- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik een wolf moest aanwijzen zou jij het zijn.Draak
---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 22:56 ----------
Zoekmachine

Je had het beter simpel kunnen houden whami haha.
Anarchist / relschopper
Denk namelijk dat Penosede boel een beetje aan het ****en is met steeds van stem veranderen
Ik vind serieus een heel tof verhaal. En echt bizar toevallig.
Maar orgineel was dus slecht. Drie hoeraatjes voor Jimbooo.
Hoera!
Hoera!
Hoera!

Als ik een wolf moest aanwijzen zou jij het zijn.
Maar het is de eerste dag dus ik ben verre van zeker![]()
Mijn psychologieboek voor dummies
Ik had het dus toch bij het rechte eind. De hint sloeg op niets en bij puur toeval was het een evil rol. Verwacht ook geen communicatie met de overige cults, anders hadden ze dit wel verholpen.
) Dude. Wat?
Volgens het verhaal gaat het om een zotte tip die duidelijk verwijst naar orgineel. En dan nog iets over google en een gsmnummer. ()
En geen communicatie met cults? Al die last-minute votes zijn allemaal votes van cults, mark my words. Beetje jammer want zo kan spel wel snel gedaan zijn.
en die cult trein op het einde? Zelfs als ze niet wisten dat orgineel een cult was dan leek deze hint toch erg accuraat een cult eruit te werken dus om te zeggen dat niets duidelijk is, is wel erg simpelHet lijkt me dat de cults geen contact hadden met orgineel. Anders hadden ze hem wel gered. Dat nu bij puur toeval orgineel een onbekende goede rol heeft is puur toeval. Maar geeft dus geen extra info rondom de Remi / jimbooo kwestie,
Zou natuurlijk kunnen, maar zou wel ongeveer het domste zijn wat ze konden doen. Ze gingen het toch niet meer halen.En geen communicatie met cults? Al die last-minute votes zijn allemaal votes van cults, mark my words. Beetje jammer want zo kan spel wel snel gedaan zijn.
Zou natuurlijk kunnen, maar zou wel ongeveer het domste zijn wat ze konden doen. Ze gingen het toch niet meer halen.
google natuurlijk leven met je hond en je krijgt kwiebus -> quibusNatuurlijk leven met je hond 603D
[/spoiler]15 603D
Nope

Precies. Zowel Remi als Jimbooo stonden op best veel stemmen. Als er daar nog 4 bij waren gekomen had 1 van hun gehangen. Waarom hebben ze dat dan niet gedaan?
Ik denk echt dat Jimbooo bij stom toeval (zoals in het verhaal van whami te lezen is) er nu een evil rol heeft uit gestemd. Als de cults echt hadden willen, dan hadden ze er makkelijk Remi of Jimbooo uit kunnen gooien. Maar dat is bewust niet gebeurd.