Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Boy, ik heb morgen examen, chill :o

• Like
Waarderingen: kane
@walied, voel je niet zo persoonlijk aangevallen. Nergens voor nodig haha

Jimbooo heeft de hint wel gevonden door er op te zoeken en op een post van jou terecht te komen. En die vervolgens weer te herleiden naar de post van orgineel. Either way, de hint was sowieso fout. Maar zonder jouw post incl. quote was de hint nooit naar orgineel te herleiden.

Naja, woulda coulda shoulda. Op dit moment gaat Sjors toch hangen. Al vindt ik z ook zeker verdacht dus twijfel ik nog met mijn stem.

Tussenstand iemand?

Nvm al gevonden.

Ik ben mijn afscheids-speech al aan het voorbereiden ^_^

' het waren twee fantastische dagen '

Optie voor z1000 staat nog altijd open mensen.

Ik heb zo mijn twijfels bij Sjors:

- Weinig verweer van mensen die NIET op orgineel hebben gestemd in de 1e ronde.
- Roth en z1000 stemmen mee op Sjors. Zij staan als zeer verdacht in mijn excell bestand, ik hou hun immers al even in de gaten.

Dit is geen poging om Sjors te redden. Zeker niet! Maar dit wordt wel een verloren dag volgens mij en het zou me echt verbazen als Sjors cult zou zijn. Beschouw haar nu meer als een burger newb.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 20:29 ----------

@ Whami: kan je effe de ledenlijst update met wie er dood is gegaan en hoe juist.

Waarom staat Roth hoog op je lijst. Ik ben namelijk de enige die op hem gestemd heeft nu.

• Like
Kan de puzzelaar of iemand met extra tips van geraden rollen niet nog wat sturing hier geven aan ons? :)

Klopt het trouwens dat Nacht 2 eigenlijk helemaal geen tips heeft...? op de homo rol na dan...

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarom staat Roth hoog op je lijst. Ik ben namelijk de enige die op hem gestemd heeft nu.
Had in eerste instantie ook op hem gestemd. Maar vermits hij examens heeft en zichzelf niet kan verdedigen ging ik maar voor z1000 (nam het op voor Roth en ook heel verdacht imo).

Roth staat hoog op mijn lijst vanwege het feit hij niet voor orgineel ging, maar liever voor Jimbooo. En nog een andere reden. ;)

Terug
Naar boven