MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
feestkonijn
lycanthrope (wolfman)
sniper

Ik had het dus toch bij het rechte eind. De hint sloeg op niets en bij puur toeval was het een evil rol. Verwacht ook geen communicatie met de overige cults, anders hadden ze dit wel verholpen.

Je had het beter simpel kunnen houden whami haha.

Anarchist / relschopper

Denk namelijk dat Penose:) de boel een beetje aan het ****en is met steeds van stem veranderen

Haha scherp.

Hoopte op wat meer reacties maar kreeg weinig.

Maarja, de rol van orgineel geeft dus totaal geen duidelijkheid :roflol:

Ik had het dus toch bij het rechte eind. De hint sloeg op niets en bij puur toeval was het een evil rol. Verwacht ook geen communicatie met de overige cults, anders hadden ze dit wel verholpen.

Dude. Wat?

Volgens het verhaal gaat het om een zotte tip die duidelijk verwijst naar orgineel. En dan nog iets over google en een gsmnummer. (:roflol:)

En geen communicatie met cults? Al die last-minute votes zijn allemaal votes van cults, mark my words. Beetje jammer want zo kan spel wel snel gedaan zijn.

Het lijkt me dat de cults geen contact hadden met orgineel. Anders hadden ze hem wel gered. Dat nu bij puur toeval orgineel een onbekende goede rol heeft is puur toeval. Maar geeft dus geen extra info rondom de Remi / jimbooo kwestie

Dude. Wat?

Volgens het verhaal gaat het om een zotte tip die duidelijk verwijst naar orgineel. En dan nog iets over google en een gsmnummer. (:roflol:)

En geen communicatie met cults? Al die last-minute votes zijn allemaal votes van cults, mark my words. Beetje jammer want zo kan spel wel snel gedaan zijn.

Waarom zijn die votes dan niet naar Remi gegaan? Hij had er al 3 of 4 staan. Als die last minute votes naar hem waren gegaan had Remi gehangen ipv orgineel.

Zelfde voor Jimbooo trouwens, ook hem hadden ze makkelijk kunnen hangen.

Laatst bewerkt:
Het lijkt me dat de cults geen contact hadden met orgineel. Anders hadden ze hem wel gered. Dat nu bij puur toeval orgineel een onbekende goede rol heeft is puur toeval. Maar geeft dus geen extra info rondom de Remi / jimbooo kwestie,
en die cult trein op het einde? Zelfs als ze niet wisten dat orgineel een cult was dan leek deze hint toch erg accuraat een cult eruit te werken dus om te zeggen dat niets duidelijk is, is wel erg simpel

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 23:12 ----------

hippy/veganist

Zou natuurlijk kunnen, maar zou wel ongeveer het domste zijn wat ze konden doen. Ze gingen het toch niet meer halen.

Heb ik nou geen één rol geraden whami ?

Zou natuurlijk kunnen, maar zou wel ongeveer het domste zijn wat ze konden doen. Ze gingen het toch niet meer halen.

Precies. Zowel Remi als Jimbooo stonden op best veel stemmen. Als er daar nog 4 bij waren gekomen had 1 van hun gehangen. Waarom hebben ze dat dan niet gedaan?

Ik denk echt dat Jimbooo bij stom toeval (zoals in het verhaal van whami te lezen is) er nu een evil rol heeft uit gestemd. Als de cults echt hadden willen, dan hadden ze er makkelijk Remi of Jimbooo uit kunnen gooien. Maar dat is bewust niet gebeurd.

Hm die zag ik niet aankomen...
Ach er is een slechte rol uit dus t heeft goed uitgepakt

Precies. Zowel Remi als Jimbooo stonden op best veel stemmen. Als er daar nog 4 bij waren gekomen had 1 van hun gehangen. Waarom hebben ze dat dan niet gedaan?

Ik denk echt dat Jimbooo bij stom toeval (zoals in het verhaal van whami te lezen is) er nu een evil rol heeft uit gestemd. Als de cults echt hadden willen, dan hadden ze er makkelijk Remi of Jimbooo uit kunnen gooien. Maar dat is bewust niet gebeurd.

Je zegt helemaal iets anders dan Alley Cat :roflol:

Dude ... :roflol:

Er was wel een culttrein, alleen te klein en te laat. En in het verhaal staat niets bij dat het stom toeval is, er staat dat hij een duidelijke hint had geschreven en daarom hoopt op de t**ten van sjors :roflol:

speurhond

Wtf

Terug
Naar boven