Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://en.wikipedia.org/wiki/Loa
& updated bij rollen
Onbekende rollenIk snap niets van die rollen; in de OP staan rollen en er komen dus blijkbaar tijdens het spel rollen bij of hoe zit dat?

.Oke dus de LOA was nog de onbekende aan de bad side?
De Roze Elf is Ruud

Onbekende rollen
Jullie kunnen ook rollen raden door naam van een mogelijke rol te noemen en het te onderlijnen. D8 dat dit ondertussen al duidelijk was.
en waarvan niemand uberhaupt weet wat het is. Mythische figuren staan nu eenmaal niet bij iedereen in het geheugen gegrift. kijk naar de beginpost bij rollen, alles waar vraagtekens bij staat is onbekend dus goed, slecht en neutraal is mogelijkHoe kan je iets raden wat onbekend isen waarvan niemand uberhaupt weet wat het is. Mythische figuren staan nu eenmaal niet bij iedereen in het geheugen gegrift.
Die rollen kunnen dus zowel goed als slecht zijn? Of alleen slecht?
Tips in verhaaltjes naar rollen je max tot max 3x rol raden per dag.Hoe kan je iets raden wat onbekend is en waarvan niemand uberhaupt weet wat het is. Mythische figuren staan nu eenmaal niet bij iedereen in het geheugen gegrift.
Die rollen kunnen dus zowel goed als slecht zijn? Of alleen slecht?
Ik snap er ook geen reet meer van.
Orgineel was slecht, maar geen cult?
Zoja, wisten de cults dan dat hij slecht was?
Dit wordt 30 pagina's op 1 dag, ik ga nog gek komen, srs.
Tips in verhaaltjes naar rollen je max tot max 3x rol raden per dag.
Bv uit verhaal 1 haalde men kruiswoord & raadsel, dit wees naar de rol puzzelaar. Kunnen goed en slecht zijn.
Begrijp het wel hoor, je hebt net 1 van je vriendjes verloren.Je brengt een verbaasde glimlach op mijn gezicht Kane. Alhoewel de uiteindelijk richting die ik koos niet juist was, bevestigd het verhaal van Remi de essentie van mijn betoog... Deze hele stemronde zijn mensen afgegaan op een verkeerd geïnterpreteerde hint, die gelukkig goed heeft uitgepakt.. Als het andersom was geweest en er had nu een burger gehangen, had je met hooivork en fakkel je achter me geschaard en geschreeuwd om jimbooo op de brandstapel te gooien.