop vind ik niks maar die boobs van die lolita zijn wel erg nice!

Nee hoor

Aah nu sta ik er wel tussen..zag dat je een foutje gemaakt had whami. Stond NO achter m'n naam. Heb je even wat werk uit handen genomen en het even aangepast.
Zin in!![]()

Je zou beter die enquête weghalen.
Jouw rol dit spel is: "Manusje van alles"
Taak: "enquête weghalen"
Heb 'm gesloten..beter manusje van alles dan anusje van alles denk ik maar. Mooie rol trouwens! Dik ook zeker?

Dat betekend dat ik nog niet weet of je nou mee wilt doen of niet
---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 12:14 ----------
Niet graag gedaan natuurlijk
---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 12:16 ----------
i'm in!De 1 is een uitroepteken oftewel het verwijst naar nummer 4 daniel.Spelletje 14, en deelnemer 14 is Biobeast. Kan geen toeval zijn.
Biobeast
Hoofd is pas zichtbaar als je al een eeuwigheid naar die foto gekeken hebt![]()

De 1 is een uitroepteken oftewel het verwijst naar nummer 4 daniel.
jij verdraait duidelijk de hint dus je bent wss een cult
woopy
Omdat het je eerste maal is moet ik ook vragen:
http://www.youtube.com/watch?v=tBJWrgFkjEUKan je nog een paar lolita foto's plaatsen?
Bij voorbaat dank.![]()
Nee. In programmeercode staat een uitroepteken voor een NOT statement. Dus "NOT 4", dus daniel is zeker safe. Waarom verdedig jij Biobeast? Erg verdacht!
Een uitroepen teken kan ook staan voor faculteit.
4faculteit =24..speler nummer 24 is Tremendes
Aangezien Tremendes de stemmen kan editten van alle spelers lijkt het me niet verkeerd dat Whami besloten heeft Tremendes wolf te maken. Whami zou tevens een ban kunnen verdienen mocht ie dat niet doen en een eventuele elite mekbership mocht ie dat wel doen..

Een uitroepen teken kan ook staan voor faculteit.
4faculteit =24..speler nummer 24 is Tremendes
Aangezien Tremendes de stemmen kan editten van alle spelers lijkt het me niet verkeerd dat Whami besloten heeft Tremendes wolf te maken. Whami zou tevens een ban kunnen verdienen mocht ie dat niet doen en een eventuele elite mekbership mocht ie dat wel doen..