Er was eens een spook. Het spook organiseert een héééééééél leuk spel, en bant iedereen die anders beweert. Op een zaterdag schrijft het spook een mooi verhaal. Het verhaal was al snel af maar er ontbraken nog tips. “GVD, nu moet ik nog tips zoeken voor die ************************

! Een random cultje trekken, even orgineel doen mihihi. Ok nu nog een tip zoeken. Ik Google even op ‘Orgineel’.”
“Hmmm die ‘6000’ in het eerste resultaat, kan ik daar wat mee? Enkel 6000 is te eenvoudig. Als ik er ‘nummer 6000’ van maak blijft het eenvoudig. Wat als ik ‘nummer’ omzet in gsm toetsen? Vorig spel hebben ze daar al over gesproken dus zullen ze achteraf niet gaan blijten dat het te moeilijke cijfertip was. En in combo met die 6000 niet overdreven makkelijk. ‘Nummer’ in gsm toetsen is ‘686637’. Dus alles samen ‘6866376000’. Daar zullen ze niet zo makkelijk een geloofwaardige andere oplossing naar een andere persoon voor vinden

. Ok klaar, tijd om het verhaaltje te posten

.“
---even later---
Aangezien er toch geen verhalen meer komen tot de stemronde geëindigd is kan ik net zo goed de hint posten, kunnen we er in ieder geval een slechte uit stemmen.
6866376000 = orgineel
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/weerwolf-game-6-trollhunterz-311064/index20.html#post6866376
zie postnummer in de url
creditreferencesdnbcomwpcontentuploads201210FraudCrosshairs1jpg
Het zijn zoveel cijfers die precies kloppen. De nullen weghalen is zo raar nog niet. Kans dat dit toeval is is even klein als de hoofdprijs in de staatsloterij winnen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het spook denkt: dat kan toch nooit kloppen? Die nummers leiden toevallig naar een wolfspel én naar een post in het wolfspel én naar Orgineel?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
“Srsly! WTF!!!

Dat nummer gebruiken als post nr had naar iedere thread, naar iedere post, naar iedere speler kunnen verwijzen? Maar het verwijst naar een post van een deelnemer aan dit spel, in een thead van weerwolf, en naar de persoon naar wie de tip bedoeld was ook!”
“Oh w8! Ik heb een idee. Ik zeg dat ik opzettelijk zo’n tip heb uitgedacht die op twee manieren naar Orgineel leid

dan gaan ze allemaal denken, >. En Sjors, she’s gonna want the D even more

.