Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
ok nice, dan blijft de vraag nog, in de tekst als hint stond dat hij cultist is, maar hij had dus een speciale rol? wisten de cultisten dan wie hij was, if so, dan weten we nog wel een paar cultisten.

Snap die belgen echt niet :roflol:

Was mijn hint nu fout maar onbedoeld goed?

anyways:

- sjors
- suus
- z1000

waarschijnlijk 3 cultjes

Snap er ook geen **** meer van. WTF is en LOA?

ok, volgens geupdate tekst:

Rood = cult

Dus loa = cult = slecht = culttrain has failed ^^

WTF wtf wtf is een Loa ???

oh boy ben ik blij dat hij er dus toch uit is als "loa" slecht is xD

whami wat waren zijn krachten oid :p

Hahahahaha, de t*ring. Ik was er heilig van overtuigd dat de hint verkeerd geïnterpreteerd was. Had alleen niet verwacht dat orgineel ook daadwerkelijk cult zou zijn. Sorry jimbooo, ik denk dat ik toch daadwerkelijk een parranoid parrot ben en je fout heb beschuldigd.

Ik zat fout ja. Maar ik ga mij niet verdedigen. Jimboo reactie en stemwijze leek gewoon op dat van een cult.
Ik kan alleen zeggen goed gespeeld

Al hoewel ik mijzelf wel afvraag, of de cults weten wie de LOA is. ?

Maar wtf is LOA, anyone?

Laatste keer dat ik Rob G volg :roflol:

hondentrainer/dierentemmer/warg

loa is een of ander mytisch wezen ofzo volgens wikipedia.

maar had dus wel gelijk dat de hint verkeerd was geinterpreteerd :p

Wat een spel weer dit :roflol::roflol::roflol:

WAT IS EEN LOAAAAAAAAAA. Het staat niet eens bij de rollen.

Loa is legends of aesthetics???

Wel mooi dat er een cultje uit is.

Je brengt een verbaasde glimlach op mijn gezicht Kane. Alhoewel de uiteindelijk richting die ik koos niet juist was, bevestigd het verhaal van Remi de essentie van mijn betoog... Deze hele stemronde zijn mensen afgegaan op een verkeerd geïnterpreteerde hint, die gelukkig goed heeft uitgepakt.. Als het andersom was geweest en er had nu een burger gehangen, had je met hooivork en fakkel je achter me geschaard en geschreeuwd om jimbooo op de brandstapel te gooien.

Terug
Naar boven