AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
nvm

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.406
Verhaal dag 1:

Er was eens een spook. Het spook organiseert een héééééééél leuk spel, en bant iedereen die anders beweert. Op een zaterdag schrijft het spook een mooi verhaal. Het verhaal was al snel af maar er ontbraken nog tips. “GVD, nu moet ik nog tips zoeken voor die ************************ :mad: ! Een random cultje trekken, even orgineel doen mihihi. Ok nu nog een tip zoeken. Ik Google even op ‘Orgineel’.”
jioow8.png

“Hmmm die ‘6000’ in het eerste resultaat, kan ik daar wat mee? Enkel 6000 is te eenvoudig. Als ik er ‘nummer 6000’ van maak blijft het eenvoudig. Wat als ik ‘nummer’ omzet in gsm toetsen? Vorig spel hebben ze daar al over gesproken dus zullen ze achteraf niet gaan blijten dat het te moeilijke cijfertip was. En in combo met die 6000 niet overdreven makkelijk. ‘Nummer’ in gsm toetsen is ‘686637’. Dus alles samen ‘6866376000’. Daar zullen ze niet zo makkelijk een geloofwaardige andere oplossing naar een andere persoon voor vinden :roflol:. Ok klaar, tijd om het verhaaltje te posten :).“

---even later---

Aangezien er toch geen verhalen meer komen tot de stemronde geëindigd is kan ik net zo goed de hint posten, kunnen we er in ieder geval een slechte uit stemmen.

6866376000 = orgineel
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/weerwolf-game-6-trollhunterz-311064/index20.html#post6866376
zie postnummer in de url
creditreferencesdnbcomwpcontentuploads201210FraudCrosshairs1jpg
Het zijn zoveel cijfers die precies kloppen. De nullen weghalen is zo raar nog niet. Kans dat dit toeval is is even klein als de hoofdprijs in de staatsloterij winnen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het spook denkt: dat kan toch nooit kloppen? Die nummers leiden toevallig naar een wolfspel én naar een post in het wolfspel én naar Orgineel?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
“Srsly! WTF!!! :nut:
Dat nummer gebruiken als post nr had naar iedere thread, naar iedere post, naar iedere speler kunnen verwijzen? Maar het verwijst naar een post van een deelnemer aan dit spel, in een thead van weerwolf, en naar de persoon naar wie de tip bedoeld was ook!”

“Oh w8! Ik heb een idee. Ik zeg dat ik opzettelijk zo’n tip heb uitgedacht die op twee manieren naar Orgineel leid :hahaha: dan gaan ze allemaal denken, >. En Sjors, she’s gonna want the D even more :bj: :eyebrow::zweet:.

Er was eens een spook. Het spook organiseert een héééééééél leuk spel, en bant iedereen die anders beweert. Op een zaterdag schrijft het spook een mooi verhaal. „Laten we even indruk maken met een zotte tip :eyebrow:. We laten hem tegelijk naar een post van Orgineel verwijzen en naar het eerste resultaat dat je krijg als je Orgineel Googled. Zo vormt het getal zowel de code van Orgineel zijn post als ‘nummer6000’ als je nummer met de gsm intoetst. Hoe geniaal van me! Sjors gaat onder de indruk zijn, ik krijg vast een heel album vol naaktfoto’s van Sjors deze avond! :D

Jimbooo begint heel rustig met het bouwen van een houten guillotine. Alle mensen en mongooltjes uit het dorp verzamelen op het plein. Men maakt bekend dat Jimbooo de hoofdprijs in de staatsloterij heeft gewonnen. Iedereen is heel enthousiast om Orgineel snel een kopje kleiner te maken. KnownDBB zit nog steeds vol roidrage dat hij door de schuld van Orgineel door zijn medeburgers beschuldigd werd. Hij loopt op Orgineel af en begint op hem te slaan en schoppen tot Orgineel niet meer beweegt. “Je moet je muil houwe jonge!”.
Natuurlijk leven met je hond 603D
Orgineel is dood, hij was levend.
Rood = cult
Loa154785.png

:wiet::eek::eek::popcorn::yell: 15 603D

Wat voor verhaal gaat dit worden ?

wtf :roflol:

Kan je het niet in een quote zetten whami? Dan zou het moeten passen.

begrijp er geen reet van

"naaktfoto's sjors" die heb ik vaker voorbij zien komen! :roflol:

Ga het nu lezen, thanks whami.

the ****, je bent me kwijt gast, was hij nou goed of slecht? Loa ?

Wat een verhaal whami :roflol: WTF???

Ik vind serieus een heel tof verhaal. En echt bizar toevallig.

Maar orgineel was dus slecht. Drie hoeraatjes voor Jimbooo.

Hoera!
Hoera!
Hoera!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.417
Alle tips zijn eruit gegaan, ik zeg het wanneer ze er terug in staan.

Al die nieuwe rollen zijn verwarrend. Plaatje doet wel vermoeden dat die evil was.

Orgineel was cult.

Terug
Naar boven